Обслужвайте клиентите си с помощта на един продукт, фокусиран да ви помогне в създаването на успешен екип за клиентска поддръжка. Бъдете във връзка с клиентите си с помощта на мултиканален Help Desk софтуер поддържащ имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал и социалните медии.
LiveAgent е надежден и лесен за използване продукт, готов да ви помогне да се справите с всеки един входящ тикет от клиенти. Прочетете и следващите редове и научете повече за инструментите, функциите и предимствата на LiveAgent или просто заявете 14-дневна безплатна пробна версия.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Чатът на живо е чудесен инструмент за осигуряване на обслужване на клиентите. Увеличете ангажираността на клиентите с помощта на нашите проактивни покани за чат, настройте ваши собствени чат бутони и подготвяйте отговорите си преди клиентът да натисне бутона за изпращане.
Отговаряйте по-бързо и решавайте проблемите ефикасно с чата на живо на LiveAgent. Той ви предлага голямо разнообразие от функции и е изключително бърз – съобщенията се показват в чата в рамките на 2.5 секунди.
Осигуряването на поддръжка по много канали е лесно, когато имате зад гърба си правилния инструмент. LiveAgent ви предлага система за управление на тикети събираща цялата информация на едно място. След това тя се филтрира, организира и обработва от служителите от екипа за обслужване на клиенти в зависимост от приоритета и това кой служител е свободен.
Организирайте запитванията получавани по имейл, в чата, по телефона, статиите в базата знания и съобщенията в социалните медии – Viber, Facebook, Twitter и Instagram на едно място и работете като истински професионалист.
Facebook, Twitter, Instagram могат да бъдат използвани не само за споделяне на снимки на котки и забавни мемета. Социалните медии се превърнаха в напълно функциониращ канал за работа, инструмент за маркетинг и да, правилно се досетихте – ефективен канал за обслужване на клиенти.
Помагайте и обслужвайте клиентите си в социалните медии с помощта на универсалното ни мултиканално решение. Следете всичките си профили в социалните медии. Можете да добавите и Viber, за да предоставите на клиентите си още една възможност за връзка с вас.
Можете да се свържете с нас 24/7 по имейл, чат на живо, телефон или да прегледате статиите ни в клиентския портал, когато търсите определена информация. Академията на LiveAgent е безплатна и пълна с полезна информация за обслужването на клиенти и софтуера за клиентска поддръжка.
Станете част от щастливите ни клиенти и вижте защо решиха да започнат да използват LiveAgent като едно единствено универсално Help Desk софтуерно решение.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
LiveAgent съчетаваперфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни даосигуряваме безупречно обслужване на клиентите си.
Вижте видеото ни представящо продукта и се запознайте с всичко, което може да ви предложи LiveAgent. Прегледайте и достъпните ни тарифни планове, за да видите кой е най-подходящ за компанията ви.
Заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес и обслужвайте клиентите си с LiveAgent. Не се изисква кредитна карта; без скрити условия.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!
Има много алтернативи, но само част от тях биха заместили достойно OneDesk. LiveAgent предлага мултиканална тикет система на достъпна цена. Освен това ви предлагаме и богато разнообразие от функции и над 140 интеграции с друг софтуер.
OneDesk работи с повечето основни канали за комуникация, а LiveAgent ви предлага и интеграция със социалните медии. Можете да обслужвате клиентите си в Facebook, Twitter и Instagram. Продуктът ни работи и с Viber и ви предоставя възможност за още много интеграции.
Да, LiveAgent разполага с една от най-бързите джаджи за чат на живо предлагани на пазара. Съобщенията на чата се показват в рамките на 2.5 секунди.
Бъдете първите, които получават ексклузивни оферти и последните новини за продуктите и услугите ни директно в имейла си.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни