Какво представлява един преустановен тикет?
Liveagent може да разпознава приличащите на СПАМ съобщения по електронната поща. В някои Help Desk системи тези тикети се наричат преустановени. А за нас в LiveAgent те просто са СПАМ. Когато един тикет бъде маркиран като СПАМ, той не отива в опашката от тикети “чакащи обработка”, а бива отделен от тях. Ако решите, че въпросният тикет не е СПАМ, можете да махнете отметката му и да го добавите към останалите, чакащи обработка, тикети.
СПАМ филтрите в системата на LiveAgent могат да бъдат настройвани автоматично или ръчно, в зависимост от вашите предпочитания и условията, които искате да зададете като ключови думи в заглавието или тялото на имейл съобщението.
Frequently asked questions
Какво е определението за преустановен тикет?
Един тикет е преустановен, когато изчаква последващо разглеждане и анализ. Най-често става въпрос за съобщения наподобяващи СПАМ. Тези съобщения не отиват в графата "за обработване", а биват отделяни като СПАМ.
Как един тикет може да бъде поставен в графата "преустановени"?
Тикетите могат да бъдат преглеждани, филтрирани като СПАМ и преустановени автоматично или ръчно. Това става в зависимост от зададените от вас условия като ключови думи в заглавието или тялото на съобщенията по електронната поща.
Може ли да поставяте тикети в графата "преустановени" в системата на LiveAgent?
Ние в LiveAgent наричаме преустановените тикети просто СПАМ. Ако решите, че даден тикет не е СПАМ, можете да махнете отметката му и да го добавите към останалите тикети, чакащи обработване. СПАМ филтрите могат да бъдат настройвани автоматично или ръчно в зависимост от зададените от вас условия (като ключови думи в заглавието, тялото на имейл съобщението).
Expert note
Преустановен тикет е тикет, който чака да бъде разгледан и анализиран. Може да бъде филтриран като СПАМ и да бъде преустановен автоматично или ръчно.

В застой ли сте? Увеличете продажбите си с LiveAgent!
Увеличаването на продажбите е свързано с фокусирането върху клиентите. За тази цел, компанията трябва да цени клиентите си и да осигури персонализирано обслужване с намалени усилия на клиентите. Помощта на Help Desk софтуер, като LiveAgent, може да подобри обслужването на клиентите и да увеличи продажбите.
Алтернатива на HelpSpot - LiveAgent
LiveAgent е водещ софтуер за обслужване на клиенти, който обслужва над 150 милиона потребители и 40 000 бизнеса по целия свят. Използвайки този софтуер, бизнесите могат да генерират повече приходи със запомнящо се клиентско изживяване, което води до подобрена удовлетвореност на 97%. Клиентите могат да се радват на светкавично бърза реакция и повече добавена стойност до 16 пъти, докато бизнесите могат да постигнат своите цели и да станат по-успешни благодарение на LiveAgent.
Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?
LiveAgent е продукт, който подобрява времето за реакция и помага за категоризиране на тикетите. Освен това, платените клиенти са се увеличили с 325% през първия месец на активната употреба. Различни представители на бизнеса препоръчват LiveAgent като добро решение за поддръжка и комуникация с клиентите.