Какво прави трансфера на тикета?
Тикетите може да бъдат трансферирани между отдели и/или агенти. По подразбиране, в новия случай на LiveAgent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Ако създадете повече отдели и/или агенти, можете да избирате от падащото меню за да направите собственост на тикета .
Всички трансфери на тикети са с времеви печат и точното време и лице, отговорно за трансферирането може да бъде видяно на последователността на билетите.
![](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/320a6c6417a688e8af87c256a19c2b82/transfer-unassign.jpg)
Frequently Asked Questions
Какво означава трансфер на тикет?
Трансфер на тикет е тикет, който се трансферира от един отдел към друг, или от един агент към друг.
Как можете да използвате опцията за трансфер на тикет?
За да използвате опцията за трансфер на тикет, трябва да изберете тикета, на който искате да направите трансфер и да изберете агента или отдела, на който искате да отидете.
Достъпна ли е характеристиката за трансфер на тикет на LiveAgent?
На LiveAgent има достъпен трансфер на тикет. Опцията по подразбиране позволяват всички билети да принадлежат към общата секция. Ако имате повече отдели и повече агенти, трябва да изберете от падащото меню за да направите трансфер на билетите.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.