Какво представлява един преустановен тикет?
Liveagent може да разпознава приличащите на СПАМ съобщения по електронната поща. В някои Help Desk системи тези тикети се наричат преустановени. А за нас в LiveAgent те просто са СПАМ. Когато един тикет бъде маркиран като СПАМ, той не отива в опашката от тикети “чакащи обработка”, а бива отделен от тях. Ако решите, че въпросният тикет не е СПАМ, можете да махнете отметката му и да го добавите към останалите, чакащи обработка, тикети.
СПАМ филтрите в системата на LiveAgent могат да бъдат настройвани автоматично или ръчно, в зависимост от вашите предпочитания и условията, които искате да зададете като ключови думи в заглавието или тялото на имейл съобщението.
Frequently asked questions
Какво е определението за преустановен тикет?
Един тикет е преустановен, когато изчаква последващо разглеждане и анализ. Най-често става въпрос за съобщения наподобяващи СПАМ. Тези съобщения не отиват в графата "за обработване", а биват отделяни като СПАМ.
Как един тикет може да бъде поставен в графата "преустановени"?
Тикетите могат да бъдат преглеждани, филтрирани като СПАМ и преустановени автоматично или ръчно. Това става в зависимост от зададените от вас условия като ключови думи в заглавието или тялото на съобщенията по електронната поща.
Може ли да поставяте тикети в графата "преустановени" в системата на LiveAgent?
Ние в LiveAgent наричаме преустановените тикети просто СПАМ. Ако решите, че даден тикет не е СПАМ, можете да махнете отметката му и да го добавите към останалите тикети, чакащи обработване. СПАМ филтрите могат да бъдат настройвани автоматично или ръчно в зависимост от зададените от вас условия (като ключови думи в заглавието, тялото на имейл съобщението).
Expert note
<p>Преустановен тикет е тикет, който чака да бъде разгледан и анализиран. Може да бъде филтриран като СПАМ и да бъде преустановен автоматично или ръчно.</p>

5 лесни стъпки как да създадете структуриран текст безплатно, използвайки CHAT GPT
Научете се как да създавате структуриран текст безплатно чрез CHAT GPT в пет лесни стъпки. Това ще ви помогне да организирате и оптимизирате вашите текстове за по-лесно използване.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?
Различни стратегии за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията включват препоръчителен маркетинг, онлайн чат и управление на електронна поща. Персонализираното обслужване и CRM управление също са ключови. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за обслужване на клиенти в различни канали.