Sendmail integration
Partner website
Какво е Sendmail?
Sendmail е международна система за имейл за общи цели. Той е безплатен софтуерен проект с отворен код, който е набрал популярност както като безплатен, така и като софтуер със затворен код. Поддържа голям набор методи за трансфер и доставка на имейли. Поддържа Simple Mail Transfer Protocol (Опростен протокол за трансфер на имейли).
Сигурни имейли като Sendmail ви помагат да се предпазите от често срещани имейл вируси, нежелана поща или дразнещи спам имейли или опити за измама. Това е особено важно за help desk-ове с голям обем работа, които не могат да си позволят да губят време за нежелана комуникация.
Как се използва Sendmail?
Sendmail може да се използва като отделен имейл за обслужване на клиенти за хора, които имат нужда от вътрешен имейл сървър. Това осигурява на потребителите по-голяма гъвкавост при конфигурацията на имейлите и също така осигурява по-голяма сигурност на имейл комуникацията.
Sendmail може лесно да се интегрира с help desk-а LiveAgent като имейл, определен за клиентско обслужване. Клиентското обслужване чрез имейл клиент може да върши чудеса за малките компании, но процесът може да стане хаотичен когато става въпрос за много клиенти. Свързването на Sendmail с LiveAgent дава възможност на help desk-а ви да се възползва от много полезни функции и може да помогне за подобряване на работния процес.
Системата за управление на запитвания LiveAgent поддържа много функционалности, като например универсална входяща кутия, която събира цялата комуникация, идваща от имейлите ви, лайв чат, телефонна централа, клиентски портал или социални медии – Facebook, Twitter, Instagram, и Viber. Настройте правила, филтри или добавете етикети, за да организирате работата си, или разделете сътрудниците на отдели, отговорни за различни видове запитвания.
Можете да настроите също работно време, да създадете шаблони за отговори на често задавани въпроси и да ги използвате за бързи отговори или да се възползване от функциите за игровизация, за да насърчите сътрудниците си да станат най-добрите. Има още много фукционалности, които могат да се използват с LiveAgent – разгледайте ги на страницата ни с функционалности.
Какви са предимствата на интеграцията със Sendmail?
- Отворен код
- Инструменти за мониторинг
- Администриране от разстояние
Improve your customer support with LiveAgent
Integrate your email with the LiveAgent ticketing system and provide better and faster support
Как да интегрирате Sendmail с LiveAgent?
Всичко, което трябва да направите, за да завършите процеса по интеграция, е да свържете своя Sendmail със системата за управление на запитвания LiveAgent. Целият процес отнема само няколко минути. Следвайте ръководството по-долу, за да видите как.
- Трябва първо да си създадете Sendmail? Отидете на сайта им, за да започнете. Сайтът предлага FTP линк за сваляне, както и повече информация относно функционалностите и сигурността на Sendmail. Ще трябва да конфигурирате IMAP/POP3, за да продължите. След като сте готови, продължете със следващата стъпка.
- Сега отворете акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти и кликнете бутона Създай, за да добавите Sendmail имейл акаунта си. Кликнете Друг в следващия раздел и изберете IMAP/POP3 в следващия раздел.
- Следващата стъпка е да въведете данните си – имейл, потребителско име, парола, и да изберете типа, сървъра и порта за получаването на имейли. В допълнение, трябва да изберете метода за автентикация и да изберете отдела, който ще обработва запитванията, идващи от имейл адреса. След като сте готови, кликнете Запази най-долу.
Това е, вашият Sendmail е интегриран със системата за управление на запитвания LiveAgent. Върнете се към това ръководство ако искате да добавите още имейл акаунти. След като имейлът ви е настроен и готов, може да разгледате страниците на LiveAgent. Имаме Академия, от която може да научите много за клиентското обслужване, и страница с функционалности, където може да научите за фунционалностите на продука ни.
Frequently Asked Questions
Какво е Sendmail?
Sendmail е мрежова система за имейл комуникация за общи цели. Софтуерът е станал известен както като безплатен софтуер, така и като такъв със затворен код. Услугата поддържа множество методи за трансфер и доставяне на електронна поща.
Как се използва Sendmail?
В малките компании, общуването с клиенти по имейл може да е лесна работа, но обработката на голям брой клиенти може да бъде проблем. Можете да се възползвате от много полезни функции и да подобрите работните си процеси като свържете Sendmail и LiveAgent.
Какви са предимствата на интеграцията със Sendmail?
Отворен код Инструменти за мониторинг Администриране от разстояние
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.