Какво е отворен тикет?
Когато обработвате оплакване към който и да е било офис за обслужване на клиенти, генерираният тикет по подразбиране е отворен тикет. Отвореният тикет основно предполага, че проблема на клиента все още не е решен.
Frequently Asked Questions
Какво е отворен тикет?
Отворен тикет е тикет генериран от системата, който още не е решен от екипа за обслужване на клиенти.
Колко дълго трябва да остане отворен един тикет?
Тикетът трябва да бъде отворен от три до пет дена максимум, преди да бъде затворен. Тогава крайният потребител може отново да взаимодейства по същия тикет.
Къде можете да намерите списък с отворените тикети в LiveAgent?
Можете да откриете списък с отворените тикети в LiveAgent в панела заедно със списъка на всички тикети.
Expert note
Отвореният тикет е генериран при обработка на оплаквания и означава, че проблемът на клиента все още не е решен.

LiveAgent | Софтуер за телефонна централа във вашия хелп деск
Videos - Liveagent Software Za Telefonna Centrala Vav Vashiya Help Desk