What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.

Expert note
Готовите отговори са предварително дефинирани отговори на често задавани въпроси, които могат да ускорят и опростят обработката на клиентски заявки.

Автоматично разпределение на тикети
LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.
Текстът описва системата за клиентска поддръжка на LiveAgent, която включва жизнения цикъл на тикетите и софтуерна поддръжка. Жизненият цикъл на тикетите може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Общите разговори включват цялата история на обслужването на клиентите. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. LiveAgent предлага софтуерна поддръжка и следене на всички действия във връзка с тикетите.
Запазеният текст е алитеративен текст, който се използва като чернова при писане на имейли. Той се редактира въз основа на контекста на съобщението и се използва главно за известия по имейл и автоматични съобщения. Използването на запазени текстове може да ви помогне да създадете персонализирани съобщения, както и да улесните работата на сътрудниците си. В системата на LiveAgent също можете да използвате запазени текстове.
Шаблони за приветствени имейли
Компаниите търсят начини за получаване на препоръки от клиентите си. Предлагат се шаблони за следпродажбени имейли, даващи съвети за повишаване на цените на продуктите. Важно е компаниите да имат линк към страницата си с препоръки. Най-добрите практики включват проактивност, избор на правилния момент и тон, насочващи въпроси, благодарности и персонализация на молбите.