Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Благодарствени картички и писма към клиенти

Благодарствени картички и писма към клиенти

Защо трябва да изпращате на клиентите благодарствени картички?

И докато имейлите изразяващи признателност към клиентите са чудесен начин за показване на благодарност към клиентите, но обикновено имейлите биват прочетени (или пък не) и изтрити. Добре оформената красива благодарствена картичка или ръчно написаното благодарствено писмо е твърде вероятно да бъдат запазени определено време и напомня за бранда ви. Това е ефективна маркетингова стратегия, която може наистина да впечатли клиентите, да подобри лоялността им и да генерира повече препоръки за компанията ви.

Ръчно написани или напечатани?

В зависимост от вида и големината на компанията ви, можете да обмислите изпращането на напечатани бизнес благодарствени картички или ръчно написани благодарствени писма. За големите организации, които искат да благодарят на повече от 500 клиенти, напечатаните картички със сигурност са по-подходящ избор. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании, едноличните търговци, сферата на услугите и B2B компаниите с по-малка база клиенти.

Като правило, ако времето, бюджета и средствата го позволяват, ръчно написаното благодарствено писмо би било по-добрата опция, тъй като винаги ще окаже по-силно въздействие. Автентичността на ръчно написаните писма е това, което кара клиентите да се чувстват специални и изпълнени с положителни емоции. А емоцията се счита, за най-добрата мотивация за лоялността в много сфери на дейност. Проучване на CapGemini показва, че 70% от емоционално ангажираните клиенти харчат два пъти повече или повече за марките, към които са лоялни. 80% рекламират брандовете, към които са лоялни сред приятелите и семейството си.

Колко дълго трябва да изчакате за изпращането на благодарствена картичка?

Ако управлявате компания и бихте искали да изразите признателността си към клиентите с изпращането на благодарствено писмо/картичка, най-добре е да направите това веднага след събитието. Като цяло правилото е няколко дена след събитието, например след закупуването на продукт/услуга от компанията ви. Въпреки това, дори и да не успеете да изпратите благодарствена картичка в тази времева рамка, по-лошо е ако въобще не изпратите нищо.

Бизнес благодарствени картички – шаблони

Какво да напишете в благодарствената картичка да клиент? В следващите редове ви представяме няколко шаблона за бизнес благодарствени картички, които можете да използвате като база за създаване на ваши собствени картички/писма.

Ако искате да научите повече, прочетете Как да напишете благодарствено писмо, което клиентите ви биха оценили.

Благодарност за лоялността на клиент

Благодарност за направена покупка от клиент

Благодарност за препоръка от клиенти

Други начини за изразяване на благодарност към клиентите

Има различни начини за изразяване на благодарността си към клиентите. Благодарствените картички и писма са голяма част от изразяването на признателност към клиентите. Но има и други начини за това – купони, отстъпки, безплатни продукти/услуги и много други.

Ако искате да научите повече по темата, прочетете Идеи за изразяване на признателност към клиентите.

Открийте сами това, което ви интересува

Знанието е важно, но само когато бъде приложено на практика. Опитайте всичко, което научихте в академията ни директно в  LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Защо трябва да изпращате благодарствени картички на клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпращането на благодарствени картички на клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която може наистина да впечатли клиентите, да подобри лоялността им и да генерира повече препоръки за компанията ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да изчакате, за да изпратите благодарствена картичка?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Като цяло правилото е няколко дена след събитието, например след закупуването на продукт/услуга от компанията ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Напечатани или ръчно написани благодарствени картички?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Като правило, ако времето, бюджета и средствата го позволяват, ръчно написаното благодарствено писмо би било по-добрата опция, тъй като винаги ще окаже по-силно въздействие.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо