Отегчени сте от софтуера си за клиентска поддръжка?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на OneDesk на пазара.

  • ✓ Безплатно инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Търсите алтернатива на OneDesk?

Обслужвайте клиентите си с помощта на един продукт, фокусиран да ви помогне в създаването на успешен екип за клиентска поддръжка. Бъдете във връзка с клиентите си с помощта на мултиканален Help Desk софтуер поддържащ имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал и социалните медии

LiveAgent е надежден и лесен за използване продукт, готов да ви помогне да се справите с всеки един входящ тикет от клиенти. Прочетете и следващите редове и научете повече за инструментите, функциите и предимствата на LiveAgent или просто заявете 14-дневна безплатна пробна версия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Най-бързият чат на живо във вашия Help Desk софтуер

Чатът на живо е чудесен инструмент за осигуряване на обслужване на клиентите. Увеличете ангажираността на клиентите с помощта на нашите проактивни покани за чат, настройте ваши собствени чат бутони и подготвяйте отговорите си преди клиентът да натисне бутона за изпращане. 

Отговаряйте по-бързо и решавайте проблемите ефикасно с чата на живо на LiveAgent. Той ви предлага голямо разнообразие от функции и е изключително бърз – съобщенията се показват в чата в рамките на 2.5 секунди.

Опитайте чата ни на живо оборудван с пълен набор от функции

Безупречно мултиканално обслужване

Осигуряването на поддръжка по много канали е лесно, когато имате зад гърба си правилния инструмент. LiveAgent ви предлага система за управление на тикети събираща цялата информация на едно място. След това тя се филтрира, организира и обработва от служителите от екипа за обслужване на клиенти в зависимост от приоритета и това кой служител е свободен.

Организирайте запитванията получавани по имейл,  в чата, по телефона, статиите в базата знания и съобщенията в социалните медии Viber, Facebook, Twitter и Instagram на едно място и работете като истински професионалист.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Осигурявайте обслужване по всички важни канали за комуникация

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Обслужването в социалните медии е от първостепенно значение

Facebook, Twitter, Instagram могат да бъдат използвани не само за споделяне на снимки на котки и забавни мемета. Социалните медии се превърнаха в напълно функциониращ канал за работа, инструмент за маркетинг и да, правилно се досетихте – ефективен канал за обслужване на клиенти

Помагайте и обслужвайте клиентите си в социалните медии с помощта на универсалното ни мултиканално решение. Следете всичките си профили в социалните медии. Можете да добавите и Viber, за да предоставите на клиентите си още една възможност за връзка с вас.

Завладейте социалните медии с LiveAgent и бъдете във връзка с повече клиенти

LiveAgent винаги е зад гърба ви

Можете да се свържете с нас 24/7 по имейл, чат на живо, телефон или да прегледате статиите ни в клиентския портал, когато търсите определена информация. Академията на LiveAgent е безплатна и пълна с полезна информация за обслужването на клиенти и софтуера за клиентска поддръжка. 

Станете част от щастливите ни клиенти и вижте защо решиха да започнат да използват LiveAgent като едно единствено универсално Help Desk софтуерно решение.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетаваперфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни даосигуряваме безупречно обслужване на клиентите си.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Станете част от семейството на LiveAgent още днес

Вижте видеото ни представящо продукта и се запознайте с всичко, което може да ви предложи LiveAgent. Прегледайте и достъпните ни тарифни планове, за да видите кой е най-подходящ за компанията ви.

Заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес и обслужвайте клиентите си с LiveAgent. Не се изисква кредитна карта; без скрити условия.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Често задавани въпроси

Кои са добрите алтернативи на OneDesk?

Има много алтернативи, но само част от тях биха заместили достойно OneDesk. LiveAgent предлага мултиканална тикет система на достъпна цена. Освен това ви предлагаме и богато разнообразие от функции и над 140 интеграции с друг софтуер.

Какви са ползите от преминаването от OneDesk към LiveAgent?

OneDesk работи с повечето основни канали за комуникация, а LiveAgent ви предлага и интеграция със социалните медии. Можете да обслужвате клиентите си в Facebook, Twitter и Instagram. Продуктът ни работи и с Viber и ви предоставя възможност за още много интеграции.

Предлага ли LiveAgent чат на живо?

Да, LiveAgent разполага с една от най-бързите джаджи за чат на живо предлагани на пазара. Съобщенията на чата се показват в рамките на 2.5 секунди.

Related Articles to Алтернатива на OneDesk
LiveAgent е идеалната алтернатива на Rocket.Chat. Предлага многоканално help desk преживяване за различни бизнеси навсякъде по света.

Алтернатива на Rocket.Chat - LiveAgent

LiveAgent е продукт за по-ефикасна поддръжка на клиентите, който е лесен за употреба и предлага много полезни характеристики за докладване. Харесан е от много бизнеси и е на разумна цена. Екипът на LiveAgent е винаги на разположение за поддръжка и ефикасно решава проблемите на клиентите.

Прехвърлете се от SpiceWorks в LiveAgent още днес - безплатно. Можем за прехвърлим всичките ви тикети, контакти, профили на сътрудниците, отзиви и още.

Пренос на данни от SpiceWorks - LiveAgent

Предлагайте светкавично бързо клиентско обслужване, за да увеличите приходите на компанията си и запазите лоялността на клиентите. Това ще доведе до по-висока удовлетвореност на клиентите и повече продажби, които могат да генерират до 30% повече приходи. Изненадайте приятно клиентите си, за да увеличите стойността на техните покупки и да запазите лоялността им към бранда ви.

LiveAgent е чудесна алтернатива на Tidio със супер бързия си чат на живо и многоканалната система за управление на тикети, предлагани на повече от достъпни цени.

Алтернатива на Tidio - LiveAgent

LiveAgent предлага мултиканални решения за управление на тикети, включително чат на живо, имейл, Viber, социални мрежи и др. Продуктът може да повиши качеството на обслужване на клиентите и да подобри взаимоотношенията между тях. Опитайте безплатна пробна версия днес.

LiveAgent има повече от 175 функции, над 40 интеграции и страхотна цена. Вижте защо трябва да преминете от HelpCrunch към LiveAgent.

Търсите алтернатива на HelpCrunch?

LiveAgent изпъква в чат и тикетинг системите с бърза реакция от поддръжката и голям списък от функции. Клиентите хвалят стабилната работа на услугата дори на мобилни платформи. LiveAgent включва контактни форми, чат, полезна информация, интеграция с социални мрежи в един продукт.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Лайв чат услугите са ефективен начин за подобряване на уеб конверсиите. Те са достъпни и грабващи вниманието на клиентите и могат да изградят взаимоотношения, повишавайки продуктивността и намалявайки цените. Събирането на данни чрез лайв чат може да помогне за вземането на по-информирани решения за продуктите и маркетинговите стратегии. Лайв чат услугите са любими на клиентите и могат да затворят повече запитвания при първи контакт. Средната цена на лайв чат софтуера зависи от множество фактори.

LiveAgent е по-рентабилен в сравнение с други решения за бюрото за помощ и има повече от 175 функции за помощно бюро и над 40 интеграции. Виж повече.

Търсите алтернатива LiveHelpNow?

LiveAgent предлага качествени услуги, бърза поддръжка и функционалности като контактни форми, чат и интеграция със социални мрежи, което ги прави избрани пред конкуренцията, според клиентите. Освен това, приложението работи добре и на мобилни платформи. Клиентите също допълват, че LiveAgent е най-добрият избор за система за обслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо