Facebook е безплатен уебсайт за социални мрежи, който позволява на регистрираните потребители да създават профили, да качват снимки и видеоклипове, да изпращат съобщения и да поддържат връзка с приятели, семейство и колеги.
Свързването на LiveAgent с Facebook позволява на потребителите на LiveAgent да отговарят на съобщения, публикации или коментари директно от таблото си за управление на LiveAgent (без да се налага да влизат в самия Facebook), което го прави много ефективна интеграция на работния процес.
Как работи?
LiveAgent рационализира всеки коментар, публикуване и съобщение в пощенската ви кутия LiveAgent и след това го превръща в билет. Оттам потребителите могат да отговорят на всеки билет, точно както ако те биха във Facebook. Крайният резултат? Вашите клиенти няма да забележите никаква разлика, освен скоростта на реакция!
Защо тази интеграция е толкова ценна?
Интегрирането на LiveAgent с Facebook е игра-промяна, защото:
- Системата следи всички съобщения, коментари и се споменава и гарантира, че отговаряте на всеки един
- Това повишава продуктивността на агента
- Това е по-сигурно (повече от споделяне на вашите данни за вход с множество служители, които отговарят за отговаряне на съобщения в социалните медии)
- Това няма да изисква да предадете ролята на администратор във Facebook на вашите служители
- Тя премахва необходимостта от наблюдение на няколко сметки и устройства ежедневно
- Той подобрява времето за реакция
- Това повишава удовлетвореността на клиентите
- Тя може да допринесе за повече продажби и по-високи приходи
- Това прави обслужването на клиентите в социалните мрежи лесно
- Той елиминира стреса
- Тя ви позволява да управлявате и наблюдавате множество бизнес акаунти във Facebook
- Това е рентабилно
Убеден, че не е нужно да предоставяте поддръжка във Facebook? Помислете отново!
Ако не използвате Facebook като канал за поддръжка на клиенти, не живеете в 21-ви век! От 2021 г. във Facebook има почти 2,8 милиарда активни потребители месечно. Освен това, съвременните клиенти са технологично грамотни дигитални туземци и запалени потребители на Facebook, които изискват социални медии, да бъдат третирани точно като всеки друг канал за поддръжка. Всъщност, според проучване на Conversocial, 54% от клиентите предпочитат социалните медии за обслужване на клиенти по телефона или по имейл.
Ако над половината от вашата клиентска база предпочита социалните медии като канал за поддръжка на клиенти, те не могат да бъдат пренебрегнати. Време е да се погрижите за нуждите и очакванията на вашия клиент и да преместите бизнеса си в 21-ви век.
Как да се интегрират Facebook с LiveAgent
Следвайте тези стъпки, за да започнете да отговаряте на facebook съобщения чрез LiveAgent още днес!
- Впишете се в LiveAgent
- Кликнете върху Конфигурация (икона на колелото вляво)
- Кликнете върху Facebook и Instagram
- Кликнете върху Акаунти
- Кликнете върху Свързване
- Ще се появи нов изскачащ прозорец и ви подканя да влезете във вашия Facebook акаунт. Въведете данните си за вход или ако вече сте влезли, кликнете върху “Продължи като”
- Когато се появи следното съобщение: “LiveAgent би желал да управлява страниците ви, да публикува като страници, които управлявате, и да получите достъп до съобщенията на страницата във Facebook.” Моля, приемете го, като натиснете БУТОНА OK
- Върнете се към LiveAgent и изберете кои страници искате да се свържете и изберете разрешенията, които искате да разрешите. Можете да изберете от следните опции:
- Изтегляне на стенни постове
- Извличане на лични съобщения
- Изберете отдела, в който искате да маршрутирате входящите билети във Facebook
- Кликнете върху Запазване
Какво можете да направите с интеграцията във Facebook?
Чрез активиране на Facebook интеграцията можете да предприемете всички тези действия директно от LiveAgent:
- Answer private/direct messages
- Изпращане на прикачени файлове, връзки, емотикони и GIF файлове
- Отговори на коментари
- Подобно на коментари
- Изтриване на коментари чрез изтриване на билети
- Resolve ticket by responding to it
Започнете да спестявате ценното си време и трудно спечелените пари
Дайте възможност на екипа си за поддръжка, като им предоставите правилните инструменти. Премахване на никоганезастрашни отвличане на вниманието (pings от лични съобщения, известия и разсейващи меми или вирусни видеоклипове котка) днес.
LiveAgent поддържа агентите ви на писта, подобрява тяхната продуктивност и ви спестява пари едновременно. как? Доброто внедряване на тази функция не ви струва нищо, освен ако разбира се, вие я купувате като добавка към вашия билет или ticket+chat план.
В допълнение към това, талон резолюцията с интеграцията на социалните медии е по-ниска от тази на имейла или телефона.
Искате да поддържате бюрото си за помощ към T?
LiveAgent може автоматично да разреши билетите във Facebook, след като сте им отговорили, като направите архивирането на фишинг на парче торта. Ако клиентът ви изпрати съобщение отново, системата ще отвори билета автоматично още веднъж. Няма нужда да постоянно да се следи състоянията на билетите, LiveAgent ще се погрижи за всичко и ще ви уведомява, когато е необходимо да отговори.
Ние поддържаме вашите данни защитени, както може да бъде
LiveAgent премахва необходимостта да споделяте данни за вход във Facebook сред служителите си. След като facebook акаунт е свързан с LiveAgent, всички ваши служители могат да отговорят на съобщения и коментари, без да се налага да влезете в платформата.
Това е страхотно, защото значително намалява вероятността от изтичане на данни и откраднати данни. Вашите служители няма да се притесняват, че ще записват пароли, да ги загубят или да останат влезли във вашия Facebook на публични компютри.
Поддържайте удовлетворението на клиентите на постоянно високо
LiveAgent се свързва с facebook страницата си и проследява всички стенни постове, коментари и лични съобщения, така че можете да имате вашите фенове и шапкари под контрол 24/7. Всичко се проследява и трансформира в Билети, така че агентите ви за поддръжка на клиенти да могат да реагират веднага след като жалбата е регистрирана и по този начин изгасват огъня, преди да се разпространи. С LiveAgent, имате 100% сигурност, че нищо не се губи във Facebook.
Полезна информация
Нуждаете се от още помощ за тази интеграция? Вижте това подробно ръководство за хоствани в облака акаунти или тази статия за самостоятелните версии на LiveAgent.
Допълнителна информация за настройването на приложението Facebook за самостоятелни акаунти.
Все още липсва информация?
Не се колебайте да се свържете с нас по имейл (support@liveagent.com), чат на живо или по телефона. Ще се радваме да ви помогнем и да предоставите допълнителна информация, от която се нуждаете.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.