Какво е “изчакващ” тикет?
Маркирането на един тикет като “изчакващ” е начин за показване, че разрешаването му би отнело повече време. Когато един тикет се маркира като “изчакващ”, таймерът му, отчитащ времето на SLA, се поставя на пауза. Това осигурява на сътрудника, отговорен за обработването на този тикет, повече време за решаването му.
Не е необходимо всички тикети да бъдат маркирани като “изчакващи” по време на жизнения им цикъл, тъй като могат да бъдат обработвани веднага и да бъдат отбелязани като “Завършени.”
Frequently Asked Questions
Какво означава "изчакващ" тикет?
Изчакващият тикет е тикет, който би отнел повече време за разрешаване на съответния служител или такъв, при който е необходима повече допълнителна информация за решаването на проблема на клиента. Обикновено това се случва във втората фаза на жизнения цикъл на тикета.
Трябва ли да маркирате всички тикети като "изчакващи"?
Не всички тикети се маркират като "изчакващи." Ако служителят може бързо да отговори на клиента, не е необходимо тикета да преминава през статус на изчакване. Този вид маркиране помага на служителите, които обработват по-голям брой тикети и показва, че клиентът все още очаква да получи помощ по съответното запитване.
Къде можете да видите списъка с изчакващи обработка тикети в системата на LiveAgent?
Можете да видите списъка с изчакващи обработка тикети в раздела Тикети, в близост до всички тикети. Можете да филтрирате списъка така, че да виждате само изчакващите обработка тикети.
Контролен списък за въвеждане на VoIP система
Не можете да си позволите да пренебрегнете този контролен списък за въвеждане на VoIP система. Ето какво ви трябва за успешен и лесен за следване процес.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване и управление на комуникацията. Функцията за архивиране помага за оптимизация на софтуера и почистване на паметта, като автоматично прехвърля разрешени и затворени тикети и имейли към рядко използвано хранилище. Това подобрява клиентското изживяване и оптимизира работата на отделите.
Искате да подобрите репутацията си на пазара?
Клиентите проверят онлайн ревюта и социални мрежи преди покупка. Отговаряйте на коментарите за подобрена репутация. Използвайте система за клиентска поддръжка.