Пренасочването на имейли е прост начин да свържете имейл профилите си в различни доставчици с хелп деска си. Вместо да изоставяте имейл профилите си за клиентско обслужване, може да преминете към запитвания по имейл. Пренасочването на имейли е незабавен начин, в сравнение с IMAP, да прехвърлите имейл комуникацията си. Просто добавете всички имейл адреси, от които се нуждаете, и продължете да получавате имейлите в LiveAgent. Универсалната входяща кутия ще прихваща цялата имейл комуникация и ще я превръща в запитвания.

Как работи пренасочването на имейли?
Когато създадете акаунт в LiveAgent от типа yourdomainname.ladesk.com, получавате подобен имейл за клиенти: support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Всеки имейл, изпратен до този имейл адрес, се превръща автоматично в запитване.
Накратко, функцията за пренасочване на LiveAgent ви дава възможност да започнете да отговаряте на имейлите незабавно (чрез имейл сървър с името на домейна ви) вместо да се налага да чакате всеки имейл да бъде прихванат и свален от имейл кутията ви. Това е възможно благодарение на DNS настройки, TXT SPF записи или чрез ваш собствен SMTP сървър.

Бърза настройка на пренасочване

Вижте как можете да настроите пренасочване на имейли в софтуера за запитвания за поддръжка LiveAgent в няколко прости стъпки. Всичко, от което се нуждаете, е профил в LiveAgent и имейл адреса ви.
Впишете се в LiveAgent, отидете на Конфигурация и отворете Имейл. Изберете Входящ имейл профил от опциите в панела.
Кликнете върху Добави имейл профил, изберете Пренасочване и кликнете върху Интегрирай.
Въведете имейл адреса, от който бихте искали да пренасочвате имейли към системата за управление на запитвания LiveAgent. При нужда можете да добавите едновременно много имейл адреси. Добавете име на имейл профила, за да различавате лесно отделните имейл профили. Кликнете Напред, за да продължите.
Сега изберете отдел, който ще бъде отговорен за цялата входяща имейл комуникация, пренасочена от този или тези имейл профили. Изберете имейл адрес по подразбиране за изпращане и кликнете върху Завърши интеграцията.

Ресурси в базата знания
За повече информация, отстраняване на проблеми или инструкции за настройка на SPF DNS разгледайте статията ни относно пренасочване на имейли в базата знания.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
LiveAgent предлага функционалности за управление на обратна връзка и база от знания, включително добавяне на бутон за обратна връзка на сайта и търсачка на важна информация. Възможности за персонализация на бутоните за обратна връзка са налични. Функцията "Пауза" дава възможност на служителите да се откроят от работните си функции, когато правят почивка. Тикет полетата могат да съхраняват данни за клиенти и да се персонализират. Контактните групи помагат за по-лесното управление на обслужването на клиентите и предоставят по-персонализирани услуги. Предлага се безплатен 14-дневен пробен период.
Имейл маркетингът е важен инструмент за хелп деск софтуер, който може да ви доведе повече клиенти и да подобри продажбите. LiveAgent предлага инструменти за имейл комуникация и маркетинг, включително редактор за създаване на шаблони и тагове за организация на контактите. Абонирайте клиентите си и запазете ги заинтересовани в марката си. LiveAgent е правилният инструмент за имейл маркетинг, с функционалности за техническа поддръжка.
LiveAgent е иновативна платформа, която позволява на бизнеса да подобри ефективността си в подпомагането на клиентите. Платформата предлага категоризация и автоматизация на заявките, както и лесна настройка. Потребителите оценяват полезните функции - автоматизация на таговете и възможността за добавяне на бележки и телефонни записи в билетите.
Субдомейнът е домейн, който е част от по-голям домейн и е необходим за всеки клиентски акаунт на LiveAgent. Kontakte на Pinterest за помощ на сайта включват имейли, социални медии, форуми и самообслужване на поддръжката. Обслужващият екип на Pinterest вдига обаждания в рамките на 1 час. LiveAgent предлага демонстрация, цени, функции, интеграции и алтернативи. На сайта има портал за поддръжка, списък с промени, блог, терминологичен речник и други ресурси.