Масови действия

Какво представляват масовите действия в софтуера?

Масовите действия, известни също като групови действия или групово редактиране, са функция в софтуера , която Ви позволява да извършвате мащабни операции в системата. Предприемането на масови действия, като например изтриване на няколко тикета едновременно, вместо ръчно, би илюстрирало тази концепция.

Масови действия

Масовите действия обикновено присъстват във всички системи, тъй като ускоряват работния процес на служителите и могат да спестят на компаниите много време в дългосрочен план. Освен това те предотвратяват претоварването на конкретен оператор.

Какво можете да правите с масовите действия?

Обикновено масовите действия се използват за разрешаване, прехвърляне или изтриване на няколко тикета едновременно. Функцията при LiveAgent обаче не се ограничава до тези действия.

Масови действия в LiveAgent

  • Пренасочване на запитване (трансферирайте запитванията до конкретен служител/отдел)
  • Обработване на тикет (Отговаря на избраните тикети)
  • Добавяне на бележка (добавяне на конкретна бележка към избраните тикети)
  • Изтриване на тикет (премества избраните тикети в кошчето*)
  • Промяна на основание на тикета (актуализира приоритета на избраните тикети)
  • Промяна на нивото според споразумението за обслужване (променя SLA нивото на избраните тикети)
  • Маркиране като спам (марки избраните тикети като спам)
  • Отмаркиране на спам (отмаркира избраните тикети)
  • Заличаване на тикет (Напълно изтрива избраните тикети от системата**)
  • Изпращане на отговор (Отговаря на избраните тикети)
  • Промяна на основанието на тикета (актуализира основанието на конкретни тикети)
  • Откриване на URL (Извиква URL или API)
  • Отлагане на тикет (отлагане на маркираните тикети)
  • Добавяне на маркер (Добавяне на конкретен маркер към избраните тикети)
  • Премахване на маркер (Премахва конкретни маркери от избраните тикети)
  • Изпращане на имейл (Изпращане на имейли към избраните тикети)

*Изтритите тикети могат да се възстановят

**Заличените тикети не могат да се възстановят

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Как се извършват масови действия

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Тикети.
панел на тикети

Незадължително: Кликнете върху Персонализиран филтър и изберете състоянието на тикета, източника, таговете и всички други допълнителни филтри, за да отделите запитванията, спрямо които искате да извършите масовите действия. Кликнете върху Прилагане .

филтриране на тикети
  1. Изберете всички филтрирани тикети, като кликнете на квадратчето в горния ляв ъгъл на контролното табло . Друга възможност е да изберете тикетите, които искате един по един.
избиране на тикети, към които ще се прилагат масови действия

4. Кликнете на Масови действия.

функция за масови действия

5. Изберете желаното масово действие от списъка. В този пример маркираме всички запитвания като обработени. 6. Кликнете върху Изпълнение сега

настройка на масови действия

7. Потвърдете действието в диалоговия прозорец, като щракнете върху Да .

диалогов прозорец за потвърждение на масово действие

Как ще разбера дали системата е изпълнила масовото действие успешно?

След като масовото действие бъде изпълнено, системата автоматично ще Ви уведоми със зелено изскачащо известие в долната част на екрана. Като алтернатива, ако има грешка при изпълнението на масовото действие, системата ще ви предупреди с червено съобщение за грешка във Вашият контролен панел на LiveAgent.

успешно извършено масово действие
Известие за успешно извършено масово действие

Към колко тикета едновременно можете да приложите масови действия?

LiveAgent може да обработва 50 000 реда масови действия наведнъж. Имайте предвид обаче, че това може да отнеме известно време. С настъпването на промените те ще се показват постепенно във Вашата мрежа.

Ако трябва да обработите повече от 50 000 запитвания наведнъж, моля, свържете се с нашата поддръжка по имейл, чат или телефон.

Награди

Happy customers are the best customers

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

View more

Значки

Случай, в които се използват масови действия

Отбелязване на тикети като спам

Да приемем, че сте получили няколко спам имейла. Вместо да маркирате всеки тикет като спам поотделно, можете да го направите групово чрез масови действия.

Добавяне на етикети

Друг отличен пример за масово действие може да бъде добавянето на тагове към тикети. Да кажем, че не сте били толкова усърдни да маркирате източниците на запитванията, но сега искате да се върнете и да отбележите всички тикети от конкретни канали, за да можете да ги филтрирате по-добре в бъдеще. Ръчното добавяне на тагове в софтуера би отнело много време. Масовите действия могат да се погрижат за това за секунди (или минути в зависимост от обема на запитванията, които обработвате).

Отлагане на запитвания

Отлагането на тикети с масови действия е чудесно, когато трябва да се свържете с определен набор от клиенти след изтичане на определено време. Причината за отлагане може да бъде, че трябва да изпратите последващ имейл или да им напомните за предстоящо събитие, продажба, краен срок или каквото друго се сетите. Той може да бъде отличен инструмент както за отделите за обслужване на клиенти, така и за търговците.

Отговор на изоставени запитвания

В последния ни пример ще обсъдим закриването на тикети, на които клиентите Ви са спрели да отговарят. Ако клиентът не е отговорил на Вашите съобщения след известно време, вероятно можете да закриете тикета. Тази бърза месечна поддръжка на софтуера може да намали броя на отворените запитванията и броя на заявките, които Вашите служители трябва постоянно да обработват.

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Как можете да се възползвате от функцията за масови действия?

Масовите действия са насочени към подпомагане на Вас и Вашия екип за поддръжка. Функцията може да Ви помогне да подобрите значително работния си процес. Можете да се сбогувате с ръчни, повтарящи се задачи, които отнемат много време и изискват много кликове. Вместо това масовите действия ще автоматизират целия процес и ще освободят времето на операторите, за да могат да се съсредоточат върху по-важни неща, като изграждане и поддържане на взаимоотношения с клиенти. В резултат на това ще отделите повече време за решаване на проблеми на клиентите и по-малко време за административни задачи, повече удовлетвореност , лоялност и добавена стойност.

Освобождаването на служителите от ръчни и повтарящи се задачи предотвратява претоварването и неефективността. Никой не обича да бъде робот и да прави безсмислени задачи. Вместо това повечето хора искат да се чувстват сякаш правят нещо значимо в деня на някого, като помагат да се разрешат проблемите. Следователно масовите действия могат да Ви помогнат да поддържате Вашите сътрудници щастливи, ангажирани и отдадени на работата си. Освен това това ще увеличи рентабилността на Вашия бизнес. < IES изчислява, че организациите могат да увеличат печалбите с $ 2,400 на служител, като увеличат ангажираността им само с 10%.

Статии с полезна информация

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Готови ли сте да ускорите работните си процеси?

Използвайте нашата функция за масови действия, за да обработите няколко запитвания наведнъж, да добавите тагове, да поискате последващи действия и др. Опитайте днес. Не се изисква кредитна карта. Започнете безплатен 14-дневен пробен период .

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо