Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Facebook

Facebook е безплатен уебсайт за социални мрежи, който позволява на регистрираните потребители да създават профили, да качват снимки и видеоклипове, да изпращат съобщения и да поддържат връзка с приятели, семейство и колеги.

Свързването на LiveAgent с Facebook позволява на потребителите на LiveAgent да отговарят на съобщения, публикации или коментари директно от таблото си за управление на LiveAgent (без да се налага да влизат в самия Facebook), което го прави много ефективна интеграция на работния процес. 

Как работи?

LiveAgent рационализира всеки коментар, публикуване и съобщение в пощенската ви кутия LiveAgent и след това го превръща в билет. Оттам потребителите могат да отговорят на всеки билет, точно както ако те биха във Facebook. Крайният резултат? Вашите клиенти няма да забележите никаква разлика, освен скоростта на реакция!

Facebook
Отговаряне на публикации във Facebook от LiveAgent!

Защо тази интеграция е толкова ценна?

Интегрирането на LiveAgent с Facebook е игра-промяна, защото:

  • Системата следи всички съобщения, коментари и се споменава и гарантира, че отговаряте на всеки един
  • Това повишава продуктивността на агента
  • Това е по-сигурно (повече от споделяне на вашите данни за вход с множество служители, които отговарят за отговаряне на съобщения в социалните медии)
  • Това няма да изисква да предадете ролята на администратор във Facebook на вашите служители
  • Тя премахва необходимостта от наблюдение на няколко сметки и устройства ежедневно
  • Той подобрява времето за реакция
  • Това повишава удовлетвореността на клиентите
  • Тя може да допринесе за повече продажби и по-високи приходи
  • Това прави обслужването на клиентите в социалните мрежи лесно
  • Той елиминира стреса
  • Тя ви позволява да управлявате и наблюдавате множество бизнес акаунти във Facebook
  • Това е рентабилно
Интеграция във Facebook с LiveAgent
Какво изглежда в LiveAgent срещу Facebook

Убеден, че не е нужно да предоставяте поддръжка във Facebook? Помислете отново!

Ако не използвате Facebook като канал за поддръжка на клиенти, не живеете в 21-ви век! От 2021 г. във Facebook има почти 2,8 милиарда активни потребители месечно. Освен това, съвременните клиенти са технологично грамотни дигитални туземци и запалени потребители на Facebook, които изискват социални медии, да бъдат третирани точно като всеки друг канал за поддръжка. Всъщност, според проучване на Conversocial, 54% от клиентите предпочитат социалните медии за обслужване на клиенти по телефона или по имейл.

Ако над половината от вашата клиентска база предпочита социалните медии като канал за поддръжка на клиенти, те не могат да бъдат пренебрегнати. Време е да се погрижите за нуждите и очакванията на вашия клиент и да преместите бизнеса си в 21-ви век.

Как да се интегрират Facebook с LiveAgent

Следвайте тези стъпки, за да започнете да отговаряте на facebook съобщения чрез LiveAgent още днес!

  1. Впишете се в LiveAgent
  2. Кликнете върху Конфигурация (икона на колелото вляво)
  3. Кликнете върху Facebook и Instagram
  4. Кликнете върху Акаунти
  5. Кликнете върху Свързване
  6. Ще се появи нов изскачащ прозорец и ви подканя да влезете във вашия Facebook акаунт. Въведете данните си за вход или ако вече сте влезли, кликнете върху “Продължи като”
  7. Когато се появи следното съобщение: “LiveAgent би желал да управлява страниците ви, да публикува като страници, които управлявате, и да получите достъп до съобщенията на страницата във Facebook.” Моля, приемете го, като натиснете БУТОНА OK
  8. Върнете се към LiveAgent и изберете кои страници искате да се свържете и изберете разрешенията, които искате да разрешите. Можете да изберете от следните опции:
  • Изтегляне на стенни постове
  • Извличане на лични съобщения
  1. Изберете отдела, в който искате да маршрутирате входящите билети във Facebook
  2. Кликнете върху Запазване
свързване на Facebook и Instagram акаунти с LiveAgent
Активни акаунти във Facebook

Какво можете да направите с интеграцията във Facebook?

Чрез активиране на Facebook интеграцията можете да предприемете всички тези действия директно от LiveAgent:

  • Answer private/direct messages
  • Изпращане на прикачени файлове, връзки, емотикони и GIF файлове
  • Отговори на коментари
  • Подобно на коментари
  • Изтриване на коментари чрез изтриване на билети
  • Resolve ticket by responding to it
https://youtu.be/A7fvJ1zwngQ

Започнете да спестявате ценното си време и трудно спечелените пари

Дайте възможност на екипа си за поддръжка, като им предоставите правилните инструменти. Премахване на никоганезастрашни отвличане на вниманието (pings от лични съобщения, известия и разсейващи меми или вирусни видеоклипове котка) днес.

LiveAgent поддържа агентите ви на писта, подобрява тяхната продуктивност и ви спестява пари едновременно. как? Доброто внедряване на тази функция не ви струва нищо, освен ако разбира се, вие я купувате като добавка към вашия билет или ticket+chat план. 

В допълнение към това, талон резолюцията с интеграцията на социалните медии е по-ниска от тази на имейла или телефона.

Искате да поддържате бюрото си за помощ към T?

LiveAgent може автоматично да разреши билетите във Facebook, след като сте им отговорили, като направите архивирането на фишинг на парче торта. Ако клиентът ви изпрати съобщение отново, системата ще отвори билета автоматично още веднъж. Няма нужда да постоянно да се следи състоянията на билетите, LiveAgent ще се погрижи за всичко и ще ви уведомява, когато е необходимо да отговори.

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ние поддържаме вашите данни защитени, както може да бъде

LiveAgent премахва необходимостта да споделяте данни за вход във Facebook сред служителите си. След като facebook акаунт е свързан с LiveAgent, всички ваши служители могат да отговорят на съобщения и коментари, без да се налага да влезете в платформата.

Това е страхотно, защото значително намалява вероятността от изтичане на данни и откраднати данни. Вашите служители няма да се притесняват, че ще записват пароли, да ги загубят или да останат влезли във вашия Facebook на публични компютри.

Поддържайте удовлетворението на клиентите на постоянно високо

LiveAgent се свързва с facebook страницата си и проследява всички стенни постове, коментари и лични съобщения, така че можете да имате вашите фенове и шапкари под контрол 24/7. Всичко се проследява и трансформира в Билети, така че агентите ви за поддръжка на клиенти да могат да реагират веднага след като жалбата е регистрирана и по този начин изгасват огъня, преди да се разпространи. С LiveAgent, имате 100% сигурност, че нищо не се губи във Facebook.

Полезна информация

Нуждаете се от още помощ за тази интеграция? Вижте това подробно ръководство за хоствани в облака акаунти или тази статия за самостоятелните версии на LiveAgent.

Допълнителна информация за настройването на приложението Facebook за самостоятелни акаунти.

Все още липсва информация?

Не се колебайте да се свържете с нас по имейл (support@liveagent.com), чат на живо или по телефона. Ще се радваме да ви помогнем и да предоставите допълнителна информация, от която се нуждаете.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо