Какво е трабъл тикет?
Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.
Това е компютърна система, която регистрира и управлява списъци със заявки за помощ или отстраняване на проблеми, организирани според нуждите на доставчика на услуги. Често системата за работа с трабъл тикети е свързана с база данни, съдържаща информация за клиентите, продуктите, както и решения на най-често срещаните проблеми.
При постъпването на нова заявка се създават или отварят съответните тикети, а целта е затварянето или поправянето на тези получени грешки, осигурявайки решение на докладвания в тикета проблем.

Frequently asked questions
Какво е трабъл тикет?
Трабъл тикетът е заявка за съдействие от страна на клиента. Проследява се от системата за клиентска поддръжка. Клиентът може да подаде искането си по всеки един наличен начин за връзка (по имейл, в социалните медии, във формата за контакт, в чата на живо.
Какви видове трабъл тикети има?
Трабъл тикетите може да бъдат свързани с въпроси за продукти или услуги преди закупуването им, с подаването на жалба след направена покупка, със съобщаването за дефект в продукта или услугата, използвани от клиента.
Може ли LiveAgent да бъде считана за система за работа с трабъл тикети?
LiveAgent може да бъде считана за система за докладване на грешки. Тя позволява на служителите да управляват заявките, да оказват съдействие на клиентите за решаване на проблемите им и да автоматизират процеса си на работа.
Хелп деск агентите трябва да имат добри комуникационни умения, както писмени, така и устни, да са активни в слушането и да могат да изпълняват множество задачи. Важно е да знаят всички подробности за продукта, както и вътрешните процедури на компанията. Хелп деск обслужването е важна част от цялостното клиентско обслужване и помага за задържане на клиенти и повишаване на продажбите. LiveChat е важна част от софтуера за поддръжка на клиенти.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.
LiveAgent е софтуер за управление на клиенти, който помага на бизнеса ви. Този софтуер предлага функции за управление на имейли, поддръжка на портала, управление на оплаквания и входящи телефонни централи, както и различни услуги като демонстрации, цени и интеграции с други софтуерни продукти. LiveAgent поддържа функции като също така възможности за самообслужване, макроси, онлайн клиентска поддръжка, отговори, разрешения, форма за клиенти и форум за общността. Освен това статията споменава ценообразуването на LiveAgent, неговите възможности за интеграция и алтернативите на програмата.
Текстът описва системата за клиентска поддръжка на LiveAgent, която включва жизнения цикъл на тикетите и софтуерна поддръжка. Жизненият цикъл на тикетите може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Общите разговори включват цялата история на обслужването на клиентите. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. LiveAgent предлага софтуерна поддръжка и следене на всички действия във връзка с тикетите.