Готов отговор

What are Canned messages?

Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.

LiveAgent's canned messages
Пример за готови съобщения
Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Готовите отговори са предварително дефинирани отговори на често задавани въпроси, които могат да ускорят и опростят обработката на клиентски заявки.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Автоматично променяйте задълженията за разговори по телефона и задайте време за почивка за Вашите служители, ако е необходимо. Научете повече за автоматизираното разпределение на тикети на LiveAgent.

Автоматично разпределение на тикети

LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.

Тикет системата е входяща кутия със споделен достъп с всички запитвания от вашите клиенти. Всички съобщения автоматично се превръщат в тикети.

Тикет система

Текстът описва системата за клиентска поддръжка на LiveAgent, която включва жизнения цикъл на тикетите и софтуерна поддръжка. Жизненият цикъл на тикетите може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Общите разговори включват цялата история на обслужването на клиентите. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. LiveAgent предлага софтуерна поддръжка и следене на всички действия във връзка с тикетите.

Алтернативен текст, използван в писането на чернови на имейли, който след това ще бъде редактиран, въз основа контекста на съобщението се нарича "запазен текст." Запазените текстове намират различни приложения.

Запазен текст

Запазеният текст е алитеративен текст, който се използва като чернова при писане на имейли. Той се редактира въз основа на контекста на съобщението и се използва главно за известия по имейл и автоматични съобщения. Използването на запазени текстове може да ви помогне да създадете персонализирани съобщения, както и да улесните работата на сътрудниците си. В системата на LiveAgent също можете да използвате запазени текстове.

Научете как да посрещате с увереност новите си клиенти, използвайки нашите напълно персонализирани шаблони за имейл за електронна търговия.

Шаблони за приветствени имейли

Компаниите търсят начини за получаване на препоръки от клиентите си. Предлагат се шаблони за следпродажбени имейли, даващи съвети за повишаване на цените на продуктите. Важно е компаниите да имат линк към страницата си с препоръки. Най-добрите практики включват проактивност, избор на правилния момент и тон, насочващи въпроси, благодарности и персонализация на молбите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо