Какво представлява ID на тикета?
ID на тикета – това е уникален референтен номер, състоящ се от поредица от главни букви и цифри. Всеки ID съдържа 11 знака подредени в следния формат: XXX-XXXXX-XXX.
Всеки път, когато се използва ID на тикета в системата на LiveAgent, например в забележка или във вътрешен чат, системата автоматично му добавя хипервръзка за ваше удобство. Ако ID на тикет A е споменат в полето за забележки на тикет B, то ще бъде автоматично споменат и в тикет A.
Как може да използвате ID на тикета?
ID на тикета улеснява откриването на определени тикети, без да е необходимо да търсите в системата за клиентска поддръжка. По този начин можете бързо да добавяте данни или да следите статуса на запитването на дадения клиент. ID на тикетите са изключително полезни, тъй като с тяхна помощ се избягват недоразумения и пестите много време на служителите си.
Какво е тикет?
Тикетът е заявка за обслужване от краен потребител. Заявките за обслужване могат да бъдат получавани чрез различни канали за връзка. Като имейл, чат на живо, в социалните медии и дори по телефона. Всеки път, когато се получи ново входящо съобщение от клиент, системата за управление на тикети автоматично превръща това взаимодействие в тикет и му дава уникален ID.
Функции на тикета в системата за поддръжка:
ID на тикета
Откривайте бързо запитванията на клиенти с помощта на ID на тикета. Просто добавяйте информация или информирайте клиента за статуса на тикета му.
Фази на тикета
Следете постоянно запитванията на клиентите си с помощта на функцията за управление на фазите на тикетите. Фазите на тикета могат да бъдат следните: Отворен, Нов, Приключен и т.н.
Автоматично разпределение на тикетите
За да осигурите ефективно обслужване на клиентите си, трябва правилно да разпределите броя на тикетите, обажданията, съобщенията в чата, който получава всеки един от служителите ви в рамките на своята смяна. Така ще можете да предотвратите прекомерното натоварване и да увеличете ефективността като цяло. Автоматизираното разпределение на тикетите ви позволява да правите именно това. Можете да зададете конкретни параметри за всеки един ваш служител и да определите и почивките, които му се полагат в рамките на работния ден.
Назначаването на тикети за обслужване – Отговорност
Предоставянето на служителите от отдела за поддръжка на централизирана система за управление на тикетите е свързано с редица предимства. Не само, че ще можете да следите отчетите за работата на всеки един служител, но и ще знаете конкретния служител кои точно тикети е обработил. По този начин ще избегнете няколко сътрудника да работят върху едно и също клиентско запитване. Освен това лесно ще можете да откривате кой е дал отговор на определено клиентско запитване. Ако се наложи насочването на клиента към друг отдел, ще можете лесно да прехвърлите тикета. В резултат на това никога няма да чувате: “Не знаех, че трябва аз да се погрижа за това.”
Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent -работа с тикети.
Какво представлява софтуерът за управление на тикети?
Софтуерът за управление на тикети е програма, използвана от екипите за клиентска поддръжка за обединяване и управление на взаимодействието с клиентите. LiveAgent е система за управление на тикети, която осигурява яснота и ефективност в работата на екипа за клиентска поддръжка. В нашата система всички контакти с клиентите се обработват под формата на тикети в една обща входяща кутия.
Става въпрос за общуване чрез различни канали – имейл, телефон, постове в социалните медии, чат на живо и още. Достъпът до всички клиентски запитвания посредством една обща универсална входяща кутия улеснява откриването на всички взаимодействия с клиенти, както и данните им.
Още изключителни функции:
- Правила за време
- Множество таблици с тикети
- Шаблони на съобщения
- Разделяне на тикети
- Форми за контакт
- Търсене и заместване
- Шаблони на имейли
- Вътрешни тикети
- Забележки
- Хибриден поток тикети
За да научите повече, прочетете LiveAgent – софтуер за работа с тикети.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Какво представлява ID на тикета?
Идентификаторът на тикета се състои от поредица от главни букви и цифри. Той съдържа 11 знака в следния формат: XXX-XXXXX-XXX.
За какво се използват ID на тикетите?
ID на тикета улеснява откриването на определени тикети, без да е необходимо да търсите в системата за клиентска поддръжка. Това ви позволява бързо да добавяте данни или да се информирате за статуса на проблема на клиента. Използването на ID на тикетите ви помага да избегнете недоразумения и да пестите време.
Използват ли се ID на тикетите в системата на LiveAgent?
В системата на LiveAgent се използват ID на тикетите. Всеки тикет си има свой собствен ID. Това ви позволява лесно да откривате определени тикети.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.