Преустановен тикет

Какво представлява един преустановен тикет?

Liveagent може да разпознава приличащите на СПАМ съобщения по електронната поща. В някои Help Desk системи тези тикети се наричат преустановени. А за нас в LiveAgent те просто са СПАМ. Когато един тикет бъде маркиран като СПАМ, той не отива в опашката от тикети “чакащи обработка”, а бива отделен от тях. Ако решите, че въпросният тикет не е СПАМ, можете да махнете отметката му и да го добавите към останалите, чакащи обработка, тикети.

СПАМ филтрите в системата на LiveAgent могат да бъдат настройвани автоматично или ръчно, в зависимост от вашите предпочитания и условията, които искате да зададете като ключови думи в заглавието или тялото на имейл съобщението.

Frequently asked questions

Какво е определението за преустановен тикет?

Един тикет е преустановен, когато изчаква последващо разглеждане и анализ. Най-често става въпрос за съобщения наподобяващи СПАМ. Тези съобщения не отиват в графата "за обработване", а биват отделяни като СПАМ. 

 

Как един тикет може да бъде поставен в графата "преустановени"?

Тикетите могат да бъдат преглеждани, филтрирани като СПАМ и преустановени автоматично или ръчно. Това става в зависимост от зададените от вас условия като ключови думи в заглавието или тялото на съобщенията по електронната поща. 

 

Може ли да поставяте тикети в графата "преустановени" в системата на LiveAgent?

Ние в LiveAgent наричаме преустановените тикети просто СПАМ. Ако решите, че даден тикет не е СПАМ, можете да махнете отметката му и да го добавите към останалите тикети, чакащи обработване. СПАМ филтрите могат да бъдат настройвани автоматично или ръчно в зависимост от зададените от вас условия (като ключови думи в заглавието, тялото на имейл съобщението).

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Преустановен тикет е тикет, който чака да бъде разгледан и анализиран. Може да бъде филтриран като СПАМ и да бъде преустановен автоматично или ръчно.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
LiveAgent ви предлага перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация за безупречно обслужване на клиентите ви. Увеличете продажбите си с LiveAgent още днес.

В застой ли сте? Увеличете продажбите си с LiveAgent!

Увеличаването на продажбите е свързано с фокусирането върху клиентите. За тази цел, компанията трябва да цени клиентите си и да осигури персонализирано обслужване с намалени усилия на клиентите. Помощта на Help Desk софтуер, като LiveAgent, може да подобри обслужването на клиентите и да увеличи продажбите.

LiveAgent би могъл да бъде перфектната алтернатива на HelpSpot. Запознайте се с нашата невероятна, многоканална тикетинг система, като започнете безплатна пробна версия.

Алтернатива на HelpSpot - LiveAgent

LiveAgent е водещ софтуер за обслужване на клиенти, който обслужва над 150 милиона потребители и 40 000 бизнеса по целия свят. Използвайки този софтуер, бизнесите могат да генерират повече приходи със запомнящо се клиентско изживяване, което води до подобрена удовлетвореност на 97%. Клиентите могат да се радват на светкавично бърза реакция и повече добавена стойност до 16 пъти, докато бизнесите могат да постигнат своите цели и да станат по-успешни благодарение на LiveAgent.

Приложението за запис на разговори на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Достъпете ги по всяко време за правни цели или за контрол на качеството.

Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?

LiveAgent е продукт, който подобрява времето за реакция и помага за категоризиране на тикетите. Освен това, платените клиенти са се увеличили с 325% през първия месец на активната употреба. Различни представители на бизнеса препоръчват LiveAgent като добро решение за поддръжка и комуникация с клиентите.

Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

Относно LiveAgent

Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо