Какво представлява тикет системата?
Тикет системата е основна част от Help Desk софтуера, позволяваща на служителите от отдела за обслужване на клиенти да работят ефективно и организирано. Тикет системата получава запитването на клиента и автоматично го превръща в тикет. След това някой от служителите се заема с обработването на дадения тикет. В тикет системата можете да управлявате и разпределяте отговорността за обработването на тикетите между отделните служители и отдели.
Тикет системата е изключително полезна за всички служители от отдела за обслужване на клиенти. Тази система за управление оказва влияние и върху разходите, продажбите, приходите, клиентската удовлетвореност и е чудесен начин да пестите време.

Frequently asked questions
Какво представлява тикет системата?
Тикет системата е инструмент за управление, който обработва и подрежда по определен ред постъпилите от клиентите запитвания. Тя е основна част от Help Desk софтуера и позволява служителите от отдела по поддръжка да работят ефективно и организирано.
Всяка компания ли се нуждае от тикет система?
Ако продавате стоки или услуги и искате да се наложите на пазара, и да се конкурирате с другите компании от бранша, трябва да разполагате с надеждна тикет система. Тя ще ви позволи да автоматизирате работния процес, да организирате известията, да предоставяте качествено и ефективно обслужване, за приоритизирате задачите си и лесно да прехвърляте тикетите между служителите си.
Разполага ли LiveAgentс тикет система?
LiveAgent разполага с безупречна тикет система. Тя автоматично проследява и превръща всички запитвания от клиенти в тикети, независимо по кой канал за връзка са изпратени. Интерфейсът на системата е интуитивен и позволява оптимизиране на работния процес.
- Правила за работа [Обяснени]
- Инициатор на запитване (описание)
- Партньор с отдел по качеството | LiveAgent
- Софтуер за входящ кол център - LiveAgent
- LiveAgent Миграция - LiveAgent
- Показатели за обработка на запитвания - LiveAgent
- Уебинари - LiveAgent
- LiveAgent | Опростен софтуер за клиентско обслужване за екипи