Какво е “SLA”?
“SLA” е съкращението за Споразумение за нивото на обслужване.
Една компания може да дефинира политики на споразумението за ниво на обслужване, така че техните потребители да могат по-добре да следят представянето на нивото на обслужване и да отговарят на целите на компанията. Споразуменията за нивото на обслужване (SLA) обикновено се договарят между компаниите и техните бизнес клиенти.
SLA обикновено определя времето, в което на тикетът трябва да бъде отговорено или да бъде напълно разрешен. Ако компанията не спазва техните правила по SLA, възникват нарушения. Често те трябва да им бъдат наложени наказания, свързани с нарушенията по SLA, тъй като много компании, особено големи предприятия, имат своите писмени споразумения за нивото на обслужване.
SLA в LiveAgent работят като комбинация от SLA нива и SLA правила.
Frequently asked questions
Какво означава "SLA"?
SLA или споразумението за ниво на услугата определя нивото на услугата, очаквано от доставчика. То определя индикаторите, чрез които се измерва услугата. То също така включва коригиращи мерки или санкции в случай на невъзможност за постигане на договореното ниво на обслужване. Това е един от ключовите елементи на договора.
Каква е ролята на SLA?
SLA събира информация за всички услуги и очакваната надеждност в един документ. То определя метрики, отговорности и очаквания. SLA е предназначено за защита на двете страни по договора. Тo трябва да бъде съобразена с бизнес целите и дейностите.
Можете ли да зададете SLA в LiveAgent?
В LiveAgent можете да зададете SLA, трябва да отидете в Конфигурация, след това да изберете секцията Автоматизация, да щракнете върху SLA и Създаване на ниво. След като направите подходящата настройка, запазете и затворете.
SaaS продукт бордови имейл шаблони
Текстът представя различни начини за започване с продукта/услугата на компанията. Предоставят се съвети, ресурси и възможности за обучение. Предлагат се демонстрации на продукта/услугата и полезни ресурси за подобряване на купуваческото преживяване. Изпращат се имейли със съвети за използване на продукта/услугата, включително ценни техники и примери от други клиенти. Освен това предоставят безплатна електронна книга с полезни съвети и съветват за начин на четене на тази книга и взимане на мерки.
LiveAgent е софтуер за управление на клиенти, който помага на бизнеса ви. Този софтуер предлага функции за управление на имейли, поддръжка на портала, управление на оплаквания и входящи телефонни централи, както и различни услуги като демонстрации, цени и интеграции с други софтуерни продукти. LiveAgent поддържа функции като също така възможности за самообслужване, макроси, онлайн клиентска поддръжка, отговори, разрешения, форма за клиенти и форум за общността. Освен това статията споменава ценообразуването на LiveAgent, неговите възможности за интеграция и алтернативите на програмата.
LiveAgent е платформа, която предоставя цялостен преглед на SLA правилата и отчетите за съвместимост и вписване. SLA правилата могат да бъдат настроени за нови тикети или да се комбинират с тези за стари такива. Използването на SLA отчетите за съвместимост и вписване може да се помогне за подобряване на качеството на обслужване на клиентите. LiveAgent предлага безплатна 14-дневна пробна версия и може да бъде използвано от различни отдели.