Бележките са полезна функция за всички служители, които искат тикетите им да бъдат по-организирани и да запазят напомняния за определени тикети или клиенти.
LiveAgent ви предлага възможност да добавяте лични бележки към определени тикети, видими единствено за служителите, не от заявителя на тикета или други крайни потребители, които могат да бъдат поставени в копие на тикета. Това ви позволява да споделяте прогреса си помежду си или да запазвате актуализациите за справки в бъдеще. Можете дори да прехвърлите тикета с вътрешна бележка до друг служител.
Пример
Клиентът ви обяснява проблем в шест дълги имейла, можете да обобщите проблема в една бележка и да го прехвърлите към разработчиците, които ще се заемат с проблема и ще го решат. Те не трябва да четат всички имейли от клиента (това би било загуба на време), обобщението ви на проблема в добавената бележка им е достатъчна.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Разглеждани са различни начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на геймификация, включително мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Основната цел на тези методи е да подобрят производителността на служителите и да създадат по-добър опит за клиентите. LiveAgent предлага софтуер за хелп деск, реферален маркетинг и онлайн чат, които са насочени към подобряването на клиентското обслужване в B2B индустрията.
Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.