Множество тикет раздели

LiveAgent предлага възможност за едновременно отваряне на множество тикети . Лесно превключвайте от от едно запитване на друго и ги обработвайте едновременно.

Ако искате да ограничите служителите си да работят само по един тикет , можете да направите това, като включите алгоритъма „Разреши“.

Answering multiple emails at once?

Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.

Бутон “Разреши”

Като кликнат на бутона “Разреши” , служителите могат да отворят запитвания, които са им възложени и на които трябва да се отговори.

Също така има възможност да настроите функция, при която Вашите служителите ще могат да отговарят на запитвания, отворени от бутон “Разреши” . В този случай те няма да могат да отговорят на други тикети от списъка. Те ще могат да отворят само на едно запитване и функцията с разделите няма да е активна.

бутон-разреши-LiveAgent
Бутон “Разреши”

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо