Прехвърлете данните си от Intercom в help desk системата LiveAgent и вземете достъп до многоканален help desk софтуер с пълен набор от функции. Получавате достъп до имейл, лайв чат, телефонна централа, социални медии, база знания и клиентски портал на разумна цена.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Функционалности | Liveagent
Изпробвайте най-добрата алтернатива за клиентско обслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
|
Intercom
|
---|---|---|
Запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и разпределя запитванията.
|
LiveAgent предлага управление на запитванията.
|
Intercom предлага управление на запитванията.
|
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете на сложите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага лайв чат.
|
Intercom предлага лайв чат.
|
Телефонна централа
Телефонна централа, която може да се използва, за да правите и получавате обаждания, използвайки автоматично разпределяне на повикванията.
|
LiveAgent предага телефонна централа.
|
Intercom не предага телефонна централа.
|
Самообслужване
Функционалност, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират и да достъпват миналите си запитвания и съдържанието на базата знания.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
|
Intercom предлага портал за самообслужване.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява да отговаряте на всички коментари и споменавания чрез софтуера за обслужване през социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
|
Intercom предлага интеграция с Facebook.
|
Twitter
Интеграция с Twitter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията с Twitter също така ви позволява да отговаряте на Tweet-ове директно през софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
|
Intercom предлага интеграция с Twitter.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез help desk софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
Intercom не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да изпращат масови съобщения във Viber директно чрез help desk софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Intercom не предлага интеграция с Viber.
|
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително насоки за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага база знания.
|
Intercom предлага база знания.
|
Клиентски форум
Платформа за дискусии за клиентите ви, която се намира директно в базата ви знания.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Intercom предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да елиминирате повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
|
Intercom предлага автоматизация и правила.
|
API
Набор от фукнции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции.
|
Intercom предлага API функции.
|
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология, която позволява на обаждащия се да избере опции в телефонната система преди да говори с човек.
|
LiveAgent предлага интерактивна система за гласови отговори.
|
Intercom не предлага интерактивна система за гласови отговори.
|
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео връзкам подобно на обажданията чрез Skype, Zoom, или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео обаждания.
|
Intercom не предлага видео обаждания.
|
Неограничена история
Запитванията не изтичат и не биват изтривани-- можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
Intercom не предлага неограничена история.
|
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Intercom предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Неограничен брой бутони за чат
Можете да сложите неограничен брой бутони за чат на сайтовете си.
|
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
|
Intercom не предлага неограничен брой бутони за чат.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получите неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли.
|
Intercom предлага неограничени запитвания/имейли.
|
Неограничен запис на повиквания
Запис на всяко направено или прието обаждане и прослушвайте записите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен запис на повиквания.
|
Intercom не предлага неограничен запис на повиквания.
|
Неограничено обслужване 24/7
Клиентско обслужване 24/7 без ограничение в броя на запитванията, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничени обслужване 24/7.
|
Intercom предлага неограничени обслужване 24/7.
|
Разгледайте уебсайта ни, за да намерите цялата необходима информация за help desk системата LiveAgent и да видите защо контактни центрове по целия свят избират нас. Започнете безплатния си тест период днес и се запознайте със софтуера ни за клиентско обслужване веднага. Не се изисква кредитна карта, без задължения.
Ако бихте искали да прехвърлите данните си от Intercom към LiveAgent сами, можете да го направите по всяко време. Нашите програмисти в момента работят за създаването на плъгини за прехвърляне от множество help desk приложения. Intercom все още не е в списъка, но ако искате да бъде, просто ни кажете!
Прехвърлете лесно сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти с лекота.
Прехвърлете всичките си тагове за отдели и запитвания.
Прехвърлете запитвания, прикачени файлове, клиентски полета и полета в запитванията.
По-долу сме описали ключовите предимства, които нашите клиенти откриват след като прехвърлят данните си от Intercom към LiveAgent.
Сътрудниците ни са готови да ви помогнат с всеки проблем 24/7.
Нашият софтуер предлага над 179 help desk функционалности, заедно с над 40 интеграции.
LiveAgent предлага безплатен план завинаги, както и три други плана на изгодни цени.
LiveAgent е наличен на 43 различни езика (някои частично преведени) и поддържа смяна на езика на допълнителните прозорци и приложения.
LiveAgent е help desk софтуерът с най-много отзиви и №1 според SMB за 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University и предложете обслужване от световна класа на клиентите си.
Most Popular
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Прехвърлете данните си от софтуерите описано по-долу безплатно. Направете промяната още днес. Ние ще се погрижим за вас.
Единственият начин да прехвърлите данните си е да го направите ръчно, тъй като нямаме плъгин за прехвърляне на данни или друг начин да го направим вместо вас.
Бизнесът ви може да прехвърли информация като запитвания, администратори, потребители, информация за клиенти, етикети, прикачени файлове и други от Intercom в LiveAgent.
Калкулатор на цени за help desk
Много компании препоръчват LiveAgent като рентабилно решение за поддръжка на клиенти. Те отбелязват подобрение във времето за реакция, удовлетвореността на клиентите и реализацията на платени клиенти. Те са доволни от гладкото функциониране и бързите решения на екипа по поддръжка.
Търсите help desk за WordPress?
Лайв чатът е комуникационен канал с най-високо ниво на клиентско удовлетворение. Според бизнесите, предоставянето на клиентско обслужване чрез лайв чат повишава продажбите и лоялността. Глобалният пазар на софтуер за лайв чат се очаква да достигне стойност от 997 млн долара до 2023. Предлагането на лайв чат обслужване на клиентите е важно за подобряване на тяхното удовлетворение.
Прехвърлете данните си в LiveAgent
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който е най-преглежданият и най-добре оценен за малки и средни предприятия през 2020 г. Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет са сред компаниите, които го използват. Има безплатен и платен план, като платеният предлага по-голям брой функции в зависимост от големината на бизнеса.
LiveAgent е предпочитана алтернатива на Kayako при много клиенти. Поддържа своевременни и бързи решения от екипа на поддръжка. Клиентите могат да категоризират тикетите и да следят статистиката на това, което им е необходимо. Инструментът за чат бърза комуникацията с клиентите. Порталът на LiveAgent подобрява обслужването на клиентите и може да повиши удовлетвореността на тях.
Научете всичко за LiveAgent с уебинари
Това е уебинар, който ще ви запознае с най-важните функции и настройки на системата за управление на LiveAgent. Тикетирането на контакти с клиентите е основната функция на системата. Увеличете производителността на вашия екип с LiveAgent.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни