Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ID на тикета

Какво представлява ID на тикета?

ID на тикета – това е уникален референтен номер, състоящ се от поредица от главни букви и цифри. Всеки ID съдържа 11 знака подредени в следния формат: XXX-XXXXX-XXX.

Всеки път, когато се използва ID на тикета в системата на LiveAgent, например в забележка или във вътрешен чат, системата автоматично му добавя хипервръзка за ваше удобство. Ако ID на тикет A е споменат в полето за забележки на тикет B, то ще бъде автоматично споменат и в тикет A.

ID на тикетите в LiveAgent

Как може да използвате ID на тикета?

ID на тикета улеснява откриването на определени тикети, без да е необходимо да търсите в системата за клиентска поддръжка. По този начин можете бързо да добавяте данни или да следите статуса на запитването на дадения клиент. ID на тикетите са изключително полезни, тъй като с тяхна помощ се избягват недоразумения и пестите много време на служителите си.

Какво е тикет?

Тикетът е заявка за обслужване от краен потребител. Заявките за обслужване могат да бъдат получавани чрез различни канали за връзка. Като имейл, чат на живо, в социалните медии и дори по телефона. Всеки път, когато се получи ново входящо съобщение от клиент, системата за управление на тикети автоматично превръща това взаимодействие в тикет и му дава уникален ID.

Функции на тикета в системата за поддръжка:

ID на тикета

Откривайте бързо запитванията на клиенти с помощта на ID на тикета. Просто добавяйте информация или информирайте клиента за статуса на тикета му.

Фази на тикета

Следете постоянно запитванията на клиентите си с помощта на функцията за управление на фазите на тикетите. Фазите на тикета могат да бъдат следните: Отворен, Нов, Приключен и т.н.

Автоматично разпределение на тикетите

За да осигурите ефективно обслужване на клиентите си, трябва правилно да разпределите броя на тикетите, обажданията, съобщенията в чата, който получава всеки един от служителите ви в рамките на своята смяна. Така ще можете да предотвратите прекомерното натоварване и да увеличете ефективността като цяло. Автоматизираното разпределение на тикетите ви позволява да правите именно това. Можете да зададете конкретни параметри за всеки един ваш служител и да определите и почивките, които му се полагат в рамките на работния ден.

Назначаването на тикети за обслужване – Отговорност

Предоставянето на служителите от отдела за поддръжка на централизирана система за управление на тикетите е свързано с редица предимства. Не само, че ще можете да следите отчетите за работата на всеки един служител, но и ще знаете конкретния служител кои точно тикети е обработил. По този начин ще избегнете няколко сътрудника да работят върху едно и също клиентско запитване. Освен това лесно ще можете да откривате кой е дал отговор на определено клиентско запитване. Ако се наложи насочването на клиента към друг отдел, ще можете лесно да прехвърлите тикета. В резултат на това никога няма да чувате: “Не знаех, че трябва аз да се погрижа за това.”

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – работа с тикети.

Какво представлява софтуерът за управление на тикети?

Софтуерът за управление на тикети е програма, използвана от екипите за клиентска поддръжка за обединяване и управление на взаимодействието с клиентите. LiveAgent е система за управление на тикети, която осигурява яснота и ефективност в работата на екипа за клиентска поддръжка. В нашата система всички контакти с клиентите се обработват под формата на тикети в една обща входяща кутия.

Става въпрос за общуване чрез различни канали – имейл, телефон, постове в социалните медии, чат на живо и още. Достъпът до всички клиентски запитвания посредством една обща универсална входяща кутия улеснява откриването на всички взаимодействия с клиенти, както и данните им.

Още изключителни функции:

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

За да научите повече, прочетете LiveAgent – софтуер за работа с тикети.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Често задавани въпроси

Какво представлява ID на тикета?

Идентификаторът на тикета се състои от поредица от главни букви и цифри. Той съдържа 11 знака в следния формат: XXX-XXXXX-XXX.

 

За какво се използват ID на тикетите?

ID на тикета улеснява откриването на определени тикети, без да е необходимо да търсите в системата за клиентска поддръжка. Това ви позволява бързо да добавяте данни или да се информирате за статуса на проблема на клиента. Използването на ID на тикетите ви помага да избегнете недоразумения и да пестите време.

 

Използват ли се ID на тикетите в системата на LiveAgent?

В системата на LiveAgent се използват ID на тикетите. Всеки тикет си има свой собствен ID. Това ви позволява лесно да откривате определени тикети.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо