Какво представлява приоритетът на тикетите?
На всеки един тикет се задава приоритет на база приетото SLA ниво. Ако няма зададено SLA ниво, LiveAgent определя автоматично приоритет на принципа по-рано постъпилите в системата тикети се обработват с предимство (“first come first served”). Приоритетите се използват за генерирането на изгледи и отчети, но и като параметри и действия при настройката на автоматизацията и тригерите, както и на действията и правилата.
Frequently asked questions
Какво представлява приоритетът на тикетите?
Приоритетът на тикета показва реда, по който тикетите трябва да бъдат обработени. Дали даден тикет трябва да бъде обработен максимално бързо или може да почака. Най-често използваните обозначения на приоритета на даден тикет са "Спешен", "Висок", "Среден" или "Нисък" в зависимост от съдържанието, естеството на искането и собствеността в зависимост от компанията.
За какво се използва приоритета на тикетите?
За определяне реда на обработка на тикетите. Използва се за генерирането на преглеждания и отчети, но и като параметри и действия при настройката на автоматизацията и тригерите, както и на действията и правилата.
Какви са предимствата от използването на приоритета на тикетите?
Със сигурност улеснява работния процес и прави тикетите ясни за обработка, като същото важи и за реда на обработването им.
Expert note
Приоритетът на тикета показва реда, по който тикетите трябва да бъдат обработени. Използва се за генериране на изгледи, отчети и параметри за автоматизацията на клиентското обслужване.

Списък със задачи за целева страница
Отговаряй на очакванията: Как да оптимизираме целевите страниците? При аудит на целева страница е важно да се има ясна представа за целите, да се разбере повече за аудиторията и да се прегледа съдържанието. Дизайнът, цветовете и шрифтовете играят също важна роля. Включете отзиви и провеждайте А/Б тестове, за да намерите най-ефективните промени. Накрая, проверете дали целевата страница отговаря на очакванията на потенциалните клиенти, които я достигат.
Показатели за телефонна централа
Средното време за отговор (ASA) в телефонните централи е 34.4 секунди, а средно време за работа след обаждане е 10.2 минути. Повечето контактни центрове се стремят към 85-90% спазване на графиците и средният дял на трансфери в телефонните централи е 9.9%.
Списък със задачи за клиентско обслужване
За да постигнете успех в комуникацията с клиенти, трябва да използвате позитивен и учтив тон. Важно е да не реагирате емоционално на оплакванията на клиентите си. За да сте спокойни, можете да си отделите време за себе си, да дишате и да слушате активно. За да се справите по-добре с проблемите, може да използвате обучения за емоционална интелигентност, наръчници за клиентско обслужване и процедури за обработка на оплаквания. Също е важно да надхвърляте очакванията на клиентите си.
Отклоняването на тикети е важен процес за това клиентите да се самообслужват и за определяне на ефективността на клиентските портали и база знания. За успешния бизнес е важно да се обърне внимание на отношенията с клиентите и да се използва ясен и любезен език. Възможности като клиентски портали и база знания могат да улеснят комуникацията с клиентите.