Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Управление за обслужването на клиенти

Какво представлява управление за обслужването на клиенти?

CRM е управление на клиенти, бизнес подход, който се характерезира с активно създаване и поддържане на дългосрочни взаймоотношения с клиентите. Тези взаймоотношения трябва да са от полза както за клиента, така и за фирмата, което елиминира неетичното поведение спрямо клиентите.

Управлението на обслужване на клиентите понякога се разглежда като технология на база данни, подкрепена от процеса на събиране, обработка и използване на информация за клиентите от компанията.

Често задавани въпроси

Какво означава управление за обслужването на клиенти?

Управлението на обслужването на клиентите е процес на управление на всеки аспект, свързан с обслужването им. За да имате контрол върху него, е добре да имате система, която да осигурява контрол върху всяка стъпка на клиента. Това е източник на данни за клиентите, техния брой и например, тяхното удовлетворение от покупките и обслужването им/

Възможно ли е да се автоматизира управление за обслужване на клиенти?

Разбира се, възможно е да се автоматизира управлението и обслужването на клиентите. На пазара има много предложения, които подкрепят дейности, които може да не се извършват от хората, тъй като те могат да бъдат автоматизирани. Благодарение на това печелим време, което можем да отделим за управление на ресурси, които не са подходящи за автоматизация. - по-човешки и емоционални.

Как да подобрите качеството на управлението на обслужване на клиентите?

Ако искате да подобрите качеството на управление на обслужването на клиентите си, определено си струва да въведете решения, които автоматизират управлението в обслужването на клиентите. Друг важен момент е изслушването на агентите на първа линия, когато се занимават с клиентите. По-доброто управление ги кара да работят по-добре. Трябва да слушате клиенти, чиято връзка е изключително важна, тъй като обслужването на клиентите е свързано с тях.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо