Отговорност

Какво представлява функцията за отговорност?

Функцията за отговорност в LiveAgent е мениджър на задачи в help desk софтуера , който следи кой отдел и кой служител отговаря за разрешаването на всеки казус. Ако тикетът се прехвърля от един служител на друг, отговорността за него също се прехвърля автоматично.

тикети-възложени-на-служител-LiveAgent

Как работи функцията за отговорност?

Ако сте самостоятелен предприемач или сте единствен администратор и служител на Вашия акаунт, всички тикети автоматично ще бъдат възлагани на Вас .

Ако в един профил има множество служители, всички тикети по подразбиране няма да бъдат възложени на никого. Ако искате да се насочват към конкретен сътрудник, можете да създадете автоматично правило , а ако искате да ги възложите ръчно, можете да кликнете върху бутона за прехвърляне.

Трансфер-тикет-LiveAgent

Промяна на отговорност за тикет

Собствеността / отговорността за тикета може да бъде променяна чрез:

Не забравяйте, че ако тикетът бъде прехвърлен в друг отдел, той няма да бъде автоматично зачислен на служител в този отдел. Той ще бъде прехвърлен само в техния отдел и един отсътрудниците там трябва да поеме отговорността, като отговори или го възложи на друг агент.

Чат разпределение

Ще бъда ли уведомен, ако ми е възложена отговорност за тикет?

Имейл нотификации

Ако искате да уведомите служителите си за новите тикети, които са им възложени можете да настроите автоматични имейл известия. Те ще ги получават, когато:

  • Им е възложен тикет
  • Клиент отговори на тикет, който им е възложен
  • Се създаде нов тикет в техния отдел

Нотификации в приложението

Можете да получавате известия в приложението всеки път, когато ви бъде възложен тикет, ако настроите своя бутон за решаване . Просто:

  1. Вход в LiveAgent
  2. Кликнете на Конфигурация.
  3. Кликнете на Система.
  4. Кликнете на Основни.
  5. Скролнете до секцията “възложени на мен” тикети.
  6. Поставете отметката
  1. Натиснете Запази.
  2. Презаредете приложението.
Служителят няма възложени тикети
Три тикета са възложени на служителя

Мобилни (iOS/Android) нотификации

Обслужване на клиенти в движение? Можете да получавате мобилни известия когато

  • Създаден е нов тикет за Вашия отдел
  • Във Вашия отдел е отворен тикет
  • Възложен Ви е тикет
  • Възложеният на Вас тикет е отворен отново

Slack нотификации

Ако вече сте интегрирали Slack с LiveAgent, можете да получавате известия за нови възложени тикети. Вашите служители могат да получават известия в Slack, когато:

  • Им е възложен тикет
  • Клиент отговори на тикет, който им е възложен
  • Се създаде нов тикет в техния отдел

Защо функцията за отговорност е важна за екипите за обслужване на клиенти?

Наличието на функцията за отговорност е важно, защото Ви помага да определите кой служител / отдел е отговорен за обработката на всеки тикет. В допълнение към това:

  • Осигурява прозрачност
  • Премахва възможността за объркване
  • Намалява броя на заявките без отговор
  • Подобрява работните процеси и ефективността на сътрудника
  • Спестява време и пари
  • Подобрява времето за отговор
  • Увеличава удовлетвореността на клиентите
  • Дава на всеки служител чувство за отговорност

С функцията за за отговорност никога повече няма да чуете класическото оправдание „Не знаех, че това е моя работа“.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Как изглеждат отговорностите на практика?

Ако собствеността на тикета се промени, това ще се визуализира в подробния изглед (за да се гарантира ясна отговорност за обработката) И администраторите, и служителите могат да видят тези промени независимо дали са направени автоматично или ръчно.

