Сбогувайте се с бавния, посредствен софтуер

Преминете към LiveAgent и прехвърлете данните си от Intercom още днес

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓Откажете се по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Напускате Intercom?

Прехвърлете данните си от Intercom в help desk системата LiveAgent и вземете достъп до многоканален help desk софтуер с пълен набор от функции. Получавате достъп до имейл, лайв чат, телефонна централа, социални медии, база знания и клиентски портал на разумна цена.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Сравнение между Intercom и LiveAgent

Функционалности Liveagent
Изпробвайте най-добрата алтернатива за клиентско обслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
Intercom
Запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и разпределя запитванията.
LiveAgent предлага управление на запитванията.
Intercom предлага управление на запитванията.
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете на сложите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага лайв чат.
Intercom предлага лайв чат.
Телефонна централа
Телефонна централа, която може да се използва, за да правите и получавате обаждания, използвайки автоматично разпределяне на повикванията.
LiveAgent предага телефонна централа.
Intercom не предага телефонна централа.
Самообслужване
Функционалност, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират и да достъпват миналите си запитвания и съдържанието на базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
Intercom предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява да отговаряте на всички коментари и споменавания чрез софтуера за обслужване през социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Intercom предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция с Twitter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията с Twitter също така ви позволява да отговаряте на Tweet-ове директно през софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Intercom предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез help desk софтуера за социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Intercom не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да изпращат масови съобщения във Viber директно чрез help desk софтуера за социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Intercom не предлага интеграция с Viber.
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително насоки за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага база знания.
Intercom предлага база знания.
Клиентски форум
Платформа за дискусии за клиентите ви, която се намира директно в базата ви знания.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Intercom предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да елиминирате повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
Intercom предлага автоматизация и правила.
API
Набор от фукнции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
Intercom предлага API функции.
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология, която позволява на обаждащия се да избере опции в телефонната система преди да говори с човек.
LiveAgent предлага интерактивна система за гласови отговори.
Intercom не предлага интерактивна система за гласови отговори.
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео връзкам подобно на обажданията чрез Skype, Zoom, или Facetime.
LiveAgent предлага видео обаждания.
Intercom не предлага видео обаждания.
Неограничена история
Запитванията не изтичат и не биват изтривани-- можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
Intercom не предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Intercom предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой бутони за чат
Можете да сложите неограничен брой бутони за чат на сайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
Intercom не предлага неограничен брой бутони за чат.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получите неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли.
Intercom предлага неограничени запитвания/имейли.
Неограничен запис на повиквания
Запис на всяко направено или прието обаждане и прослушвайте записите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен запис на повиквания.
Intercom не предлага неограничен запис на повиквания.
Неограничено обслужване 24/7
Клиентско обслужване 24/7 без ограничение в броя на запитванията, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничени обслужване 24/7.
Intercom предлага неограничени обслужване 24/7.
Data migration from one solution to another

Преминете към LiveAgent

Разгледайте уебсайта ни, за да намерите цялата необходима информация за help desk системата LiveAgent и да видите защо контактни центрове по целия свят избират нас. Започнете безплатния си тест период днес и се запознайте със софтуера ни за клиентско обслужване веднага. Не се изисква кредитна карта, без задължения.

Заявете прехвърляне с вграден плъгин

Ако бихте искали да прехвърлите данните си от Intercom към LiveAgent сами, можете да го направите по всяко време. Нашите програмисти в момента работят за създаването на плъгини за прехвърляне от множество help desk приложения. Intercom все още не е в списъка, но ако искате да бъде, просто ни кажете!

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни мога да прехвърля от Intercom?

Контакти

Прехвърлете лесно сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти с лекота.

Тагове

Прехвърлете всичките си тагове за отдели и запитвания.

Запитвания

Прехвърлете запитвания, прикачени файлове, клиентски полета и полета в запитванията.

Готови ли сте да се прехвърлите от Intercom?

По-долу сме описали ключовите предимства, които нашите клиенти откриват след като прехвърлят данните си от Intercom към LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

5-звездно обслужване на клиенти

Сътрудниците ни са готови да ви помогнат с всеки проблем 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Help desk приложение с пълен набор от функционалности

Нашият софтуер предлага над 179 help desk функционалности, заедно с над 40 интеграции.

Person collecting papers into the net

Значителни спестявания и възвръщаемост на инвестиците

LiveAgent предлага безплатен план завинаги, както и три други плана на изгодни цени.

Multilingual support in LiveAgent

Поддръжка на различни езици

LiveAgent е наличен на 43 различни езика (някои частично преведени) и поддържа смяна на езика на допълнителните прозорци и приложения.

Прехвърлете данните си от Intercom още днес

LiveAgent е help desk софтуерът с най-много отзиви и №1 според SMB за 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University и предложете обслужване от световна класа на клиентите си.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Прехвърляте се от различен софтуер?

Прехвърлете данните си от софтуерите описано по-долу безплатно. Направете промяната още днес. Ние ще се погрижим за вас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Intercom
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x