Какво е затворено запитване?
Крайният статус на запитването обикновено е “затворено”. Добрите практики в сферата изискват клиентът, а не сътрудникът, да затвори запитването като промени статуса на запитването на “разрешено”, показвайки по този начин, че е съгласен с решението. Ако клиентът не е съгласен, той/тя просто ще отговори на запитването и ще го извади от купа с “разрешени”.
Frequently Asked Questions
Как се определеля затворено запитване?
Затвореното запитване е крайното състояние на запитването. Задаването на статус "затворено" трябва да следва статус "решение". "Затвореният" статус означава, че клиентът е сългасен с решението и сътрудникът счита темата за приключена.
LiveAgent затваря ли запитванията автоматично?
LiveAgent позволява автоматично затваряне на запитванията. Ако искате да използвате тази опция, трябва да изберете правило, по което конкретно запитване да се затваря. Когато системата знае, че трябва да затвори запитването, ще го направи автоматично.
Как да видя списък със затворени запитвания?
Ако искате да имате достъп до затворените запитвания, трябва да влезете в LiveAgent и да изберете запитванията си. Можете да намерите категория Затворени запитвания, както и да използвате филтри и търсене по други категории запитвания.
Софтуер за управление на клиентското изживяване
Старт Въпрос предоставя онлайн платформа за проучвания с повече от 50 шаблона и 18 вида въпроси, както и различни опции за персонализация и експортиране на резултатите. Налични са опции за модул за NPS проучвания, оценка на служители и инструмент за доклади и експортиране в Word и PowerPoint. Предлагат се различни планове на абонаменти, като липсват папки на категориите, а цените на добавките се натрупват бързо.
Обслужването на клиенти проследява шаблоните за имейли”
Текстът предлага съвети за бизнесмените относно отстъпките и представя шаблони за имейли за проследяване на събития и напомняне за тях. LiveAgent предлага готови за употреба шаблони за имейли и софтуер за клиентско обслужване. Оценете маржовете на печалбите, броя на клиентите и типовете продукти, които предлагате, преди да дадете отстъпки. Изпращането на имейли за напомняне за събития е важно за запазване на ангажираността на регистриралите се и изграждане на по-добри взаимоотношения с аудиторията.