Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Трабъл тикет

Какво е трабъл тикет?

Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.

Това е компютърна система, която регистрира и управлява списъци със заявки за помощ или отстраняване на проблеми, организирани според нуждите на доставчика на услуги. Често системата за работа с трабъл тикети е свързана с база данни, съдържаща информация за клиентите, продуктите, както и решения на най-често срещаните проблеми.

При постъпването на нова заявка се създават или отварят съответните тикети, а целта е затварянето или поправянето на тези получени грешки, осигурявайки решение на докладвания в тикета проблем.

Трабъл тикет

Често задавани въпроси

Какво е трабъл тикет?

Трабъл тикетът е заявка за съдействие от страна на клиента. Проследява се от системата за клиентска поддръжка. Клиентът може да подаде искането си по всеки един наличен начин за връзка (по имейл, в социалните медии, във формата за контакт, в чата на живо.

 

Какви видове трабъл тикети има?

Трабъл тикетите може да бъдат свързани с въпроси за продукти или услуги преди закупуването им, с подаването на жалба след направена покупка, със съобщаването за дефект в продукта или услугата, използвани от клиента.

 

Може ли LiveAgent да бъде считана за система за работа с трабъл тикети?

LiveAgent може да бъде считана за система за докладване на грешки. Тя позволява на служителите да управляват заявките, да оказват съдействие на клиентите за решаване на проблемите им и да автоматизират процеса си на работа.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо