Отворен тикет

Какво е отворен тикет?

Когато обработвате оплакване към който и да е било офис за обслужване на клиенти, генерираният тикет по подразбиране е отворен тикет. Отвореният тикет основно предполага, че проблема на клиента все още не е решен.

Frequently asked questions

Какво е отворен тикет?

Отворен тикет е тикет генериран от системата, който още не е решен от екипа за обслужване на клиенти.

 

Колко дълго трябва да остане отворен един тикет?

Тикетът трябва да бъде отворен от три до пет дена максимум, преди да бъде затворен. Тогава крайният потребител може отново да взаимодейства по същия тикет.

 

Къде можете да намерите списък с отворените тикети в LiveAgent?

Можете да откриете списък с отворените тикети в LiveAgent в панела заедно със списъка на всички тикети.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо