Какво представлява приоритетът на тикетите?
На всеки един тикет се задава приоритет на база приетото SLA ниво. Ако няма зададено SLA ниво, LiveAgent определя автоматично приоритет на принципа по-рано постъпилите в системата тикети се обработват с предимство (“first come first served”). Приоритетите се използват за генерирането на изгледи и отчети, но и като параметри и действия при настройката на автоматизацията и тригерите, както и на действията и правилата.
Frequently Asked Questions
Какво представлява приоритетът на тикетите?
Приоритетът на тикета показва реда, по който тикетите трябва да бъдат обработени. Дали даден тикет трябва да бъде обработен максимално бързо или може да почака. Най-често използваните обозначения на приоритета на даден тикет са "Спешен", "Висок", "Среден" или "Нисък" в зависимост от съдържанието, естеството на искането и собствеността в зависимост от компанията.
За какво се използва приоритета на тикетите?
За определяне реда на обработка на тикетите. Използва се за генерирането на преглеждания и отчети, но и като параметри и действия при настройката на автоматизацията и тригерите, както и на действията и правилата.
Какви са предимствата от използването на приоритета на тикетите?
Със сигурност улеснява работния процес и прави тикетите ясни за обработка, като същото важи и за реда на обработването им.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.