Маркери

Какво са маркерите?

Маркерите могат да бъдат дефинирани като етикети, закачени за тикетите. Те се използват предимно за организиране и категоризиране, но могат да предложат и преглед на съдържанието с един поглед. По принцип маркерите се считат за една от ключовите характеристики на help desk софтуера help desk софтуера , тъй като те могат да ви помогнат да правите разлика между различни клиентски сегменти и теми по бърз и лесен начин.

Маркери на тикети в универсалната пощенска кутия

Примери за маркери

Пример #1

Можете да настроите правило за автоматизация, което ще добавя маркер „продажби“ или „предварителни продажби“ на всеки тикет, който съдържа думите „фактуриране“ или „ ценообразуване ”.

Пример #2

Можете да добавите маркер „Twitter“ за всеки тикет, който е от Twitter , за да улесните намирането му в софтуера. Също така можете да създадете и „спешен“ маркер, който да Ви помогне да филтрирате спешни съобщения от Twitter.

Създайте филтър

Пример #3

Системата може автоматично да даде специален маркер като „маркетинг“ или „информационно обслужване“ въз основа на отдела, за който е предназначен тикетът. Добавянето на маркери по този начин ясно да показва кой е отговорен за обслужването на всеки тикет.

Как можете да използвате маркери?

Като потребител на LiveAgent Вие можете да:

  • Добавяте маркери ръчно или автоматично и да ги използвате за създаване на конкретни работни процеси.
  • Филтрирате тикети, според маркера
  • Организирате тикети за поддръжка
  • Използвате маркери във Вашите правила за автоматизация като (Правила, SLA правила, Времеви правила).
  • Създавате отчети от маркерите, за да получите по-ясна представа за видовете проблеми, които Вашите служители решават ежедневно.
  • Добавяте няколко маркера на един тикет.
Добавяне-на-маркер-LiveAgent
Добавяне на маркер

Как можете да се възползвате от маркерите?

Маркерите могат да внесат организираност и яснота в Вашето обслужване. Наличието на подреден help desk може да Ви бъде от полза по много начини, главно чрез подобряване на ефективността на служителите, ускорено време за реакция, качество на обслужване, удовлетвореност на клиентите и в крайна сметка продажби и MRR (месечни повтарящи се приходи).

Подобрена ефективност и продуктивност на служителите

Добавянето на маркери към тикетите гарантира, че Вашите сътрудници могат да ги намерят бързо. Това подобрява ефективността и продуктивността им и позволява да се съсредоточат върху обслужването на тикети, вместо да губят време в търсенето им.

Маркери-Функция-LiveAgent
Преглед на маркерите

Подобрено време за реакция и клиентско обслужване

Колкото по-малко време служителите отделят, за да разберат какви тикети да решат и къде да ги намерят, толкова по-бързо могат да отговорят на чакащите заявки. Това разбира се подобрява времето за реакция и качеството на Вашето обслужване, което след това влияе на удовлетвореността и задържането на клиентите.

Подобрена удовлетвореност и задържане на клиентите и повече продажби

Колкото по-добро обслужване предоставяте, толкова по-доволни са вашите клиенти. Ако непрекъснато предоставяте изключителни услуги, те няма да имат причина да се отказват от Вас. Те ще продължават да се връщат и ще станат лоялни клиенти на Вашия бизнес. Това от своя страна ще подобри продажбите и постоянните доходи, тъй като стойността нараства заедно с лоялността на клиентите.

View tickets at a glance

Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.

Как да създавате маркери в LiveAgent 

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Конфигурация (иконката с форма на зъбно колело в менюто)
  3. Кликнете на Автоматизация.
  4. Кликнете на Маркери.
  5. Кликнете на оранжевия бутон Създай.
  6. Дайте име на Вашия маркер.
  7. Изберете текста и цвета на фона.
  8. Изберете дали маркерът ще публичен или личен.
  9. Кликнете на Създай.
  10. Кликнете на Тикети в менюто вляво.
  11. Изберете тикет.
  12. Кликнете на бутона добави маркер.
  13. Изберете маркера, който искате да добавите.
  14. За да премахнете маркер е необходимо само да кликнете на малкото кръстче в горния десен ъгъл.
Как да създавате маркери в LiveAgent  - App - Uploads - 2021 - 04 - Create Tag.png

Как да създадете правило за автоматизация, което ще добавя маркери към тикетите

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Конфигурация (иконката с форма на зъбно колело в менюто)
  3. Кликнете на Автоматизация.
  4. Кликнете на Правила.
  5. Кликнете на оранжевия бутон Създай.
  6. Сложете отметка в кутийката до Активен статус.
  7. Дайте име на Вашето правило
  8. Можете да оставите полето за бележки празно или да опишете в детайли какво представлява правилото.
  9. Изберете приложи към създаден тикет.
  10. Кликнете на Добави условна група.
  11. Изберете източник на тикета – Instagram, Twitter и Facebook.
  12. Изберете предприемане на действие добавяне на маркер.
  13. Изберете маркераза социални мрежи.
  14. Кликнете на Запази.

Създаване на доклади от маркери

Ако искате да разберете за какви видове тикети отделят най-много време Вашите служители, можете да разгледате това с нашата функция за отчети за маркери .

Можете да генерирате отчети за маркери по ден, седмица, месец, година или друг определен период от време. Отделните записи могат да бъдат сортирани по времеви диапазон, отдел , канал и служител. Всички отчети за маркери могат да бъдат експортирани в CSV файл, за да улеснят споделянето с висшия мениджмънт.

Какви видове доклади от маркери можете да извличате в LiveAgent?

Можете да генерирате доклади от маркери в различни формати включително:

  • Плоска диаграма
  • Линейна диаграма
  • Колонна диаграма
  • Диаграми

Опции за визуализация на отчет от маркери (колони):

  • Маркер
  • Отговор
  • Средно време за нов отговор
  • Средно време за отворен отговор
  • Обаждания
  • Пропуснати обаждания
  • Времетраене на разговор
  • Чат съобщения
  • Чатове
  • Пропуснати чатове
  • Средно време за започване на чат
  • Средно време за чат
  • Некласифицирани
  • % некласифицирани
  • Награди
  • % награди
  • Упреци
  • % упреци
  • Входящи съобщения
  • Входящи обаждания
  • Завършени разговори
  • Входящи чатове
  • Приключени чатове
  • Бележки
  • Създадени тикети
  • Разрешени тикети

Използване на доклади от маркери с API

Последвайте линка, за да разберете повече за LiveAgent REST API и важността на докладите от маркери.

API

Персонализиране на маркери

Когато създавате маркер, можете да персонализирате следните параметри:

  • Име
  • Цвят на текста
  • Цвят на фона
Персонализиране на маркери - App - Uploads - 2021 - 04 - Edit Tag2.png

Тези модификации могат да бъдат направени по всяко време, така че ако искате да редактирате името или цвета на маркера, можете да го направите.

Персонализиране на маркери - App - Uploads - 2021 - 04 - Edit Tag.png

Как да модифицирате маркери?

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Конфигурация (иконката с форма на зъбно колело в менюто).
  3. Кликнете на Автоматизация
  4. Кликнете на Маркери.
  5. Изберете маркер и кликнете на Промени.
  6. Променете цвета на фона, името или цвета на текста според вашите предпочитания.
  7. Кликнете на Запази.
Как да модифицирате маркери? - App - Uploads - 2021 - 04 - Modify Tag.png

Полезна информация

За да научите повече за маркерите разгледайте статиите и ръководството в базата знания

Youtube video: How to create and add Tags in LiveAgent | www.liveagent.com

Готови ли сте да създадете персонализирани маркери?

Организирайте Вашия help desk с персонализирани маркери. Улеснете работните си процеси, като оставите тежката работа на нас, за да можете да се съсредоточите върху обслужването на клиентите си. С автоматичните задания на маркери е лесно. Опитайте днес с нашия безплатен 14-дневен пробен период . Без изискване за кредитна карта. Без ангажименти.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво са маркерите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Маркерите могат да бъдат дефинирани като етикети, закачени за тикетите. Те се използват предимно за организиране и категоризиране, но могат да предложат и преглед на съдържанието с един поглед.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо са важни маркерите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Като цяло маркерите се считат за една от ключовите характеристики на Help desk софтуера/ тикетите, тъй като те могат да Ви помогнат да разграничавате различните клиентски сегменти и теми по бърз и лесен начин.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как можете да се възползвате от маркерите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Маркерите могат да внесат организираност и яснота в Вашето обслужване. Наличието на подреден help desk може да Ви бъде от полза по много начини, главно чрез подобряване на ефективността на служителите, ускорено време за реакция, качество на обслужване, удовлетвореност на клиентите и в крайна сметка продажби и MRR (месечни повтарящи се приходи).” } }] }

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо