Какво е отворен тикет?
Когато обработвате оплакване към който и да е било офис за обслужване на клиенти, генерираният тикет по подразбиране е отворен тикет. Отвореният тикет основно предполага, че проблема на клиента все още не е решен.
Frequently asked questions
Какво е отворен тикет?
Отворен тикет е тикет генериран от системата, който още не е решен от екипа за обслужване на клиенти.
Колко дълго трябва да остане отворен един тикет?
Тикетът трябва да бъде отворен от три до пет дена максимум, преди да бъде затворен. Тогава крайният потребител може отново да взаимодейства по същия тикет.
Къде можете да намерите списък с отворените тикети в LiveAgent?
Можете да откриете списък с отворените тикети в LiveAgent в панела заедно със списъка на всички тикети.
Expert note
Отвореният тикет е генериран при обработка на оплаквания и означава, че проблемът на клиента все още не е решен.

Списък със задачи за първия разговор с клиент
Текстът дава съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти. Това ще даде възможност за продуктивен разговор и ще помогне за сключване на сделката. Също така описва инструменти като софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции, които могат да бъдат използвани за уговаряне на срещата. Уговарянето на търговска среща е важно, за да се покаже уважение към времето на потенциалния клиент и за да се управлява графиката по-ефективно.
LiveAgent предоставя шаблони за известия, които могат да се персонализират, за да подобрят клиентския опит в компанията. Центърът за обслужване на клиенти е важна част от организацията, която позволява ефективна поддръжка и събиране на данни за клиентите.razgovorite се записват и виртуалният център за обаждания е един от видовете.
LiveAgent предоставя функции за отговорност и работни потоци за отделите в организацията. Предлагат се функции за възлагане на тикети, настройка на автоматично възлагане и отчитане на историята на тикетите. Можете да възползвате от безплатния пробен период от 14 дни и да получите информация за онлайн историята на тикета, масови действия и отдели. LiveAgent предлага и демонстрации, цени, възможности за интеграции и алтернативни решения.
Докинг станция за чат на прозорец
LiveAgent предоставя персонализиране на бутона за покана за чат, с което може да увеличи продажбите и удовлетвореността на клиентите. Разполага с 14-дневен безплатен пробен период и различни дизайни и възможности за персонализация на поканата за чат. Поддържа обслужване на клиенти на 43 езика и екипите могат да комуникират директно, поддържайки няколко прозорци едновременно. Потребителите могат да получат 40% отстъпка при нов език, като се свържат с LiveAgent. Безплатен пробен период е наличен за функцията за вътрешен чат.