Slack е добре позната платформа, базирана на облак, за незабавни съобщения. Slack се използва, за да се свързвате с колегите си и да чатите с тях относно работни ситуации, проекти или дори да си побъбрите докато си почивате. Популярна е, защото е проста и много бизнеси започнаха да я използват като основния си канал за комуникация. Slack е стартирала като прост проект, който е имал за цел да позволи на клиентите си лесно да укажат приоритета на запитването си и да осигури лесен начин за комуникация в рамките на компанията. Затова не е чудно, че Slack се е превърнала в най-популярната платформа за съобшения за бизнесите по целия свят.
Всеки път когато някой прати съобщение към вас или към канал, в който сте, ще получавате известие. Продажби, човешки ресурси или разработване на продукта – всичко е обединено на едно място.
Ами клиентското обслужване? За да се възползвате максимално от Slack и LiveAgent, създадохме нова функционалност, за да знаете какво се случва дори когато се грижите за други неща. Уменията ви за работа с клиенти ще продължат да са на ниво.
LiveAgent улеснява проследяването на запитванията чрез известия в Slack.
Никога не пропускайте запитване от клиент, дори докато обсъждате други идеи. Уведомявайте сътрудниците си за най-новото, използвайки интеграцията на LiveAgent със Slack.
Основни предимства
- Няма да пропуснете нито едно запитване докато сте в Slack режим.
Чрез интеграцията на LiveAgent със Slack ще виждате какво се случва със запитвания ви дори докато се занимавате с други задачи в Slack. Всеки път когато се получи ново запитване или съществуващо такова е разрешено или когато получите отговор от клиент, ще разберете веднага чрез известията в Slack.
- Научете за важните промени в правилата
Вижте дали нещо важно се е променило в настройката на правилата в LiveAgent. Всеки път когато има промени по някое правило докато сте в Slack, ще бъдете известявани за това.
- Лесна настройка
Настройката е лесна през панела за конфигурация на LiveAgent и отнема само няколко минути. Всичко ще бъде готово и настроено за нула време, за да може да се фокусирате върху по-важни неща.
- Дръжте сътрудниците си в течение
Изпращайте съобщения към Slack от LiveAgent, за да обсъждате идеи, да давате съвети или да информирате сътрудниците ви за опцията “изпрати съобщение в Slack”.
- Персонализирайте известията
Шаблоните за известията могат лесно да бъдат персонализирани според предпочитанията ви.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Бизнез предимства
- Интеграцията със Slack ви спестява ценно време, защото постоянно сте в течение какво се случва в таблото ви
- Автоматични известия за нови запитвания, съществуващи запитвания и нови правила
- Информирайте лесно сътрудниците си в Slack чрез LiveAgent като им изпратите съобщение в канала си
- Лесна за въвеждане без сложни процедури
Въвеждане и настройка
Можете лесно да настроите интеграцията си със Slack сами. Никой никога няма да пропусне запитване или важна промяна в правилата ви. Трябва да изпълните само няколко стъпки, нека да ги видим.
Стъпка 1
Първата стъпка е да настроите Slack функционалността. Ще я намерите в списъка с функции в администраторския панел на LiveAgent. Отидете в Конфигурация и намерете Slack.
Стъпка 2
След като сте готови с активирането, кликнете бутона “добави към Slack” (add to Slack). Бутонът ще се появи отново в селектора за конфигурация на Slack. Ще се покаже стандартният прозорец за потвърждение.
Стъпка 3
След като успешно интегрирате Slack с LiveAgent, можете да настроите ново автоматично действие “Изпрати съобщение към Slack”. Всеки сътрудник също така може да настрои известията си в Slack в раздел “Редакция на профила” (Edit profile). След като настроят Slack известията си, ще получат тестово съобщение за потвърждение директно в Slack.
Готови ли сте да пробвате? Следвайте тези лесни стъпки и пробвайте да изпратите запитване през таблото си в LiveAgent, за да видите как работи. Персонализирането на известията е лесно. Просто отворете конфигурацията в Slack и разгледайте опциите. Изберете тази, която е най-подходяща за вас.
Готови сте да спрете да отлагате?
Както Slack, така и LiveAgent са много мощни инструменти, всеки от които изпълнява различни задачи. Стабилният, надежден и интуитивен софтуер винаги е ценна инвестиция за вас и за компанията ви. Slack е безценен инструмент за комуникация и с помощта на Slack и LiveAgent едновременно бизнесът ви ще е готов да процъфти, сътрудниците ви винаги ще са информирани за новостите и клиентите ви ще получават бързо и ефективно обслужване. Предложете обслужване на по-високо ниво и споделяйте добри примери във всички канали.
Защо не пробвате сами? LiveAgent предлага надеждно обслужване на разумни цени. Вижте гъвкавите ни абонаментни планове или пробвайте безплатната ни версия.
“Търсехме с какво да сменим Kayako, който много ни изнервяше. Първо пробвахме Freshdesk, но след като попаднахме на LiveAgent, веднага се навих. Най-хубавото в LiveAgent е как разпределя запитванията между сътрудниците. Това осигурява постоянен поток от задачи за обслужващия ни персонал и предовратява избирането на най-лесните задачи преди по-сложните да са завършени. Също така е хубаво да имаме такъв огромен набор от функционалности. Дори и да не ви трябват всичките, със сигурност ще намерите всичко, което ви трябва.” Sampo S G2
Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Уеб чатовете на живо могат да бъдат разделени на три вида: информационен, за продажби и за обслужване на клиенти. Информационният има за цел да предоставя информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Чатът за продажби позволява клиентите да получат препоръки за конкретни продукти. Чатът за обслужване на клиенти е предназначен за помощ при решаването на проблеми свързани с покупките или услугите.
Текстът предлага съвети за маркетинг, включително как да се надграждат продажбите чрез упселинг и кръстосани продажби. Избягването на непрофесионални форми на затваряне на бизнес имейли е от съществено значение. Инвестирането в обучение на служителите може да доведе до повече продажби и увеличена репутация на компанията. Персонализация в маркетинга и използването на шаблони за имейли и бюлетини могат да подобрят взаимодействието с клиентите.