Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Грижа за клиентите

Какво представлява грижата за клиентите?

Клиентите са много важни хора за всяка компания. Начинът, по който компанията се грижи за своите клиенти, е много важен за изграждането на добър имидж и име на компанията.

Грижата за клиентите е работтата по поддръжката на клиентите и оправдаването на техните очаквания. Клиентите споделят своите проблеми, въпроси и запитвания с представителите и те са отговорни за разрешаването им. Това също е процес, който им дава повече от заявеното и може да повиши удовлетвореността на клиента.

Грижа за клиентите

Често задавани въпроси

Какво означава терминът грижа за клиентите?

Грижата за клиентите е работата по удовлетворяването на нуждите и оправдаването на очакванията на клиента, както и даването на повече, отколкото те очакват. Екипът за обслужване на клиенти е отговорен преди всичко за това.

Защо грижата за клиентите е важна?

Обслужването на клиенти е една от най-важните области в процеса на продажбите. Благодарение на това марката изгражда трайни взаимоотношения с клиента, може да се запознае в детайли с техните проблеми и очаквания. Обслужването на клиентите е и първата точка за контакт с клиента, така че има възможност бързо да отговори на техните нужди.

Кои са 3-те принципа за обслужване на клиентите?

Първият и основен принцип е, че поддръжката на клиентите трябва да изслушва клиента. Благодарение на това, компанията може да бъде в течение с това дали отговаря на нуждите на клиентите и получава обратна връзка за това какво може да подобри във функционирането на цялата марка.

Вторият принцип е индивидуален подход към клиента. Клиентът трябва да чувства, че към него се отнасят като към специфична единица, а не като към един от многото.

Третият принцип е съпричастност. Поддръжката на клиенти трябва да се опита да разбере защо клиентът се държи по определен начин.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо