Какво представлява грижата за клиентите?
Клиентите са много важни хора за всяка компания. Начинът, по който компанията се грижи за своите клиенти, е много важен за изграждането на добър имидж и име на компанията.
Грижата за клиентите е работтата по поддръжката на клиентите и оправдаването на техните очаквания. Клиентите споделят своите проблеми, въпроси и запитвания с представителите и те са отговорни за разрешаването им. Това също е процес, който им дава повече от заявеното и може да повиши удовлетвореността на клиента.

Frequently asked questions
Какво означава терминът грижа за клиентите?
Грижата за клиентите е работата по удовлетворяването на нуждите и оправдаването на очакванията на клиента, както и даването на повече, отколкото те очакват. Екипът за обслужване на клиенти е отговорен преди всичко за това.
Защо грижата за клиентите е важна?
Обслужването на клиенти е една от най-важните области в процеса на продажбите. Благодарение на това марката изгражда трайни взаимоотношения с клиента, може да се запознае в детайли с техните проблеми и очаквания. Обслужването на клиентите е и първата точка за контакт с клиента, така че има възможност бързо да отговори на техните нужди.
Кои са 3-те принципа за обслужване на клиентите?
Първият и основен принцип е, че поддръжката на клиентите трябва да изслушва клиента. Благодарение на това, компанията може да бъде в течение с това дали отговаря на нуждите на клиентите и получава обратна връзка за това какво може да подобри във функционирането на цялата марка.
Вторият принцип е индивидуален подход към клиента. Клиентът трябва да чувства, че към него се отнасят като към специфична единица, а не като към един от многото.
Третият принцип е съпричастност. Поддръжката на клиенти трябва да се опита да разбере защо клиентът се държи по определен начин.