Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sendmail

Какво е Sendmail?

Sendmail е международна система за имейл за общи цели. Той е безплатен софтуерен проект с отворен код, който е набрал популярност както като безплатен, така и като софтуер със затворен код. Поддържа голям набор методи за трансфер и доставка на имейли. Поддържа Simple Mail Transfer Protocol (Опростен протокол за трансфер на имейли).

Сигурни имейли като Sendmail ви помагат да се предпазите от често срещани имейл вируси, нежелана поща или дразнещи спам имейли или опити за измама. Това е особено важно за help desk-ове с голям обем работа, които не могат да си позволят да губят време за нежелана комуникация.

Как се използва Sendmail?

Sendmail може да се използва като отделен имейл за обслужване на клиенти за хора, които имат нужда от вътрешен имейл сървър. Това осигурява на потребителите по-голяма гъвкавост при конфигурацията на имейлите и също така осигурява по-голяма сигурност на имейл комуникацията.

Sendmail може лесно да се интегрира с help desk-а LiveAgent като имейл, определен за клиентско обслужване. Клиентското обслужване чрез имейл клиент може да върши чудеса за малките компании, но процесът може да стане хаотичен когато става въпрос за много клиенти. Свързването на Sendmail с LiveAgent дава възможност на help desk-а ви да се възползва от много полезни функции и може да помогне за подобряване на работния процес.

Системата за управление на запитвания LiveAgent поддържа много функционалности, като например универсална входяща кутия, която събира цялата комуникация, идваща от имейлите ви, лайв чат, телефонна централа, клиентски портал или социални медии – FacebookTwitterInstagram, и Viber. Настройте правила, филтри или добавете етикети, за да организирате работата си, или разделете сътрудниците на отдели, отговорни за различни видове запитвания.

Можете да настроите също работно време, да създадете шаблони за отговори на често задавани въпроси и да ги използвате за бързи отговори или да се възползване от функциите за игровизация, за да насърчите сътрудниците си да станат най-добрите. Има още много фукционалности, които могат да се използват с LiveAgent –  разгледайте ги на страницата ни с функционалности.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk

Какви са предимствата на интеграцията със Sendmail?

  • Отворен код
  • Инструменти за мониторинг
  • Администриране от разстояние

Improve your customer support with LiveAgent

Integrate your email with the LiveAgent ticketing system and provide better and faster support

FREE TRIAL

Как да интегрирате Sendmail с LiveAgent?

Всичко, което трябва да направите, за да завършите процеса по интеграция, е да свържете своя Sendmail със системата за управление на запитвания LiveAgent. Целият процес отнема само няколко минути. Следвайте ръководството по-долу, за да видите как.

  • Трябва първо да си създадете Sendmail? Отидете на сайта им, за да започнете. Сайтът предлага FTP линк за сваляне, както и повече информация относно функционалностите и сигурността на Sendmail. Ще трябва да конфигурирате IMAP/POP3, за да продължите. След като сте готови, продължете със следващата стъпка.
Начална страница на Sendmail с възможност за сваляне и информация
Начална страница на Sendmail
  • Сега отворете акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти и кликнете бутона Създай, за да добавите Sendmail имейл акаунта си. Кликнете Друг в следващия раздел и изберете IMAP/POP3 в следващия раздел.
Конфигурация на LiveAgent в процеса по интеграция със Sendmail
Изберете Друг
  • Следващата стъпка е да въведете данните си – имейл, потребителско име, парола, и да изберете типа, сървъра и порта за получаването на имейли. В допълнение, трябва да изберете метода за автентикация и да изберете отдела, който ще обработва запитванията, идващи от имейл адреса. След като сте готови, кликнете Запази най-долу.
Конфигурация на Sendmail в LiveAgent
Въведете данните от вашия Sendmail

Това е, вашият Sendmail е интегриран със системата за управление на запитвания LiveAgent. Върнете се към това ръководство ако искате да добавите още имейл акаунти. След като имейлът ви е настроен и готов, може да разгледате страниците на LiveAgent. Имаме Академия, от която може да научите много за клиентското обслужване, и страница с функционалности, където може да научите за фунционалностите на продука ни.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво е Sendmail?

Sendmail е мрежова система за имейл комуникация за общи цели. Софтуерът е станал известен както като безплатен софтуер, така и като такъв със затворен код. Услугата поддържа множество методи за трансфер и доставяне на електронна поща. 

Как се използва Sendmail?

В малките компании, общуването с клиенти по имейл може да е лесна работа, но обработката на голям брой клиенти може да бъде проблем. Можете да се възползвате от много полезни функции и да подобрите работните си процеси като свържете Sendmail и LiveAgent.

Какви са предимствата на интеграцията със Sendmail?

  • Отворен код
  • Инструменти за мониторинг
  • Администриране от разстояние

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо