What is helpdesk support?
Help desk is very important part of your customer service. The main task of the help desk support is to fix and resolve customer’s problems, that increase a customer satisfaction. They support client through web via various chat tools.
To provide the best help desk support, consider using customer service help desk software like LiveAgent. This powerful tool allows you to provide omnichannel support and create an excellent customer experience. With its robust set of features including a ticketing system, live chat, call center, and automation options your support team can build meaningful relationships with your customers.
Хелп деск обслужването има четири различни нива, които спомагат за разпределението на ресурсите на обслужването. Първото ниво е 1-во равнище. Това е основното ниво, на което представителят на клиентите има знанията за продукта, но не разбира вътрешните механизми. Следващото ниво е 2-ро равнище, на което техническото лице има специализация и страхотни познания. Клиентските представители, които имат специализирани способности и които могат да се справят с комплексни проблеми принадлежат към 3-то и 4-то равнище, което е нивото на експертите.
Frequently asked questions
Как формулирате хелп деск обслужването?
Техническото обслужване е един от най-важните елементи на клиентската услуга. Неговите основни задачи включват поправянето и разрешаването на клиентските проблеми. Обслужването може да протича през Интернет, като се използват различни чат инструменти или по телефон през кол център. Всичко това оказва влияние върху увеличаването на клиентското удовлетворение.
Кои са принципите на хелп деск обслужването?
Хелп деск обслужването има обикновено четири нива на обслужване. Първото ниво е основното ниво, на което агентът познава продукта. Следващото ниво е второто ниво. На него, лицето за контакт има вече специализация и задълбочени познания също така за вътрешните операции. Агентите на трето ниво се занимават със специализирани, комплексни проблеми. От друга страна, услугата на четвърто ниво се счита за експертно ниво и агентът, практически, знае вече почти всичко за продуктите и услугите, както и за процесите.
Всяка компания ли се нуждае от хелп деск обслужване?
Ако представяте компания, която се грижи за предоставянето на клиентска услуга на най- високо ниво, трябва да имате хелп деск обслужване. Благодарение на това, клиентите могат лесно да комуникират, ако се сблъскат с технически проблеми или въпроси, на които трябва да се отговори. Ето, по какъв начин можете да подобрите Вашето клиентско обслужване. Разбира се, ако Вашата компания не извършва дейности, които биха поддържали хелп деск, то тогава няма смисъл да го представяте.
Използването на хелп деск софтуер може да помогне на бизнесите да подобрят комуникацията с клиентите си. Софтуерът предоставя опции за обработка на съобщения от различни канали като чатове, имейли, телефонни обаждания и социални медии, като агентите имат лесен достъп до историята на предишни комуникации за да предоставят персонализирани отговори. Освен това, солидният хелп деск софтуер предоставя интегрирани опции за самообслужване, като база знания, най-често задавани въпроси и форум за клиентско обслужване. Използването на софтуерът може да повиши ефективността на клиентското обслужване и да решава проблема със загубени тикети.
Help Desk софтуер с отворен код
Текстът представя няколко софтуерни продукта за Help Desk и споделя мнения на клиенти за LiveAgent. Описват се показатели за производителност като време за свързване, брой използвани системи и скорост на отговор. Help Desk софтуерът с отворен код е базиран единствено на отворен код и предлага система за управление на тикети, както и различни Help Desk функции за бърза комуникация. Най-важните характеристики включват възможности за комуникация чрез различни канали и без ограничения за всички потребители.
LiveAgent предлага разширени функции на help desk софтуера, включително интегриране на CRM, безопасност и персонализирани възможности. Те предлагат многоезична поддръжка и собствени мобилни приложения. LiveAgent е оценена като един от най-добрите help desk софтуери за 2021 година. Можете да опитате безплатно софтуера за управление на запитвания на клиенти за 14 дни.
Help desk сътрудниците предоставят техническа поддръжка и отговарят на въпросите на клиенти и потенциални клиенти. Те обикновено разрешават проблеми по имейл, лайв чат, телефон или чрез социални медии. За да станете help desk сътрудник, трябва да имате добри комуникационни умения и познания за продуктите и услугите на бизнеса.