Отегчени сте от софтуера си за клиентска поддръжка?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на OneDesk на пазара.

  • ✓ Безплатно инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Търсите алтернатива на OneDesk?

Обслужвайте клиентите си с помощта на един продукт, фокусиран да ви помогне в създаването на успешен екип за клиентска поддръжка. Бъдете във връзка с клиентите си с помощта на мултиканален Help Desk софтуер поддържащ имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал и социалните медии

LiveAgent е надежден и лесен за използване продукт, готов да ви помогне да се справите с всеки един входящ тикет от клиенти. Прочетете и следващите редове и научете повече за инструментите, функциите и предимствата на LiveAgent или просто заявете 14-дневна безплатна пробна версия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Най-бързият чат на живо във вашия Help Desk софтуер

Чатът на живо е чудесен инструмент за осигуряване на обслужване на клиентите. Увеличете ангажираността на клиентите с помощта на нашите проактивни покани за чат, настройте ваши собствени чат бутони и подготвяйте отговорите си преди клиентът да натисне бутона за изпращане. 

Отговаряйте по-бързо и решавайте проблемите ефикасно с чата на живо на LiveAgent. Той ви предлага голямо разнообразие от функции и е изключително бърз – съобщенията се показват в чата в рамките на 2.5 секунди.

Опитайте чата ни на живо оборудван с пълен набор от функции

Безупречно мултиканално обслужване

Осигуряването на поддръжка по много канали е лесно, когато имате зад гърба си правилния инструмент. LiveAgent ви предлага система за управление на тикети събираща цялата информация на едно място. След това тя се филтрира, организира и обработва от служителите от екипа за обслужване на клиенти в зависимост от приоритета и това кой служител е свободен.

Организирайте запитванията получавани по имейл,  в чата, по телефона, статиите в базата знания и съобщенията в социалните медии Viber, Facebook, Twitter и Instagram на едно място и работете като истински професионалист.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Осигурявайте обслужване по всички важни канали за комуникация

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Обслужването в социалните медии е от първостепенно значение

Facebook, Twitter, Instagram могат да бъдат използвани не само за споделяне на снимки на котки и забавни мемета. Социалните медии се превърнаха в напълно функциониращ канал за работа, инструмент за маркетинг и да, правилно се досетихте – ефективен канал за обслужване на клиенти

Помагайте и обслужвайте клиентите си в социалните медии с помощта на универсалното ни мултиканално решение. Следете всичките си профили в социалните медии. Можете да добавите и Viber, за да предоставите на клиентите си още една възможност за връзка с вас.

Завладейте социалните медии с LiveAgent и бъдете във връзка с повече клиенти

LiveAgent винаги е зад гърба ви

Можете да се свържете с нас 24/7 по имейл, чат на живо, телефон или да прегледате статиите ни в клиентския портал, когато търсите определена информация. Академията на LiveAgent е безплатна и пълна с полезна информация за обслужването на клиенти и софтуера за клиентска поддръжка. 

Станете част от щастливите ни клиенти и вижте защо решиха да започнат да използват LiveAgent като едно единствено универсално Help Desk софтуерно решение.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетаваперфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни даосигуряваме безупречно обслужване на клиентите си.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Станете част от семейството на LiveAgent още днес

Вижте видеото ни представящо продукта и се запознайте с всичко, което може да ви предложи LiveAgent. Прегледайте и достъпните ни тарифни планове, за да видите кой е най-подходящ за компанията ви.

Заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес и обслужвайте клиентите си с LiveAgent. Не се изисква кредитна карта; без скрити условия.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Алтернатива на OneDesk
Разгледайте подобрениятя в LiveAgent - разглеждаме в подробности последните ни разработки, създадени, за да подобрят ефективността ви в клиентското обслужване.

Какво ново в LiveAgent: юни

Разгледайте подобрениятя в LiveAgent - разглеждаме в подробности последните ни разработки, създадени, за да подобрят ефективността ви в клиентското обслужване.

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

Хелп деск софтуербез усложнения

LiveAgent предлага бизнес решения за различни индустрии с интеграции като WordPress, Prestashop, Magento и други. Предоставя и ресурси като академия, шаблони и уебинари.

Научете, как eFortuna се участва удовлетворена от отдела за клиентско обслужване на LiveAgent и как софтуера им помага да разрешават въпросите.

eFortuna

eFortuna предлага страхотно клиентско обслужване и поддръжка с оценка 6+. Екипът отговаря своевременно и предлага бързи решения.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.

Присъединете се хиляди доволни клиенти, които използват LiveAgent. Създайте по- добро клиентско обслужване благодарение на решението за омниканал.

VIPTel

Присъединете се хиляди доволни клиенти, които използват LiveAgent. Създайте по- добро клиентско обслужване благодарение на решението за омниканал.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Използването на социални медии не е предпочитано. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са важни.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо