Какви са времево- базираните събития?
Времево базираните събития се наричат времеви правила. Времевите правила не се активират от условие, а вместо това от събитие във времето.
Научете повече за Правила на времето.

Frequently asked questions
Какво означава терминът времево базирани събития?
Времево базирани събития означава правила за време. Те са активирани от специфични времеви позиции, които се появяват в системата. Те се движат във фонови режим от интервали (обикновено на всяка минута) и проверяват, дали са изпълнени условията. Ако резултатът е положителен, правилото се изпълнява.
За какво се използват времево базираните събития?
p>Времево базирани събития, които се използват най- често за разпределяне на задачи, изпращане на имейл въздействия, разрешаване на въпроси, които не са активни от известно време, добавяне на тагове и т.н.
Можете ли да използвате времево базирани събития на LiveAgent?
p>Времево базирани събития, които се използват най- често за разпределяне на задачи, изпращане на имейл въздействия, разрешаване на въпроси, които не са активни от известно време, добавяне на тагове и т.н.
Expert note
Времево базирани събития в LiveAgent са правила, активирани от специфични времеви позиции, които се проверяват във фонов режим.

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.
Текстът описва системата за клиентска поддръжка на LiveAgent, която включва жизнения цикъл на тикетите и софтуерна поддръжка. Жизненият цикъл на тикетите може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Общите разговори включват цялата история на обслужването на клиентите. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. LiveAgent предлага софтуерна поддръжка и следене на всички действия във връзка с тикетите.
Отклоняването на тикети е важен процес за това клиентите да се самообслужват и за определяне на ефективността на клиентските портали и база знания. За успешния бизнес е важно да се обърне внимание на отношенията с клиентите и да се използва ясен и любезен език. Възможности като клиентски портали и база знания могат да улеснят комуникацията с клиентите.
Локалният кол център е икономически изгодна алтернатива на традиционните кол центрове и подобрява клиентската удовлетвореност. Онлайн обслужването на клиенти, чрез уеб чатове, предоставя бърза и лесна връзка с клиентите. Кол центровете за обслужване на клиенти осигуряват бърз и качествен клиентски опит и могат да бъдат интегрирани с CRM решения, за да се управлява базата данни на клиентите. Времето на разговорът е един от най-важните фактори за доброто обслужване на клиенти и подобряване на продуктивността.