Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

В застой ли сте? Увеличете продажбите си с LiveAgent!

Удовлетвореността на клиентите е тясно свързана със задържането на клиентите, лоялността на клиентите и продажбите. Ако искате да увеличите продажбите си, най-доброто, което можете да направите е да въведете ориентирана към клиента култура на работа в компанията си.

Колкото повече се стремите да удовлетворите клиентите си, толкова по-добре ще се развива бизнесът ви по отношение на приходите. Как? Прочетете следващите редове и научете повече по темата!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Strategies to increase sales

Най-добрите стратегии за увеличаване на продажбите

Увеличаването на продажбите е свързано с фокусирането върху клиентите ви. Уверете се, че компанията ви:

Увеличаване на продажбите Цени клиентите си

Увеличаване на продажбитеНамалява усилията на клиентите

Увеличаване на продажбите Осигурява бързо, персонализирано обслужване

Увеличете продажбите с правилните инструменти

С помощта на Help Desk софтуер като LiveAgent, подобряването на обслужването на клиентите, задържането, лоялността и, както и увеличаването на продажбите, се превръщат в детска игра. Защо?

LiveAgent предлага над 180 разширени функции за клиентска поддръжка и повече от 100 интеграции, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто обслужване.

Right tools to increase sales

Защо трябва да се фокусирате върху подобряването на обслужването на клиенти, за да увеличите продажбите?

Definition of good customer service

Качественото обслужване е търсено и очаквано

Клиентите очакват безупречно обслужване. Ако компанията не им го предостави, те я напускат. В действителност американските компании губят над $62 милиарда годишно, заради лошо клиентско обслужване.

Bad service spreads like a wildfire

Негативните коментари се разпространяват като пожар

Американците споделят средно с 15 човека за неприятния си опит като клиенти, а само 11 разказват за положителния си такъв.

Empower customers with self-service

Всичко е с цел облекчаване усилията на клиентите

74% от хората са готови да сменят бранда, ако процесът на поръчване е прекалено труден.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Привличането на нови клиенти е скъпо

Привличането на нови клиенти е около 5 до 25 пъти по-скъпо от запазването на съществуващите.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме помощ при преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.

badges

Функции на LiveAgent, които ще ви помогнат да увеличите продажбите

Email ticketing

Тикет система с хибриден поток с тикети

Със системата на LiveAgent всичките ви имейли, съобщения в чата, обаждания, споменавания в социалните медии и тикети от други канали, биват насочвани към една обща универсална поща.

Вътрешен и външен чат на живо в реално време

Поддръжката чрез чат на живо е ключов фактор за увеличаване на продажбите, тъй като помага на компаниите да превърнат посетителите на сайтовете в активни клиенти.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Виртуален вграден кол център

Създайте виртуален кол център като част от мултиканалния си програмен продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent насочва телефонните обаждания от сайта ви и тези от стационарния телефон на едно място.

Поддръжка в социалните медии

Интегрирайте профилите си в социалните медии в LiveAgent и отговаряйте на коментари, лични съобщения или туитове директно от акаунта си в системата.

Social medias integrated into the help desk software
Buble icon

Автоматизация и шаблони на отговори

Използвайте правила за автоматизация и шаблони на отговори за ускоряване изпълнението на рутинните задачи. Спестете до 15 часа седмично на служителите си с функциите за автоматизация на LiveAgent.

Education icon

Конструктор на база знания

Създайте множество вътрешни и външни бази знания като част от механизма си за самообслужване. Създайте раздели с често задавани въпроси, форуми, раздели с мнения и предложения и още.

Web icon

Табло за управление с анализ на данни и отчети

Вижте кой се е свързал с компанията ви и следете обслужването, което получава. Получавайте достъп до информация за използването, статистически данни, оценявайте отчетите за свършена работа и се информирайте за удовлетвореността на клиентите от оставените отзиви.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Кое прави LiveAgent правилният инструмент за увеличаване на продажбите?

Most reviewed and number 1

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.

Packed with features

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 100 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачни и достъпни цени

Получете професионалния ни Help Desk продукт на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания-. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.

Какво чакате още? Увеличете продажбите, започвайки още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо