Удовлетвореността на клиентите е тясно свързана със задържането на клиентите, лоялността на клиентите и продажбите. Ако искате да увеличите продажбите си, най-доброто, което можете да направите е да въведете ориентирана към клиента култура на работа в компанията си.
Колкото повече се стремите да удовлетворите клиентите си, толкова по-добре ще се развива бизнесът ви по отношение на приходите. Как? Прочетете следващите редове и научете повече по темата!
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
С помощта на Help Desk софтуер като LiveAgent, подобряването на обслужването на клиентите, задържането, лоялността и, както и увеличаването на продажбите, се превръщат в детска игра. Защо?
LiveAgent предлага над 180 разширени функции за клиентска поддръжка и повече от 100 интеграции, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто обслужване.
Клиентите очакват безупречно обслужване. Ако компанията не им го предостави, те я напускат. В действителност американските компании губят над $62 милиарда годишно, заради лошо клиентско обслужване.
Американците споделят средно с 15 човека за неприятния си опит като клиенти, а само 11 разказват за положителния си такъв.
74% от хората са готови да сменят бранда, ако процесът на поръчване е прекалено труден.
Привличането на нови клиенти е около 5 до 25 пъти по-скъпо от запазването на съществуващите.
Предлагаме помощ при преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.
Със системата на LiveAgent всичките ви имейли, съобщения в чата, обаждания, споменавания в социалните медии и тикети от други канали, биват насочвани към една обща универсална поща.
Поддръжката чрез чат на живо е ключов фактор за увеличаване на продажбите, тъй като помага на компаниите да превърнат посетителите на сайтовете в активни клиенти.
Създайте виртуален кол център като част от мултиканалния си програмен продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent насочва телефонните обаждания от сайта ви и тези от стационарния телефон на едно място.
Интегрирайте профилите си в социалните медии в LiveAgent и отговаряйте на коментари, лични съобщения или туитове директно от акаунта си в системата.
Използвайте правила за автоматизация и шаблони на отговори за ускоряване изпълнението на рутинните задачи. Спестете до 15 часа седмично на служителите си с функциите за автоматизация на LiveAgent.
Създайте множество вътрешни и външни бази знания като част от механизма си за самообслужване. Създайте раздели с често задавани въпроси, форуми, раздели с мнения и предложения и още.
Вижте кой се е свързал с компанията ви и следете обслужването, което получава. Получавайте достъп до информация за използването, статистически данни, оценявайте отчетите за свършена работа и се информирайте за удовлетвореността на клиентите от оставените отзиви.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.
Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.
С повече от 180 функции, над 100 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.
Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.
Получете професионалния ни Help Desk продукт на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания-. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.
Какво чакате още? Увеличете продажбите, започвайки още днес!
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни