Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Въпроси за анкета за клиентско удовлетворение

Въпроси за анкета за клиентско удовлетворение

Различни проучвания са открили, че:

  • Недоволният клиент ще каже на 9-15 човека за негативния си опит с конкретен бизнес
  • Отнема средно 12 положителни преживявания, за да се компенсира едно нерешено отрицателно преживяване
  • Клиенти, които дадат на бизнеса оценка от 5 звезди по скала от 1 до 5, е 6 пъти по-вероятно да купи отново от същия бизнес

Това означава, че залогът е висок за бизнесите що се отнася до клиентското удовлетворение и анкетите за клиентско удовлетворение са един от най-добрите начини да разберете какво мислят клиентите ви за бизнеса ви. Анкетите също така могат да помогнат да разберете какво работи, какво не работи и какво трябва да се подобри за по-добро изживяване на клиентите ви.

customer-survey-metrics-to-track-satisfaction-Nicereply
CSAT анкетите на Nicereply

Какво представляват анкетите за клиентско удовлетворение?

Анкетите за клиентско удовлетворение са въпросници, разработени да помогнат на бизнесите да разберат какво е нивото на удовлетворение на клиентите им от продуктите, услугите, личния опит, имиджа на бранда или клиентското обслужване. Основната цел на анкетите за клиентско удовлетворение е да оценят колко доволни или недоволни са клиентите ви от различните аспекти на продуктите, услугите или процесите ви.

Анкетите за клиентско удовлетворение може да включват различни видове въпроси, например въпроси с няколко варианта за отговор (скали за оценка, въпроси с да/не, номинални въпроси, ликъртова скала, семантичен диференциал) и въпроси с отворени отговори, или някаква комбинация от вече споменатите типове въпроси.

customer-survey-rate-agents-Nicereply
Интегрирайте анкетите за клиентско удовлетворение на Nicereply в имейлите си в LiveAgent

Най-добри практики за анкети за клиентско удовлетворение

  • Бъдете кратки – въпросниците с 1-3 въпроса най-често биват попълвани до края (83,34%)
  • Задавайте въпроси с ясна цел и добра причина да бъдат включени в анкетата
  • Не задавайте въпроси с няколко аспекта, които се отнасят до повече от един проблем
  • Избегвайте да използвате вътрешен или отраслов жаргон, който може да е объркващ за получателите на анкетата
  • Използвайте въпроси с отговори да/не когато задавате въпроси с прост отговор
  • Дайте върможност за обратна връзка в свободен текст – може да откриете неща, които не сте предполагали
  • Уверете се, че анкетата ви е оптимизирана за мобилни устройства.
  • Намерете най-добрите начини за изпращане на анкетата за бизнеса ви (имейл, изскачащ прозорец, инстумент за анкети и т.н.)
  • Помислете кое е най-доброто време за разпращане на анкетите според фазите на жизнения цикъл на клиента
  • Предложете бонус за попълване на анкетата (ако има смисъл) – според проучванията стимулите могат да повишат процентите на отговорите с между 5 и 20%.
  • Благодарете на клиентите си за обратната връзка, без значение каква е

Въпроси за анкета за клиентско удовлетворение

За да получите ценна обратна връзка от клиентите си, трябва да им зададете правилните въпроси. По-долу ще намерите някои от най-често задаваните въпроси за клиентско удовлетворение (както общи, така и за специфични продукти), които можете да използвате когати създавате собствените си CSAT анкети.

Общи въпроси за анкета за клиентско удовлетворение

Въпроси за анкета за клиентско удовлетворение за софтуерни продукти

Въпроси за анкета за клиентско удовлетворение

Въпроси за анкета за клиентско обслужване

Въпроси за анкета за обратна връзка за уебсайт

Анкета за клиентско удовлетворение – често задавани въпроси

Какви въпроси трябва да задам за обратна връзка от клиента?

Трябва да зададете набор от въпроси, които да ви помогнат да разберете както силните, така и слабите страни на работата си и причините за клиентското удовлетворение или неудовлетворение.

Как да оценя клиентското удовлетворение?

Можете да използвате анкети, за да съберете обратна връзка от клиентите. Някои клиенти ще предпочетат да попълнят анкетата в замяна на награда, докато други ще отговорят само защото биха искали да споделят мнението си.

Как да конструирам въпросите в анкетата?

Когато създавате анкета, трябва да зададете въпроси, които са:

  • Ясни, директни и лесни за отговор от получателя
  • Отворени
  • Специфични – дайте достатъчно информация, за да им бъде отговорено, и не прекалено оскъдна
  • Затворени – за да предоставят на конкретни респонденти органичен брой възможности (няколко възможни отговора) вместо да иска от тях да пишат всичките си отговори

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какви въпроси трябва да задам за обратна връзка от клиента?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Трябва да зададете набор от въпроси, които да ви помогнат да разберете както силните, така и слабите страни на работата си и причините за клиентското удовлетворение или неудовлетворение.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да оценя клиентското удовлетворение?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да използвате анкети, за да съберете обратна връзка от клиентите. Някои клиенти ще предпочетат да попълнят анкетата в замяна на награда, докато други ще отговорят само защото биха искали да споделят мнението си.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да конструирам въпросите в анкетата?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Когато създавате анкета, трябва да зададете въпроси, които са: – Ясни, директни и лесни за отговор от получателя – Отворени – Специфични, т.е. да дават достатъчно информация, за да им бъде отговорено, и не прекалено оскъдна, – Затворени – за да предоставят на конкретни респонденти органичен брой възможности (няколко възможни отговора) вместо да иска от тях да пишат всичките си отговори.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо