Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Разпространение на чат

Стремите се да подобрите ежедневната ефективност на агентите си?

Не търси повече. Автоматичното разпределение на чата е една от многото функции на LiveAgent, които помагат на агентите ви да се справят ефективно с новите чатове

LiveAgent предоставя множество начини за маршрутизиране и разпространение на чат на живо.

Можете да избирате от предварително дефинирани опции за маршрут, като например:

  • Произволно разпределение
  • Позвъни на всички
  • Максимално натоварване

Опции за чат за маршрутизиране в LiveAgent:

За да се осигури бърза и точна комуникация, LiveAgent присвоява чатове на агенти, които са имали предишна комуникация с чат клиенти. Освен случайно назначение, има и 3 други опции за разширено чат маршрутизиране.

Произволно разпределение

Нови чатове ще бъдат присвоени произволно на един от агентите на разположение за чат. Тази стратегия ви помага да, средно с течение на времето, да зададете същия брой разговори на всеки от вашите агенти.

Средно натоварване

Новите чатове ще бъдат възложени на служителя с най-малък брой активни такива, за да се запази същото натоварване за всички налични оператори. Тази стратегия ви помага да дадете балансиран брой едновременни чатове на всички налични служители.

Максимално оползотворяване

Нови чатове ще бъдат присвоени на агент с най-голям брой текущите чатове да се използват максимално. След като агентът няма свободни чат слотове, нова заявка за чат ще бъде препратена към следващия налични агенти. Тази стратегия ви помага да увеличите натоварването за чат агенти и нека други агенти работят на офлайн билети.

Позвъни на всички

Пръстен-към-всички

Максимално натоварване в чата

Определете броя на чатове агент може да се справи.

Чат приоритет на агент

Настройка на по-нисък или по-висок приоритет на чата за конкретен агент. Новите чатове ще бъдат насочвани към агенти с най-висок приоритет. (1 – най-висок, 100 – най-нисък.)

Други налични настройки за чат в LiveAgent:

Време за прехвърляния

Предотвратяване на ненужно време за изчакване с функцията за време на маршрутизиране. Настройката за време за маршрутизиране ви позволява да изберете предпочитано време (в секунди), след което чатът пренасочва, ако първоначалният агент не реагира/наличен.

Време за неактивност

Задайте време за неактивност, за да автоматизирате вашите запитвания за чат до макс.

Време за дишане

Настройте “Време за дишане” и дайте на вашите агенти място, за да се подготвите за следващия посетител / клиент.

Бизнес предимства:

  • Ефективно работно натоварване
  • Удовлетвореност на клиентите
  • Удовлетвореност на клиентите
  • Пестите време
  • Намалени разходи

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

FREE TRIAL

Други страхотни функции на чата на живо:

LiveAgent Live Chat има много функции за подобряване на цялостното клиентско изживяване и ефективност, освен маршрутизиране и разпространение на чата на живо. Като например:

История на разговорите

Лесно откривайте предишните запитвания на клиентите с функцията за чат история и осигурете бърза и ефективна поддръжка. Отново обяснението на проблем/ситуация може да бъде разочароващо за клиента. Тази функция може да предотврати ненужното чувство на неудовлетвореност и объркване.

Научете повече за с функцията на чата на историята.

Активни покани за чат

Бъдете готови да помагате на клиентите си по време на цялото пътуване на клиента с проактивни покани. Тази полезна функция може да бъде полезна за уебсайтове, които може да имат висока степен на отпадане. Чрез проактивно приканване на клиентите да чатят, те могат да предотвратят това, като предлагат помощ. Независимо от това, тази функция е просто чудесно допълнение, което дава на вашата компания конкурентно предимство.

Научете повече за функцията проактивни покани за чат.

Онлайн посетители

LiveAgent има отделен раздел за онлайн посетители. Това са посетителите, които в момента преглеждат уебсайта Ви. Можете да намерите информация, като например страната на посетителя, текущия URL адрес, препращащ url адрес и др. Повече информация имате, толкова по-добре обслужване / поддръжка на клиентите можете да предоставите.

Научете повече за функцията за онлайн посетители.

Ресурси на базата на знанието

Вижте нашето ръководство стъпка по стъпка как да създадете бутон за чат за Вашия сайт.

Ако искате да научите повече, прочетете за всички Функции на чат на живо – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

FREE LIVE CHAT DEMO
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо