Какво е тикет нишката?
Технически погледнато, тикет нишката и тикета са едно и също. Понякога клиентите наричат нишките тикети и обратно. Под нишка се разбира цялата кореспонденция, налична в един тикет, включително бележки, времеви диапазони, отговори на клиенти и служители.

Frequently Asked Questions
Какво е тикет нишката?
Тикет нишката и тикета са едно и също. Така че това е известие, което бива въведено в системата и превърнато в тикет. Под нишка се разбира цялата кореспонденция, налична в един тикет, включително бележки, времеви диапазони, отговори на клиенти и служители.
Как да получа достъп?
Всички служители, на които са възложени конкретни тикети, сътрудници, с които запитванията са споделени, както и администраторите и собственика, имат достъп до нишките на тикета.
Къде в LiveAgent можете да видите тикет нишките?
В LiveAgent нишките могат да бъдат проверени в панела на служителя в раздела Билети.
Expert note
Тикет нишката включва всички данни свързани с един тикет - бележки, времеви диапазони, отговори и кореспонденция. Това е много полезен инструмент за анализ и управление на клиентски заявки.

This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.