Какво представлява тикет системата?
Тикет системата е основна част от Help Desk софтуера, позволяваща на служителите от отдела за обслужване на клиенти да работят ефективно и организирано. Тикет системата получава запитването на клиента и автоматично го превръща в тикет. След това някой от служителите се заема с обработването на дадения тикет. В тикет системата можете да управлявате и разпределяте отговорността за обработването на тикетите между отделните служители и отдели.
Тикет системата е изключително полезна за всички служители от отдела за обслужване на клиенти. Тази система за управление оказва влияние и върху разходите, продажбите, приходите, клиентската удовлетвореност и е чудесен начин да пестите време.
Frequently Asked Questions
Какво представлява тикет системата?
Тикет системата е инструмент за управление, който обработва и подрежда по определен ред постъпилите от клиентите запитвания. Тя е основна част от Help Desk софтуера и позволява служителите от отдела по поддръжка да работят ефективно и организирано.
Всяка компания ли се нуждае от тикет система?
Ако продавате стоки или услуги и искате да се наложите на пазара, и да се конкурирате с другите компании от бранша, трябва да разполагате с надеждна тикет система. Тя ще ви позволи да автоматизирате работния процес, да организирате известията, да предоставяте качествено и ефективно обслужване, за приоритизирате задачите си и лесно да прехвърляте тикетите между служителите си.
Разполага ли LiveAgentс тикет система?
LiveAgent разполага с безупречна тикет система. Тя автоматично проследява и превръща всички запитвания от клиенти в тикети, независимо по кой канал за връзка са изпратени. Интерфейсът на системата е интуитивен и позволява оптимизиране на работния процес.
Контролен списък за маркетингов одит
Контролният списък за маркетингов офит е чудесен начин да се уверите, че бизнесът ви е на прав път. Това са нещата, които трябва да обмислите преди да започнете.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
SaaS продукт бордови имейл шаблони
Текстът представя различни начини за започване с продукта/услугата на компанията. Предоставят се съвети, ресурси и възможности за обучение. Предлагат се демонстрации на продукта/услугата и полезни ресурси за подобряване на купуваческото преживяване. Изпращат се имейли със съвети за използване на продукта/услугата, включително ценни техники и примери от други клиенти. Освен това предоставят безплатна електронна книга с полезни съвети и съветват за начин на четене на тази книга и взимане на мерки.