Какво са автоматизациите?
Автоматизирайте ежедневните задачи на различните случаи на Вашия LiveAgent. Автоматизацията (правилата) са перфектна характеристика, която Ви го позволява. Тя се използва за създаването на работни потоци, които Ви помагат да създадете бързо и удовлетворително разрешаване на случаи. Определете микс от критерии и условия, и определете действието, което характеристиката следва да направи. Можете да създадете автоматизация за много различни случаи. Лесно е.
Автоматизацията носи със себе си много преимущества и ползи. Тя Ви спестява време. На LiveAgent сте в състояние да създадете Вашите персонализирани автоматизации.
Научете повече за Правилата (автоматизациите) на LiveAgent.

FAQ
Какво означава термина автоматизация?
Автоматизацията е процес, който има за цел да увеличава ефективността и полезното действие на работата. Ако действията на служителя са с повторяемост, то може да се определя по критерии, дато се зададат точните действия, които функицията трябва да изпълни и тя може да бъде изпълнена автоматично. Това Ви спестява време, което можете да прекарате в други дейности, които ще подобрят Вашето клиентско обслужване.
Какви автоматизации предлага LiveAgent?
LiveAgent автоматизира процесите като: преместването на всички тикети, които съдържат определени думи към определен отдел, премахване на спам или тагване, възлагане на тикети, изпращане на съобщения, чатбот услуга
Автоматично разпределение на тикети
LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.
Сплит тикетът е опция в LiveAgent, която позволява разделянето на един тикет на две различни запитвания и препращането им към съответните отделници. Това е полезно при различни въпроси на клиента и помага за ефективното обработване на тикета. LiveAgent предлага и други софтуерни решения за клиентско обслужване, като система за управление на оплаквания, клиентски портал и други.
Автоматизацията на имейл съобщенията на отдела по продажби може да бъде чудесен начин за постоянното представяне на бранда на компанията. Това може да улесни адаптацията на персонала и да подобри производителността на труда, а оптимизирането на задачите може да доведе до по-високи приходи. Въпреки това, прекаляването с автоматизацията може да доведе до обратен ефект.