Никога не пропускайте нищо с имейл известията от LiveAgent. Те ви уведомяват всеки път, когато получите имейл. Вече няма да пропускате разговори и можете да продължите да правите това, което трябва, без да проверявате твърде често входящата поща.
Имейл известията могат да бъдат автоматично настроени така, че да изпращат писма дo служителите:
- Когато ново запитване им е възложено
- Когато клиент отговори на възложеното запитване
- Когато е създаде нов тикет в отдел в който членува служителя
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Полезна информация
LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.
Персонализирани отговори по имейл
Различни стратегии в уеб хостинга подобряват клиентското обслужване. Социалните медии се избягват, а безопасността и съвместимостта на кол центровете са важни. LiveAgent е софтуерно решение, което помага за подобряване на клиентското преживяване чрез жив чат и CRM управление. Наблюдавайте клиентите си през цялото време и подсигурете клиентската база с клиентския портал.