Научете как правилно да задавате въпроси в анкети за клиентско удовлетворение и как те могат да подобрят бизнеса ви. Използвайте нашите безплатни шаблони за ефективни обратни връзки и задръжте клиентите си доволни.
Различни проучвания са открили, че:
Това означава, че залогът е висок за бизнесите що се отнася до клиентското удовлетворение и анкетите за клиентско удовлетворение са един от най-добрите начини да разберете какво мислят клиентите ви за бизнеса ви. Анкетите също така могат да помогнат да разберете какво работи, какво не работи и какво трябва да се подобри за по-добро изживяване на клиентите ви.
Анкетите за клиентско удовлетворение са въпросници, разработени да помогнат на бизнесите да разберат какво е нивото на удовлетворение на клиентите им от продуктите, услугите, личния опит, имиджа на бранда или клиентското обслужване. Основната цел на анкетите за клиентско удовлетворение е да оценят колко доволни или недоволни са клиентите ви от различните аспекти на продуктите, услугите или процесите ви.
Анкетите за клиентско удовлетворение може да включват различни видове въпроси, например въпроси с няколко варианта за отговор (скали за оценка, въпроси с да/не, номинални въпроси, ликъртова скала, семантичен диференциал) и въпроси с отворени отговори, или някаква комбинация от вече споменатите типове въпроси.
За да получите ценна обратна връзка от клиентите си, трябва да им зададете правилните въпроси. По-долу ще намерите някои от най-често задаваните въпроси за клиентско удовлетворение (както общи, така и за специфични продукти), които можете да използвате когати създавате собствените си CSAT анкети.
-How did you hear about us?
-Which of our competitors did you consider before choosing us?
-What is the primary reason for choosing our product over competitors?
-What was the one thing that almost stopped you from signing up?
-How do you use our product/ service?
-What are you trying to solve by using our product /service?
-Have you used a similar [product/ service] before?
-What did you like about the previous product/ service(s)?
-What is the most important feature of our product?
-Which 3 features are the most valuable to you?
-What’s the most important feature we should add?
-What are the 3 most important features we’re missing?
-What’s one feature we can add that would make our product indispensable for you?
-If we introduced [new feature/product] would you be willing to test it/them?
-How often do you use this feature?
-How disappointed would you be if you could no longer use [Feature name?]
-Which features aren’t useful to you?
-If you could change just one thing about our product, what would it be?
-Is our pricing clear to you?
-Do you feel our [product/ service] is worth the cost?
-What would you use as an alternative if our tool was no longer available?
-How satisfied are you with our billing and invoicing?
-To what extent do you agree with the following statement: [Product name]’s onboarding process was simple, straightforward, and painless.
-How helpful do you find our video tutorials?
-How would you rate the training and help you’ve received from our team so far?
-How could we improve your experience using our solution?
-What could we change to make our product/ service more user-friendly?
-What’s the main reason you are downgrading/ canceling?
-Did the price of our product/service cause you to leave?
-Have you decided to test out a competitor?
-Are you likely to upgrade your account in the future?
-What is the primary benefit that you have received from using our product?
-How long did you use our product/ service before seeing results?
-Overall, how well does our website meet your needs?
-What was your first impression when you entered the website?
-How satisfied are you with the design and functionality of our website?
-How well do you understand what [Company name] does from our homepage?
-How easy was it to use/ navigate our website? Did you have any problems?
-What are you hoping to accomplish by visiting our website?
-How easy was it to find what you were looking for on our website?
-Did it take you more or less time than you expected to find what you were looking for on our website?
-How visually appealing is our website?
-How easy is it to understand the information on our website?
-How much do you trust the information on our website?
-Is there a feature you wish our website had?
-What could we do to make our website more useful?
-Is there anything on this website that doesn’t work the way you expected it to?
-If you could change one thing about our website, what would it be?
-How would you rate your overall experience on our website today?
-How likely is it that you would recommend our website to a friend or colleague?
-If you were to review the website, what score would you give it out of 5?
-Do you have any other comments about how we can improve our website?
Трябва да зададете набор от въпроси, които да ви помогнат да разберете както силните, така и слабите страни на работата си и причините за клиентското удовлетворение или неудовлетворение.
Можете да използвате анкети, за да съберете обратна връзка от клиентите. Някои клиенти ще предпочетат да попълнят анкетата в замяна на награда, докато други ще отговорят само защото биха искали да споделят мнението си.
Когато създавате анкета, трябва да зададете въпроси, които са:
Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.
Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br> manually? Put an end to it with LiveAgent!
Анкета за клиентско обслужване
Научете как анкетите за клиентско обслужване могат да подобрят удовлетвореността на клиентите и качеството на вашите услуги. Открийте различните видове анкети и методи за тяхното разпространение. Регистрирайте се безплатно в LiveAgent и започнете да събирате ценна обратна връзка от вашите клиенти още днес!
Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия
Открийте как следпродажбените клиентски проучвания за удовлетвореност могат да подобрят вашия бизнес. Разберете как да създадете ефективни проучвания и шаблони, които да повишат удовлетвореността на клиентите ви. Посетете нашата страница за повече информация и примери!
Удовлетвореността на клиентите от обслужването
Открийте как да подобрите удовлетвореността на клиентите чрез ефективна комуникация, обучение и специализирани инструменти. Научете техники за насочване на тикети и как да надминете очакванията на клиентите с LiveAgent. Регистрирайте се безплатно и започнете пътя към по-добро обслужване още днес!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team