Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Изчакващ тикет

Какво е “изчакващ” тикет?

Маркирането на един тикет като “изчакващ” е начин за показване, че разрешаването му би отнело повече време. Когато един тикет се маркира като “изчакващ”, таймерът му, отчитащ времето на SLA, се поставя на пауза. Това осигурява на сътрудника, отговорен за обработването на този тикет, повече време за решаването му.

Не е необходимо всички тикети да бъдат маркирани като “изчакващи” по време на жизнения им цикъл, тъй като могат да бъдат обработвани веднага и да бъдат отбелязани като “Завършени.”

Често задавани въпроси

Какво означава "изчакващ" тикет?

Изчакващият тикет е тикет, който би отнел повече време за разрешаване на съответния служител или такъв, при който е необходима повече допълнителна информация за решаването на проблема на клиента. Обикновено това се случва във втората фаза на жизнения цикъл на тикета.

 

Трябва ли да маркирате всички тикети като "изчакващи"?

Не всички тикети се маркират като "изчакващи." Ако служителят може бързо да отговори на клиента, не е необходимо тикета да преминава през статус на изчакване. Този вид маркиране помага на служителите, които обработват по-голям брой тикети и показва, че клиентът все още очаква да получи помощ по съответното запитване.

 

Къде можете да видите списъка с изчакващи обработка тикети в системата на LiveAgent?

Можете да видите списъка с изчакващи обработка тикети в раздела Тикети, в близост до всички тикети. Можете да филтрирате списъка така, че да виждате само изчакващите обработка тикети.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо