Предотвратете това няколко служителя да работят по един и същ Тикет. LiveAgent показва кой разглежда и кой отговаря на запитването.
LiveAgent показва:
- Кой разглежда запитването
- Кой отговаря на запитането
С детектора за сблъсъци между служители никога няма да се притеснявате от изпращане на повтарящ се отговор. Работейки с алгоритъма за разрешаване, откриването на сблъсък гарантира, че служителите не отварят тикет, по който вече се работи.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.
Investing in email marketing and sending personalized emails can attract new customers. Utilizing call center and email templates can aid in working with clients. Gathering feedback from customers is important for improving business or product. LiveAgent offers response templates for efficient communication with clients. Effective communication can lead to loyalty and attracting new customers through email marketing.