Как да настроите отговорности в LiveAgent

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете наКонфигурация (иконката с форма на зъбно колело в менюто вляво).
  3. Кликнете на Автоматизация.
  4. Кликнете на Правила.
  5. Натиснете Създай.
  6. Сложете отметка в кутийката Активен статус.
  7. Дайте име на Вашето правило, като например “Тикет насочване Sona”.
  8. Можете да оставите раздела Бележки празен или да опишете правилото по-подробно. Това поле е само за Ваше удобство. Пример за такава бележка „Това правило насочва всички тикети от социални мрежи към Соня в отдел Маркетинг.“
  9. Изберете променлива, като например Приложи при създаване на тикет.
  10. Кликнете на Добави група с условия.
  11. Изберете условията според Вашите предпочитания, като например източник на тикет (и избирате източниците, които искате. Те могат да бъдат Facebook, Twitter, Instagram, Viber и т.н.)
  12. Изберете полетата за изпълнение според Вашите предпочитания, като например Прехвърляне на тикет в маркетинговия отдел и възлагане на Соня.
  13. Натиснете Запази.

Как да настроите известия за отговорности в LiveAgent

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете върху Вашата профилна снимка.
  3. Кликнете на Редактирай профил.
  4. Кликнете на Известия.
  5. Сложете отметките на имейл и Slack известия.

Преимущества на отговорностите

Повече прозрачност, по-малко възможности за объркване и забравяне на тикети

Наличието на ясни отговорности за тикетите елиминира неяснотите. Когато всеки служител знае за какво точно отговаря, има малко място за грешки. Наличието на отговорности гарантира, че няма да има забравени или неотговорени тикети, за които всички предполагат, че „някой се е погрижил за тях“.

Подобрени работни процеси за служителите, спестяващи време и пари

Когато всеки сътрудник знае точно на кои тикети трябва да отговори, той наистина може да се съсредоточи върху работата си, което подобрява ефективността и работните процеси . Вместо да се налага сами да разбират на кой тикет трябва да се отговори или да се даде приоритет, служителите могат да се придържат само към тези запитвания, за които отговарят, и да оставят останалите.

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Съкратено време за реакция и повишена удовлетвореност на клиентите

Тъй като всеки служител знае точно на кой тикет трябва да отговори, той не губи време в търсене. По този начин времето за реакция се подобрява и оказва пряко влияние върху удовлетвореността на клиентите . На свой ред, по-щастливите клиенти влияят върху продажбите и положителната репутация.

Чувство за собственост

Когато всеки от служителите знае какво точно трябва да прави, той придобива чувство за собственост и отговорност към всяка заяка. Това им позволява да вложат повече и „емоционално да участват“ в решаването на казусите. Това ги тласка още повече към предоставяне на възможно най-добрата услуга .

Награди

Happy customers are the best customers

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

View more

Значки

Полезна информация

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Готови ли сте да възложите отговорности?

Възползвайте се от функцията ни за отговорности и оставете системата автоматично да възлага тикети на служителите, които са най-добре подготвени да отговорят на тях. Опитайте днес. Започнете безплатния си 14-дневен пробна версия Без изискване за кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво представлява функцията за отговорност?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Функцията за отговорност в LiveAgent е мениджър на задачи в щhelp desk софтуера, който следи кой отдел и кой служител отговаря за разрешаването на всеки казус. Ако тикетът се прехвърля от един служител на друг, отговорността за него също се прехвърля автоматично. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как работи функцията за отговорност?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако сте самостоятелен предприемач или сте единствен администратор и служител на Вашия акаунт, всички тикети автоматично ще бъдат възлагани на Вас . Ако в един профил има множество служители, всички тикети по подразбиране няма да бъдат възложени на никого. Ако искате да се насочват към конкретен сътрудник, можете да създадете автоматично правило, а ако искате да ги възложите ръчно, можете да кликнете върху бутона за прехвърляне.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ще бъда ли уведомен, ако ми е възложена отговорност за тикет?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Да, можете да настроите известия по имейл, в приложението или в Slack. Ако използвате мобилното приложение LiveAgent за обслужване, ще получавате известия и на мобилния си телефон.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо