Управление за обслужването на клиенти

Какво представлява управление за обслужването на клиенти?

CRM е управление на клиенти, бизнес подход, който се характерезира с активно създаване и поддържане на дългосрочни взаймоотношения с клиентите. Тези взаймоотношения трябва да са от полза както за клиента, така и за фирмата, което елиминира неетичното поведение спрямо клиентите.

Управлението на обслужване на клиентите понякога се разглежда като технология на база данни, подкрепена от процеса на събиране, обработка и използване на информация за клиентите от компанията.

Frequently asked questions

Какво означава управление за обслужването на клиенти?

Управлението на обслужването на клиентите е процес на управление на всеки аспект, свързан с обслужването им. За да имате контрол върху него, е добре да имате система, която да осигурява контрол върху всяка стъпка на клиента. Това е източник на данни за клиентите, техния брой и например, тяхното удовлетворение от покупките и обслужването им/

Възможно ли е да се автоматизира управление за обслужване на клиенти?

Разбира се, възможно е да се автоматизира управлението и обслужването на клиентите. На пазара има много предложения, които подкрепят дейности, които може да не се извършват от хората, тъй като те могат да бъдат автоматизирани. Благодарение на това печелим време, което можем да отделим за управление на ресурси, които не са подходящи за автоматизация. - по-човешки и емоционални.

Как да подобрите качеството на управлението на обслужване на клиентите?

Ако искате да подобрите качеството на управление на обслужването на клиентите си, определено си струва да въведете решения, които автоматизират управлението в обслужването на клиентите. Друг важен момент е изслушването на агентите на първа линия, когато се занимават с клиентите. По-доброто управление ги кара да работят по-добре. Трябва да слушате клиенти, чиято връзка е изключително важна, тъй като обслужването на клиентите е свързано с тях.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Insightly интеграцията Ви позволява да управлявате клиентските връзки от LiveAgent. Нужно е само да го интегрирате на Zapier и да започнете да се възползвате от преимуществата.

Insightly

LiveAgent предлага различни шаблони за известия и групово качване на потребители. Това е алтернативата на Customerly и Dashly за клиентско обслужване и комуникация с клиенти. Безплатен тестов период е наличен за переопределяне.

Груповото качване може да намали времето за добавяне на нови потребители чрез качването им наведнъж. Използвайте го също за да обновите съществуващите данни за клиенти или организации.

Групово качване

LiveAgent предоставя шаблони за известия и персонализирани отговори по имейл, които могат да ускорят обслужването на клиентите и да повишат доверието им към компанията. Тези функции спестяват време и дават по-личен характер на комуникацията.

Шаблоните за известия ви позволяват да подготвяте форми, които по -късно можете да използвате. По този начин Вие и членовете на Вашия екип спестявате много време.

Шаблон за известия

Използването на шаблони за известия може да улесни екипа за обслужване на клиенти и да спести време. LiveAgent предоставя шаблони за известия, които могат да бъдат персонализирани според нуждите на екипа. Те се намират в панела на LiveAgent под настройките за известия.

Удовлетвореността на клиентите е най-важното нещо за много компании и най-много вече в тези отрасли, в които пазарът е пренаселен. И тук на помощ идва CRM.

CRM услуги

Управлението за обслужване на клиенти, известно като CRM, помага за подобряване на дигиталните решения и ефективността на дейностите. LiveAgent предлага софтуери и интеграции за създаване на дългосрочни взаимоотношения с клиентите чрез управление на имейли, оплаквания и клиентски портали.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо