Какво е трабъл тикет?
Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.
Това е компютърна система, която регистрира и управлява списъци със заявки за помощ или отстраняване на проблеми, организирани според нуждите на доставчика на услуги. Често системата за работа с трабъл тикети е свързана с база данни, съдържаща информация за клиентите, продуктите, както и решения на най-често срещаните проблеми.
При постъпването на нова заявка се създават или отварят съответните тикети, а целта е затварянето или поправянето на тези получени грешки, осигурявайки решение на докладвания в тикета проблем.

Frequently Asked Questions
Какво е трабъл тикет?
Трабъл тикетът е заявка за съдействие от страна на клиента. Проследява се от системата за клиентска поддръжка. Клиентът може да подаде искането си по всеки един наличен начин за връзка (по имейл, в социалните медии, във формата за контакт, в чата на живо.
Какви видове трабъл тикети има?
Трабъл тикетите може да бъдат свързани с въпроси за продукти или услуги преди закупуването им, с подаването на жалба след направена покупка, със съобщаването за дефект в продукта или услугата, използвани от клиента.
Може ли LiveAgent да бъде считана за система за работа с трабъл тикети?
LiveAgent може да бъде считана за система за докладване на грешки. Тя позволява на служителите да управляват заявките, да оказват съдействие на клиентите за решаване на проблемите им и да автоматизират процеса си на работа.
Докинг станция за чат на прозорец
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и системи за управление на имейли. Софтуерът включва многоезични бази знания и чат прозорец за подобрено комуникационно изживяване.
Разглеждани са различни начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на геймификация, включително мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Основната цел на тези методи е да подобрят производителността на служителите и да създадат по-добър опит за клиентите. LiveAgent предлага софтуер за хелп деск, реферален маркетинг и онлайн чат, които са насочени към подобряването на клиентското обслужване в B2B индустрията.