Какво представлява управление за обслужването на клиенти?
CRM е управление на клиенти, бизнес подход, който се характерезира с активно създаване и поддържане на дългосрочни взаймоотношения с клиентите. Тези взаймоотношения трябва да са от полза както за клиента, така и за фирмата, което елиминира неетичното поведение спрямо клиентите.
Управлението на обслужване на клиентите понякога се разглежда като технология на база данни, подкрепена от процеса на събиране, обработка и използване на информация за клиентите от компанията.
Frequently Asked Questions
Какво означава управление за обслужването на клиенти?
Управлението на обслужването на клиентите е процес на управление на всеки аспект, свързан с обслужването им. За да имате контрол върху него, е добре да имате система, която да осигурява контрол върху всяка стъпка на клиента. Това е източник на данни за клиентите, техния брой и например, тяхното удовлетворение от покупките и обслужването им/
Възможно ли е да се автоматизира управление за обслужване на клиенти?
Разбира се, възможно е да се автоматизира управлението и обслужването на клиентите. На пазара има много предложения, които подкрепят дейности, които може да не се извършват от хората, тъй като те могат да бъдат автоматизирани. Благодарение на това печелим време, което можем да отделим за управление на ресурси, които не са подходящи за автоматизация. - по-човешки и емоционални.
Как да подобрите качеството на управлението на обслужване на клиентите?
Ако искате да подобрите качеството на управление на обслужването на клиентите си, определено си струва да въведете решения, които автоматизират управлението в обслужването на клиентите. Друг важен момент е изслушването на агентите на първа линия, когато се занимават с клиентите. По-доброто управление ги кара да работят по-добре. Трябва да слушате клиенти, чиято връзка е изключително важна, тъй като обслужването на клиентите е свързано с тях.
Център за обслужване на клиенти
LiveAgent предлага софтуерни решения и стратегии за подобряване на обслужването на клиентите в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат.
Обучение на служителите и подобряване на комуникационните им умения са важни за клиентското обслужване. ABM стратегията помага на B2B сектора да се ориентира към клиентите. Важно е да се вземат предвид обратната връзка и препоръките на клиентите за подобряване на бизнеса. Софтуерът за обслужване на клиенти като LiveAgent осигурява невероятно обслужване за клиентите.
Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.