Какво е “SLA”?
“SLA” е съкращението за Споразумение за нивото на обслужване.
Една компания може да дефинира политики на споразумението за ниво на обслужване, така че техните потребители да могат по-добре да следят представянето на нивото на обслужване и да отговарят на целите на компанията. Споразуменията за нивото на обслужване (SLA) обикновено се договарят между компаниите и техните бизнес клиенти.
SLA обикновено определя времето, в което на тикетът трябва да бъде отговорено или да бъде напълно разрешен. Ако компанията не спазва техните правила по SLA, възникват нарушения. Често те трябва да им бъдат наложени наказания, свързани с нарушенията по SLA, тъй като много компании, особено големи предприятия, имат своите писмени споразумения за нивото на обслужване.
SLA в LiveAgent работят като комбинация от SLA нива и SLA правила.
Frequently Asked Questions
Какво означава "SLA"?
SLA или споразумението за ниво на услугата определя нивото на услугата, очаквано от доставчика. То определя индикаторите, чрез които се измерва услугата. То също така включва коригиращи мерки или санкции в случай на невъзможност за постигане на договореното ниво на обслужване. Това е един от ключовите елементи на договора.
Каква е ролята на SLA?
SLA събира информация за всички услуги и очакваната надеждност в един документ. То определя метрики, отговорности и очаквания. SLA е предназначено за защита на двете страни по договора. Тo трябва да бъде съобразена с бизнес целите и дейностите.
Можете ли да зададете SLA в LiveAgent?
В LiveAgent можете да зададете SLA, трябва да отидете в Конфигурация, след това да изберете секцията Автоматизация, да щракнете върху SLA и Създаване на ниво. След като направите подходящата настройка, запазете и затворете.
След като сте се запознали с концепцията за SLA, може да разгледате повече за инструменти за обслужване на клиенти, които могат да подобрят вашата работа. Тези инструменти ще ви помогнат да предоставяте по-добро клиентско обслужване и да оптимизирате процесите си.
Ако искате да разберете как да интегрирате новите си клиенти ефективно, прочетете за онбординг на потребители. Това ще ви даде идеи как да използвате контролни списъци и турове на продукти, за да намалите запитванията и да увеличите удовлетвореността.
За цялостно разбиране на обслужването на клиенти, разгледайте нашето водещо ръководство. Там ще откриете основите и важността на доброто клиентско обслужване.
Контролният списък с умения за клиентско обслужване е задължителен за всеки, който иска да подобри своите способности. Той предлага съвети как да развиете ключови умения като емпатия и активно слушане.
И накрая, не пропускайте да се запознаете с факторите, които влияят на удовлетвореността на клиента. Разберете как да измервате и подобрявате удовлетвореността, за да укрепите връзката с вашите клиенти.