Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA

Какво е “SLA”?

“SLA” е съкращението за Споразумение за нивото на обслужване.

Една компания може да дефинира политики на споразумението за ниво на обслужване, така че техните потребители да могат по-добре да следят представянето на нивото на обслужване и да отговарят на целите на компанията. Споразуменията за нивото на обслужване (SLA) обикновено се договарят между компаниите и техните бизнес клиенти.

SLA обикновено определя времето, в което на тикетът трябва да бъде отговорено или да бъде напълно разрешен. Ако компанията не спазва техните правила по SLA, възникват нарушения. Често те трябва да им бъдат наложени наказания, свързани с нарушенията по SLA, тъй като много компании, особено големи предприятия, имат своите писмени споразумения за нивото на обслужване.

SLA в LiveAgent работят като комбинация от SLA нива и SLA правила.

Често задавани въпроси

Какво означава "SLA"?

SLA или споразумението за ниво на услугата определя нивото на услугата, очаквано от доставчика. То определя индикаторите, чрез които се измерва услугата. То също така включва коригиращи мерки или санкции в случай на невъзможност за постигане на договореното ниво на обслужване. Това е един от ключовите елементи на договора.

 

Каква е ролята на SLA?

SLA събира информация за всички услуги и очакваната надеждност в един документ. То определя метрики, отговорности и очаквания. SLA е предназначено за защита на двете страни по договора. Тo трябва да бъде съобразена с бизнес целите и дейностите.

 

Можете ли да зададете SLA в LiveAgent?

В LiveAgent можете да зададете SLA, трябва да отидете в Конфигурация, след това да изберете секцията Автоматизация, да щракнете върху SLA и Създаване на ниво. След като направите подходящата настройка, запазете и затворете.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо