Правила

Какво са правилата за автоматизация?

Правилата за автоматизация са системни действия, които се активират автоматично, ако са изпълнени предварително зададени условия. Най-често се използват за прехвърляне на тикети до определени отдели , добавяне на маркери , отбелязване на тикети като спам или разрешаване на случаи. Правилата за автоматизация обикновено са налични във всички усъвършенствани help desk софтуери и могат да бъдат активирани от действие,по време или базирано на SLA.

Функция-Правила-LiveAgent

Как работят правилата за автоматизация?

Системите, които съдържат правила за автоматизация, извършват периодични самопроверки. Ако системата установи, че условията на дадено правило са изпълнени, правилото се задейства автоматично.

Защо са важни правилата за автоматизация?

Правилата за автоматизация са изключително полезни за всеки бизнес с голям обем тикети, тъй като те могат да изпълняват ежедневни и повтарящи се задачи за кратък период от време. Основните предимства на правилата за автоматизация са:

  • Подобрена ефективност на работните процеси на сътрудниците
  • Подобрени времена за реакция
  • По-малко възможности за човешки грешки
  • Намаляват административните разходи и спестяват време
Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Какви видове правила за автоматизация има в LiveAgent?

Правила за действие

Правилата за действие са основни и потребителите на LiveAgent могат да настроят – ако са изпълнени определени условия, правилото се задейства. Например, можете да настроите правило, което автоматично ще препраща всеки тикет, съдържащ думите „таксуване“ или „плащане“, към счетоводния отдел.

Създаване-на-правила-в-LiveAgent

Правила за време

Правила за време са условни и се активират само, когато са изпълнени определените времеви критерии. Да кажем, че можете да настроите правило, което ще подкани системата да се свърже автоматично с клиент, ако той не е отговорил на Вашето съобщение в рамките на определен период от време, например 48 часа.

SLA правила

SLA правилата могат да се приложат само в SLA настройката и са свързани с различните нива. Пример за SLA правило може да бъде промяна на нивото на SLA на тикет или спиране на изпълнението на други правила.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Какво можете да правите с правилата за автоматизация в LiveAgent?

Правилата могат да се прилагат, когато:

  • се създаде тикет от имейл
  • се създаде тикет
  • се промени статуса на тикет
  • се пренасочи тикет
  • се добави офлайн група за съобщения
  • сътрудник получи оценка
  • се променят маркерите на тикета

Условия, които могат да се прилагат към правилата

  • Относно
  • От
  • Копие
  • Скрито копие
  • До
  • Удебелено
  • Статус на тикета
  • Създаване на тикет(дата)
  • Промяна на тикет (дата)
  • Изтриване на тикет
  • URL адрес на препращащия тикет
  • Приоритет на тикета
  • Последно съобщение
  • Статус на сътрудника, на който е възложен
  • Потребителски полета
  • Отдел на тикета
  • На кого е възложен тикета
  • Клиентска група
  • Създаден от покана
  • Маркери на тикета

Действия, които могат да се изпълняват от правила

  • Пренасочване на тикет
  • Разрешаване на тикет
  • Изтриване на тикет
  • Промяна на приоритет на тикет
  • Промяна на SLA нивото
  • Означаване като спам
  • Отмаркиране като спам
  • Изчистване на тикет
  • Изпращане на отговор
  • Промяна на основание на тикета
  • Повикване на URL
  • Добавяне на маркер
  • Премахване на маркер
  • Изпрати имейл на
  • Спиране на други правила
  • HTTP заявка

Как изглеждат на практика правилата за автоматизация?

Ако към тикет се приложи правило, промяната ще ще е видна в подробния му изглед (за да се осигури ясна информация кой е отговорен за обслужване на тикета.) Както администраторите, така и сътрудниците могат да видят промените в, осъществени с активни правила.

Как изглеждат на практика правилата за автоматизация? - App - Uploads - 2019 - 09 - Rule.png

Как да настроите правила в LiveAgent

  1. Влезте в LiveAgent.
  2. Кликнете на Конфигурация (иконката с форма на зъбно колело в менюто вляво).
  3. Кликнете на Автоматизация.
  4. Кликнете на Правила, Времеви правила, или SLA (в зависимост от вида на правилото, което искате да създадете). Продължаваме с това ръководство за настройка и какво става, ако сте избрали Правила.
  5. Кликнете на Създай.
  6. Отбележете статус Активен в кутийката.
  7. Дайте име на Вашето правило.
  8. Можете да оставите раздела Бележки празен или да опишете правилото по-подробно. Това поле е само за Ваше удобство и не е задължително.
  9. Изберете променлива.
  10. Кликнете на Добави условна група.
  11. Изберете условията, според Вашите предпочитания.
  12. Изберете обхвата на представяне,според предпочитанията си.
  13. Настинете Запази.
Как да настроите правила в LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 04 - Automation Set Up.png

Предимства на правилата за автоматизация

По-малко възможности за човешка грешка

Автоматизацията е безгрешна – хората не са. Елиминирайте грешките, които биха могли да ви струват на клиентите, приходите или репутацията, като изключите човешката намеса. Колкото по-прецизна е Вашата поддръжка, толкова по-доволни са клиентите.

Увеличена удовлетвореност на клиентите

Доволните клиенти са важна част от всеки бизнес, тъй като те влияят върху препоръките, онлайн отзивите и продажбите. Всеки бизнес трябва да се стреми да поддържа клиентите си доволни с отлично обслужване, кратко време за реакция и персонализиран подход.

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Правилата за автоматизация спестяват време и пари

Можете ли да си представите да трябва да проследявате ръчно всеки билет без отговор? Това не само би било изключително трудоемка задача, но и би било много скъпо и стресиращо. За щастие, софтуер като LiveAgent може да изпълнява безброй правила за автоматизация, които ще спестят на Вашите служители много време. Оставете логистиката на нас, за да могат Вашите екипи да се съсредоточат върху важното – поддържане на взаимоотношенията с клиентите.

Полезна информация

За да научите повече за правилата за автоматизация, разгледайте тази полезна информация:

Youtube video: LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Готови ли сте да създадете правило за автоматизация?

Открийте безкрайни възможности за автоматизация с нашия безплатен 14-дневен тестов период. Без изискване за кредитна карта. Започнете безплатния си пробна версия още днес.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво са правила за автоматизация?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Правилата за автоматизация са системни действия, които се активират автоматично, ако са изпълнени предварително зададени условия. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: ” Как работят правилата за автоматизация?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Системите, които съдържат правила за автоматизация, извършват периодични самопроверки. Ако системата установи, че условията на дадено правило са изпълнени, правилото се задейства автоматично. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: ” Защо са важни правилата за автоматизация?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Правилата за автоматизация са изключително полезни за всеки бизнес с голям обем тикети , тъй като те могат да изпълняват ежедневни и повтарящи се задачи за кратък период от време.” } }] }

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо