Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Шаблони за следпродажбени имейли

Шаблони за следпродажбени имейли

Без значение какво и на кого продавате — дали са редовни клиенти или купуват от вас за пръв път – добре написаният и изпратен в правилния момент автоматичен следпродажбен имейл може да има незабавен позитивен ефект върху бизнеса ви. Този тип имейли могат да ви помогнат да ангажирате клиентите с бранда си, да поддържате дългосрочни отношения и да генерирате повече повторни продажби. Следпродажбените имейл кампании също така са най-лесната и ефективна тактика за подобряване на клиентската лоялност и задържане на клинтите. И тъй като обикновено привличането на нови клиенти струва пет пъти повече от задържането на съществуващите – тези имейли задължително трябва да са част от стратегията ви за имейл маркетинг.

Шаблони за следпродажбени имейли от Asos
Шаблони за следпродажбени имейли от ASOS

Защо да изпращате следпродажбени имейли?

Следпродажбените имейли имат най-висок процент отваряния и кликания от която и да е имейл маркетингова кампания. Всъщност, според данните на Klaviyo, следпродажбените имейли имат 217% по-висок процент отваряния, над 500% по-висок процент кликания и 90% по-високи средни приходи на получател от средностатистическата имейл кампания. Проучване от Medallia (компания за клиентско изживяване), публикувано в Harvard Business Review, е установило, че “Клиентите с най-добър минал опит харчат 140% повече от тези, които са имали най-лош минал опит”.

Следпродажбените имейли могат да се ползват за да:

  • Насърчите клиентите ви да се върнат на уебсайта ви
  • Положите основите за следващата покупка
  • Превърнете купувачите си в редовни клиенти
  • Създадете по-добро клиентско изживяване
  • Създадете връзка с клиентите
  • Получите обратна връзка от клиентите

“Относно” на следпродажбени имейли

  • Жест на благодарност за покупката ви от [Марка]
  • Потвърждение на поръчката ви
  • Голямо “благодаря” за днешната ви покупка
  • Благодарим ви, че имате добър вкус!
  • Страхотно. Радваме се, че намерихме човек като вас!
  • Поръчката ви е изпратена!
  • Поръчката ви е на път
  • Ценим ви като клиент – благодарим ви за покупката!
  • Може ли да зададем въпрос за покупката ви?
  • Как беше пазаруването ви при нас днес?
  • Поръчката покри ли очакванията ви?
  • Не е достатъчно само да кажем “благодаря”
  • Нашият подарък за вас: 10% отстъпка от следващата ви покупка
  • Нека върнем услугата
  • Специални благодарности от нас към вас
  • Малък подарък, с който да ви кажем “благодаря”
  • Време е да се презаредите/да поръчате отново
  • Запасите ви намаляват? Време е да ги допълните!
  • Поръчайте отново сега за безплатна доставка/ 15% отстъпка/ бонус подарък

10 шаблона за следпродажбени имейли

Следпродажбените имейли имат различни цели в зависимост от това какво е важно за биснеса ви – дали да накарате клиентите си да се почувстват специални, да им напомните да презаредят някой продукт, да предложите подобни продукти или да съберете обратна връзка – когато се направят правилно, следпродажбените имейли са изключително мощни. По-долу ще намерите 10 имейл шаблона за следпродажбени имейли за някои от най-често срещаните ситуации, които можете да използвате когато създавате собствените си следпродажбени имейл кампании.

Потвърждение на поръчката


Hello [Name],

Congratulations! Your purchase on [Website.com] was successfully processed. Your order is now being prepared. You will be receiving shipping updates soon.

How was it to shop at [Website.com]? Help us serve you better, click here to take a quick survey. (It won’t take you more than a minute – we promise!).

Here’s your order confirmation:

Order number: ***
Payment method: ***
Items ordered: ***
Total: ***

Your Order Details:
[listing items purchased]

Thank you for shopping with [Brand],
[YOUR SIGNATURE]

Потвърждение за изпращане

YOUR ORDER HAS SHIPPED

Good news, [Name] – your items are on their way! Are you smiling? You’re totally smiling. ☺

Here are a few things you should know:

Your order should arrive at your shipping address within [number] business days.
Items may be shipped in separate boxes with no additional shipping charges.
Updated tracking information will be posted to the carrier’s website within 24 hours.

Here’s what we shipped:

[Item 1]
[Item 2]
[Item 3]

TRACK MY ORDER

Thanks for shopping with us,
[YOUR SIGNATURE]

———————————————
HAVE QUESTIONS OR NEED HELP?

Let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us. Reach us at [email], [live chat] or [number]. We’re available Monday – Friday **am – **pm.

Имейл “благодарим за покупката ви”


Dear [Name],

WE’RE HONORED that when it comes to [style/ footwear/ beauty, etc.], you think of us.

There’s a lot of choices out there but you singled us out, and that means a lot. We just want to express how much we appreciate your business. When you’re looking for something truly special, we hope that we’ll continue to be the place you think of first.

Thank you!
[YOUR SIGNATURE]

P.S. If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer care team at [number], [email], or [live chat].

Имейл с препоръчани продукти


Hey [Name],

Thanks for your recent purchase with [Brand]! Your order should have arrived by now, and we hope you are enjoying your new [products].

We thought that you’d like to know customers who made the same purchase also enjoyed the following favorites:

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]
[Recommended product 4]

If you need any help with your next purchase, don’t hesitate to reach out anytime.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за напомняне за презареждане на продукт


[Name],

Greetings from [Brand]! Hope you’re doing great.

According to our records, you ordered (products) a while ago and we would hate for you to run out. So, this a friendly reminder that it’s time to restock, in case your supplies are running low.

RESTOCK NOW

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

Let us know if you have any questions. We’re here to help!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл с подарък за следваща покупка


Hey [Name], we’ve missed you!

Maybe you’ve been away or just super busy but we noticed you haven’t ordered in a while. So perhaps we can tempt you back with 10% OFF your next order?

We’ve actually added some cool new stuff we think you might like! Here’s a coupon for 10% OFF your next purchase in the next two weeks (expires on ***): [CODE NUMBER]

SHOP NOW

If you have questions or need any help, just reply to this email and we’ll get back to you as soon as we can.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл, насочен към продукта


Dear [Name],

Congratulations on your new purchase of [product]!

You’ve made an excellent choice by shopping with us. At [Brand] we truly care about our customers and appreciate your business. If you have any issues at all, we’ll work with you until you are completely satisfied.

Here are a few great tips on using your [product]:

[Product usage tip 1]
[Product usage tip 2]
[Product usage tip 3]

I will contact you in a few days to make sure everything is working well for you and to also share some Frequently Asked Questions (FAQs) about your new [product] that I’m sure will be very helpful.

If by any chance you will not receive your product within [number] days of placing your order, please do let us know right away. We’ll be happy to assist you in any way that we can.

Once again, thank you very much for purchasing [product]!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл с анкета за продукта


Name,

A great big thank you for shopping with [Brand]!

We love our customers dearly, and their opinions mean a lot to us. So, we put together a survey that gives you an opportunity to share your thoughts, so WE can improve your shopping experience – and YOU can take 20% OFF your next purchase for completing it. Click below to take the survey (it won’t take you more than a few minutes) and receive your offer.

START SURVEY
Thank you for your participation.
[YOUR SIGNATURE]

Имейл с молба за отзив за продукта

[Name],

We wanted to say a HUGE thank you for shopping with us and we’d love to know what you thought of [Website.com]. If you can spare a few minutes to leave us a review, we’d be super grateful! Please be as honest as you want to be (we can take it).

Write a Review of [Brand]

We love you either way.
[YOUR SIGNATURE]

Имейл при регистрация за софтуерен продукт


[Name],

Thank you for signing up and joining the [Brand] family! We built [Product name] to help businesses [achieve specific goals], and I hope that we can achieve that for you.

Over the last couple of weeks, we’ll be sending you a few more emails to help you get maximum value from [Product name]. We’ll be sharing some tips, checking in with you, and showing how some of our customers use [Product name] to [whatever the product helps to achieve].

In the meantime, you might find these resources helpful:

[QUICK VIDEO GUIDE]
[KNOWLEDGE BASE]
[COMPANY BLOG]

If you have any questions or hit any bumps in the road, please feel free to call us at [number], start a chat with our support team or visit our FAQs.

Until next time,
[YOUR SIGNATURE]

Следпроражбени имейли – често задавани въпроси

Какво е следпродажбен опит?

Следпродажбеният опит е комуникацията и предприетите действия след като клиент е направил покупка от фирма.

Как да предоставим следпродажбено клиентско обслужване?

Можете да предоставите следпродажбено клиентско обслужване като автоматично изпратите последващ имейл с линк към статиите в базата знания, за да получат клиентите ви обслужване 24/7.

Какво е следпродажбен дисонанс и какво могат да направят компаниите, за да го избегнат?

Следпродажбеният дисонанс представлява негативни чувства след като даден човек е закупил продукт или услуга. За да го намалят, организациите трябва да разполагат с отличен начин да помагат на клиентите си, включително незабавно разрешаване на проблеми и лесен начин за свързване с клиентското обслужване.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е следпродажбен опит?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Следпродажбеният опит е комуникацията и предприетите действия след като клиент е направил покупка от фирма.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да предоставим следпродажбено клиентско обслужване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да предоставите следпродажбено клиентско обслужване като автоматично изпратите последващ имейл с линк към статиите в базата знания, за да получат клиентите ви обслужване 24/7.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво е следпродажбен дисонанс и какво могат да направят компаниите, за да го избегнат?”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Следпродажбеният дисонанс представлява негативни чувства след като даден човек е закупил продукт или услуга. За да го намалят, организациите трябва да разполагат с отличен начин да помагат на клиентите си, включително незабавно разрешаване на проблеми и лесен начин за свързване с клиентското обслужване.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо