Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за следпродажбени имейли

Шаблони за следпродажбени имейли

Без значение какво и на кого продавате — дали са редовни клиенти или купуват от вас за пръв път – добре написаният и изпратен в правилния момент автоматичен следпродажбен имейл може да има незабавен позитивен ефект върху бизнеса ви. Този тип имейли могат да ви помогнат да ангажирате клиентите с бранда си, да поддържате дългосрочни отношения и да генерирате повече повторни продажби. Следпродажбените имейл кампании също така са най-лесната и ефективна тактика за подобряване на клиентската лоялност и задържане на клинтите. И тъй като обикновено привличането на нови клиенти струва пет пъти повече от задържането на съществуващите – тези имейли задължително трябва да са част от стратегията ви за имейл маркетинг.

Шаблони за следпродажбени имейли от Asos
Шаблони за следпродажбени имейли от ASOS

Защо да изпращате следпродажбени имейли?

Следпродажбените имейли имат най-висок процент отваряния и кликания от която и да е имейл маркетингова кампания. Всъщност, според данните на Klaviyo, следпродажбените имейли имат 217% по-висок процент отваряния, над 500% по-висок процент кликания и 90% по-високи средни приходи на получател от средностатистическата имейл кампания. Проучване от Medallia (компания за клиентско изживяване), публикувано в Harvard Business Review, е установило, че “Клиентите с най-добър минал опит харчат 140% повече от тези, които са имали най-лош минал опит”.

Следпродажбените имейли могат да се ползват за да:

  • Насърчите клиентите ви да се върнат на уебсайта ви
  • Положите основите за следващата покупка
  • Превърнете купувачите си в редовни клиенти
  • Създадете по-добро клиентско изживяване
  • Създадете връзка с клиентите
  • Получите обратна връзка от клиентите

“Относно” на следпродажбени имейли

  • Жест на благодарност за покупката ви от [Марка]
  • Потвърждение на поръчката ви
  • Голямо “благодаря” за днешната ви покупка
  • Благодарим ви, че имате добър вкус!
  • Страхотно. Радваме се, че намерихме човек като вас!
  • Поръчката ви е изпратена!
  • Поръчката ви е на път
  • Ценим ви като клиент – благодарим ви за покупката!
  • Може ли да зададем въпрос за покупката ви?
  • Как беше пазаруването ви при нас днес?
  • Поръчката покри ли очакванията ви?
  • Не е достатъчно само да кажем “благодаря”
  • Нашият подарък за вас: 10% отстъпка от следващата ви покупка
  • Нека върнем услугата
  • Специални благодарности от нас към вас
  • Малък подарък, с който да ви кажем “благодаря”
  • Време е да се презаредите/да поръчате отново
  • Запасите ви намаляват? Време е да ги допълните!
  • Поръчайте отново сега за безплатна доставка/ 15% отстъпка/ бонус подарък

10 шаблона за следпродажбени имейли

Следпродажбените имейли имат различни цели в зависимост от това какво е важно за биснеса ви – дали да накарате клиентите си да се почувстват специални, да им напомните да презаредят някой продукт, да предложите подобни продукти или да съберете обратна връзка – когато се направят правилно, следпродажбените имейли са изключително мощни. По-долу ще намерите 10 имейл шаблона за следпродажбени имейли за някои от най-често срещаните ситуации, които можете да използвате когато създавате собствените си следпродажбени имейл кампании.

Потвърждение на поръчката

Потвърждение за изпращане

Имейл “благодарим за покупката ви”

Имейл с препоръчани продукти

Имейл за напомняне за презареждане на продукт

Имейл с подарък за следваща покупка

Имейл, насочен към продукта

Имейл с анкета за продукта

Имейл с молба за отзив за продукта

Имейл при регистрация за софтуерен продукт

Следпроражбени имейли – често задавани въпроси

Какво е следпродажбен опит?

Следпродажбеният опит е комуникацията и предприетите действия след като клиент е направил покупка от фирма.

Как да предоставим следпродажбено клиентско обслужване?

Можете да предоставите следпродажбено клиентско обслужване като автоматично изпратите последващ имейл с линк към статиите в базата знания, за да получат клиентите ви обслужване 24/7.

Какво е следпродажбен дисонанс и какво могат да направят компаниите, за да го избегнат?

Следпродажбеният дисонанс представлява негативни чувства след като даден човек е закупил продукт или услуга. За да го намалят, организациите трябва да разполагат с отличен начин да помагат на клиентите си, включително незабавно разрешаване на проблеми и лесен начин за свързване с клиентското обслужване.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е следпродажбен опит?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Следпродажбеният опит е комуникацията и предприетите действия след като клиент е направил покупка от фирма.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да предоставим следпродажбено клиентско обслужване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да предоставите следпродажбено клиентско обслужване като автоматично изпратите последващ имейл с линк към статиите в базата знания, за да получат клиентите ви обслужване 24/7.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво е следпродажбен дисонанс и какво могат да направят компаниите, за да го избегнат?”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Следпродажбеният дисонанс представлява негативни чувства след като даден човек е закупил продукт или услуга. За да го намалят, организациите трябва да разполагат с отличен начин да помагат на клиентите си, включително незабавно разрешаване на проблеми и лесен начин за свързване с клиентското обслужване.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо