Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Времеви правила

Какво представляват времевите правила?

Времевите правила са правила за автоматизация , които не провокирани от действие, а са условни. Те се използват най-често за задачи за разчистване на заявки, напомняния по имейл или последващи действия, разрешаване на тикети , които не са имали активност от известно време или добавяне на тагове . Възможностите са безкрайни.

Времеви-правила-LiveAgent

Примери за времеви правила

Пример #1

Като потребител на LiveAgent можете да настроите правило, което автоматично ще изпрати последващ имейл 24 часа след последното ви взаимодействие с клиент.

Пример #2

Можете също така да настроите времево правило, което автоматично ще маркира всички тикети, на които не е отговорено в рамките на 10 дни, като разрешени.

Пример #3

LiveAgent автоматично ще изтрие тикети, отбелязани като СПАМ, по-стари от 90 дни.

Времеви правила

Как работят времевите правила?

След като се зададе времево правило , системата автоматично ще изпълнява периодични проверки във фонов режим на кратки интервали (обикновено една минута) и ще проверява дали са изпълнени условията на правилото. Ако са, правилото се изпълнява автоматично.

За какво са важни времевите правила?

Правилата за времето могат да бъдат изключително полезни за всеки бизнес, който има голям обем билети , тъй като те могат да облекчат стреса на агента и да изпълняват ежедневни и повтарящи се задачи за кратък период от време.

Основните преимущества на времевите правила са:

  • Подобрена ефективност на работните процеси на сътрудниците
  • Подобрени времена за реакция
  • По-малко възможности за човешки грешки
  • По-малко стрес
  • По-малко административни разходи и спестяване на време
Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Какъв друг тип правила има в LiveAgent?

Освен от времевите правила, потребителите на LiveAgent могат да се възползват от правилата за автоматизация, базирани на действие, и правилата на SLA (споразумение за ниво на обслужване).

Правила за действие

Правилата за действие са основни правила, провокирани от някакво действие . Потребителите на LiveAgent могат да настроят задействането им и когато условията за това са изпълнени, правилото се изпълнява. Например можете да настроите правило, което автоматично ще насочва всеки отделен тикет, съдържащ думите „таксуване“ или „плащане“, към счетоводния отдел.

Създаване-на-правила-в-LiveAgent

SLA правила

Правилата на SLA могат да се прилагат само към настройката на SLA и са обвързани с нивата. Пример за SLA правило може да бъде промяна на нивото на SLA на тикет или спиране на изпълнението на други правила.

Automate tasks with time-triggered rules

Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Какво можете да правите с времевите правила в LiveAgent?

Времевите правила могат да се прилагат, когато:

  • Тикетът е по-стар от определен брой дни, часове или минути
  • Състоянието на тикета не е променяно от определен брой дни, часове или минути
  • Крайният срок за отговор на тикета е по-малък от определен брой дни, часове или минути
  • Тикетът е просрочен с определен брой дни, часове или минути

Условия, които могат да бъдат приложени към времевите правила

  • Тикет статус
  • Създаване на тикет(дата)
  • Промяна на тикет (дата)
  • Изтриване на тикет
  • URL адрес на препращащия тикет
  • Приоритет на тикет
  • Отдел на тикета
  • На кого е възложен тикета
  • Клиентска група
  • Маркери на тикета

Действия, които могат да бъдат изпълнени от времевите правила

  • Пренасочване на тикет
  • Разрешаване на тикет
  • Изтриване на тикет
  • Промяна на приоритет на тикет
  • Промяна SLA ниво
  • Означаване като спам
  • Отмаркиране като спам
  • Изчистване на тикет
  • Изпращане на отговор
  • Промяна на основание на тикета
  • Повикване на URL
  • Добавяне на маркер
  • Премахване на маркер
  • Изпрати имейл на
  • Спиране на други правила
  • HTTP заявка

Как изглеждат времевите правила на практика?

Ако към тикет се приложи правило, промяната ще се покаже в подробния му изглед (за да се гарантира ясна отговорност за обработката.) Както администраторите, така и служителите могат да видят промените в тикета, извършени с времеви правила.

Времеви правила

Как да настроите времеви правила вLiveAgent

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Конфигурация (иконката с форма на зъбно колело в менюто вляво).
  3. Кликнете на Автоматизация.
  4. Кликнете на Времеви правила.
  5. Кликнете на Създай.
  6. Сложете отметката в кутийката активен статус
  7. Дайте име на Вашето правило.
  8. Можете да оставите раздела Бележки празен или да опишете правилото по-подробно. Това поле е само за Ваше удобство и не е задължително.
  9. Изберете променлива ‘Приложи когато’ .
  10. Изберете условието за време — след колко време да се задейства Вашето правило?
  11. По избор: Кликнете на Добави група условия.
  12. Изберете условията според Вашите предпочитания.
  13. Изберете полето за изпълнение според Вашите предпочитания
  14. Кликнете на Запази.
Времеви правила

Предимства на времевите правила

По-малко възможности за човешка грешка и за претоварване на служителите

Автоматизацията е прецизна – хората не са. Можете ли да си представите Вашите служители да трябва да помнят на кои тикети не са получили отговор и да трябва да ги проследяват?

Разбира се, би било невъзможно, което ще създаде някои неудобни ситуации, които могат да навредят на Вашия бизнес. Освен това, да се помни и следи кога кога трябва да се отговори на клиента, може да доведе до пренатоварване на служителите.

Наличието на правила за автоматизация, които се грижат за административните задачи, ще освободят времето и съзнанието на Вашите служители, ще им позволят да се съсредоточат върху по-важни задания. Това гарантира, че те няма да са стресирани и могат да бъдат продуктивни за по-дълги периоди от време.

Повишена удовлетвореност на клиентите

Доволните клиенти са най-ценния ресурс на всеки бизнес, тъй като влияят на препоръките, онлайн отзивите и продажбите. Всеки бизнес трябва да се стреми да поддържа клиентите си доволни с отлично обслужване, кратко време за реакция и персонализиран подход.

Поддържането на удовлетвореността на Вашите клиенти чрез времевите правила е лесно, оставете системата да проследява всяка заявка и Вашите клиенти ще се чувстват ценени. Това е толкова лесно!

Щастливите клиентите са най-добрите клиенти

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Значки

Правилата за автоматизация спестяват време и пари

Можете ли да си представите да трябва да проследявате ръчно всеки един тикет останал без отговор? Това не само би било изключително трудоемка задача, но и би Ви струвало скъпо.

За щастие, help desk софтуерът като LiveAgent може да изпълнява безброй времеви правила, които ще спестят на Вашите служители много време в дългосрочен план. Оставете логистиката на нас, за да могат Вашите хора да се съсредоточат върху важното – грижа за взаимоотношенията с клиентите.

Полезна информация

За да научите повече за времевите правила вижте статиите в базата знания:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Готови ли сте да зададете собствени времеви правила?

Спестете до 15 часа работа всяка седмица с персонализирани време правила. Възможностите са безкрайни. Опитайте днес. Без изискване за кредитна карта. Започнете безплатен 14-дневен пробен период .

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо