Какво е управление на тикетите?
Ръчното проследяване на запитванията от клиентите би било свързано с много време и трудно за контролиране. Управлението на тикети е задължителна функция на системата за клиентска поддръжка. Позволява управлението на информацията и запитванията на клиентите. Компаниите използват управлението на тикети, за да отговарят на запитванията на клиентите. Тикетът има статус и определя вида на искането. Това помага на екипа за обслужване на клиенти да работи по-организирано и да помага по-качествено на клиентите. Управлението на тикетите прави работния процес по-лесен и по-бърз.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът управление на тикетите?
Управлението на тикети е процесът на управление на проблемите и запитванията на клиентите. Вградено е в софтуера за управление на тикети и е често използван бизнес инструмент.
Какви са принципите на управление на тикетите?
Има редица важни правила. На първо място разглеждайте всеки тикет самостоятелно и мислете за него като човек, нуждаещ се от помощ. На второ място настройте системата за клиентска поддръжка според потребителския опит. Не създавайте напълно нови процеси, а използвайте най-добрите практики прилагани в компанията ви. Бъдете ясни в общуването си с хората и се грижете за развитието на служителите и целия екип.
Позволява ли LiveAgent управление на тикетите??
LiveAgent ви позволява да управлявате тикетите си. Продуктът автоматично проследява и превръща всички запитвания от клиенти в тикети. Всяка една входяща форма на комуникация се превръща в тикети с цел подобряване на управлението.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Текстът разглежда важността на клиентското обслужване, включително клиентските портали и бази знания, за успешния бизнес. Софтуерът за управление на имейли, оплаквания и списъци с клиенти, като LiveAgent, също може да помогне за комуникацията с клиентите и определението на ефективността на порталите и базите знания. Текстът съветва и за наемането на посланици на марката, които да говорят позитивно за продуктите или услугите, за да привличат нови и задържат редовните клиенти.