Какво представлява адресът на отдела за обслужване?
Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Обикновено адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info, help, support, welcome, hello и името на домейна ви, разделени от символа “@”. Ето няколко примера на адреси на отдела за обслужване на клиенти:
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Frequently Asked Questions
Какво представлява адресът на отдела за обслужване?
Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес използван за изпращане на въпроси и запитвания от вашите клиенти. Клиентите използват тези адреси, когато имат нужда от помощ. Съобщенията, изпратени до този адрес, се превръщат в тикети.
Как да създадете адрес на отдела за обслужване?
За да създадете адреси на отдела за обслужване в LiveAgent, отидете в раздел "Конфигурация" в панела за управление, изберете "Имейл" и след това натиснете "Имейл акаунти". След като акаунтите са правилно настроени и свързани, системата на LiveAgent ще може да отговаря на запитванията на клиентите като използва тези имейл адреси.
Можете ли да използвате своя адрес на отдела за обслужване в LiveAgent?
Разбира се, че можете да използвате вашия адрес на отдела за обслужване в системата на LiveAgent. Можете лесно да направите нужните настройки в раздела "Конфигурация", "Имейл", "Имейл акаунти" в панела на сътрудника.
Expert note
Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите могат да получат помощ от компанията. В LiveAgent можете да настроите своя адрес за обслужване и да работите с тикети в системата.

LiveAgent е софтуер за поддръжка и комуникация на клиенти, предлагащ функционалности като жив чат и реферален маркетинг. Тикет системата обработва запитванията на клиентите, а онлайн поддръжката осигурява 24/7 клиентско обслужване. Бюрото за услуги цели бързо разрешаване на проблемите на клиентите и предоставяне на висококачествени услуги.