Предотвратете това няколко служителя да работят по един и същ Тикет. LiveAgent показва кой разглежда и кой отговаря на запитването.
LiveAgent показва:
- Кой разглежда запитването
- Кой отговаря на запитането
С детектора за сблъсъци между служители никога няма да се притеснявате от изпращане на повтарящ се отговор. Работейки с алгоритъма за разрешаване, откриването на сблъсък гарантира, че служителите не отварят тикет, по който вече се работи.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Присъединете се към хиляди доволни клиенти, използващи LiveAgent за подобряване на клиентското обслужване чрез множество комуникационни канали. Доверете се на софтуера, използван от компании като Airbus, Nascar и Slido, и повишете степента на удовлетвореност на вашите клиенти. Прочетете вдъхновяващи истории на успеха от различни индустрии.