Обслужването на клиенти не спира, когато напуснете бюрото си . LiveAgent предлага собствено приложение за Android за любимото Ви мобилно устройство, за да можете да предоставяте и обслужване на клиенти и в движение.
Изтеглете безплатното приложение за Android LiveAgent, което Ви позволява да поддържате връзка с посетителите на уебсайта си и извън офиса. Можете да разговаряте с клиентите си навсякъде, да изпращате бързи отговори и да ги впечатлявате с постоянно обслужване.
Основни функции:
- Разрешавайте, прехвърляйте и отговаряйте на тикети
- Пишете си с клиентите директно от приложението
- Използвайте предварително зададени филтри, за да организирате запитванията
- Получавайте известия за нови тикети и чатове
- Вижте маркери, бележки и секции за всеки един тикет
Пълно обслужване на клиенти във Вашите ръце. Отговаряйте на тикети и и бъдете по-продуктивни в движение!
Изтеглете мобилното приложение на LiveAgent за Android
Provide support on the go
Download our iOS app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
Докинг станция за чат на прозорец
Добрата позиция и време на агент за чат са важни, за да предотвратите отпадане на клиентите към конкуренцията и да подобрите UX. LiveAgent предлага решения и интеграции, които ви помагат в това.