Тествай безплатно

Управление на тикети

Какво е управление на тикетите?

Ръчното проследяване на запитванията от клиентите би било свързано с много време и трудно за контролиране. Управлението на тикети е задължителна функция на системата за клиентска поддръжка. Позволява управлението на информацията и запитванията на клиентите. Компаниите използват управлението на тикети, за да отговарят на запитванията на клиентите. Тикетът има статус и определя вида на искането. Това помага на екипа за обслужване на клиенти да работи по-организирано и да помага по-качествено на клиентите. Управлението на тикетите прави работния процес по-лесен и по-бърз.

Frequently asked questions

Какво означава терминът управление на тикетите?

Управлението на тикети е процесът на управление на проблемите и запитванията на клиентите. Вградено е в софтуера за управление на тикети и е често използван бизнес инструмент. 

 

Какви са принципите на управление на тикетите?

Има редица важни правила. На първо място разглеждайте всеки тикет самостоятелно и мислете за него като човек, нуждаещ се от помощ. На второ място настройте системата за клиентска поддръжка според потребителския опит. Не създавайте напълно нови процеси, а използвайте най-добрите практики прилагани в компанията ви. Бъдете ясни в общуването си с хората и се грижете за развитието на служителите и целия екип.

 

Позволява ли LiveAgent управление на тикетите??

LiveAgent ви позволява да управлявате тикетите си. Продуктът автоматично проследява и превръща всички запитвания от клиенти в тикети. Всяка една входяща форма на комуникация се превръща в тикети с цел подобряване на управлението.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо