Стремите се да подобрите ежедневната ефективност на агентите си?
Не търси повече. Автоматичното разпределение на чата е една от многото функции на LiveAgent, които помагат на агентите ви да се справят ефективно с новите чатове
LiveAgent предоставя множество начини за маршрутизиране и разпространение на чат на живо.
Можете да избирате от предварително дефинирани опции за маршрут, като например:
- Произволно разпределение
- Позвъни на всички
- Максимално натоварване
Опции за чат за маршрутизиране в LiveAgent:
За да се осигури бърза и точна комуникация, LiveAgent присвоява чатове на агенти, които са имали предишна комуникация с чат клиенти. Освен случайно назначение, има и 3 други опции за разширено чат маршрутизиране.
Произволно разпределение
Нови чатове ще бъдат присвоени произволно на един от агентите на разположение за чат. Тази стратегия ви помага да, средно с течение на времето, да зададете същия брой разговори на всеки от вашите агенти.
Средно натоварване
Новите чатове ще бъдат възложени на служителя с най-малък брой активни такива, за да се запази същото натоварване за всички налични оператори. Тази стратегия ви помага да дадете балансиран брой едновременни чатове на всички налични служители.
Максимално оползотворяване
Нови чатове ще бъдат присвоени на агент с най-голям брой текущите чатове да се използват максимално. След като агентът няма свободни чат слотове, нова заявка за чат ще бъде препратена към следващия налични агенти. Тази стратегия ви помага да увеличите натоварването за чат агенти и нека други агенти работят на офлайн билети.
Позвъни на всички
Пръстен-към-всички
Максимално натоварване в чата
Определете броя на чатове агент може да се справи.
Чат приоритет на агент
Настройка на по-нисък или по-висок приоритет на чата за конкретен агент. Новите чатове ще бъдат насочвани към агенти с най-висок приоритет. (1 – най-висок, 100 – най-нисък.)
Други налични настройки за чат в LiveAgent:
Време за прехвърляния
Предотвратяване на ненужно време за изчакване с функцията за време на маршрутизиране. Настройката за време за маршрутизиране ви позволява да изберете предпочитано време (в секунди), след което чатът пренасочва, ако първоначалният агент не реагира/наличен.
Време за неактивност
Задайте време за неактивност, за да автоматизирате вашите запитвания за чат до макс.
Време за дишане
Настройте “Време за дишане” и дайте на вашите агенти място, за да се подготвите за следващия посетител / клиент.
Бизнес предимства:
- Ефективно работно натоварване
- Удовлетвореност на клиентите
- Удовлетвореност на клиентите
- Пестите време
- Намалени разходи
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.
Други страхотни функции на чата на живо:
LiveAgent Live Chat има много функции за подобряване на цялостното клиентско изживяване и ефективност, освен маршрутизиране и разпространение на чата на живо. Като например:
История на разговорите
Лесно откривайте предишните запитвания на клиентите с функцията за чат история и осигурете бърза и ефективна поддръжка. Отново обяснението на проблем/ситуация може да бъде разочароващо за клиента. Тази функция може да предотврати ненужното чувство на неудовлетвореност и объркване.
Научете повече за с функцията на чата на историята.
Активни покани за чат
Бъдете готови да помагате на клиентите си по време на цялото пътуване на клиента с проактивни покани. Тази полезна функция може да бъде полезна за уебсайтове, които може да имат висока степен на отпадане. Чрез проактивно приканване на клиентите да чатят, те могат да предотвратят това, като предлагат помощ. Независимо от това, тази функция е просто чудесно допълнение, което дава на вашата компания конкурентно предимство.
Научете повече за функцията проактивни покани за чат.
Онлайн посетители
LiveAgent има отделен раздел за онлайн посетители. Това са посетителите, които в момента преглеждат уебсайта Ви. Можете да намерите информация, като например страната на посетителя, текущия URL адрес, препращащ url адрес и др. Повече информация имате, толкова по-добре обслужване / поддръжка на клиентите можете да предоставите.
Научете повече за функцията за онлайн посетители.
Ресурси на базата на знанието
Вижте нашето ръководство стъпка по стъпка как да създадете бутон за чат за Вашия сайт.
Ако искате да научите повече, прочетете за всички Функции на чат на живо – LiveAgent.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
LiveAgent предлага софтуер за управление на тикети и разпределяне на чатове на много езици. Системата включва универсална пощенска кутия, хибридни тикет потоци и уникален идентификатор за всеки тикет. LiveAgent осигурява разпределение на чатове и опции за разширено маршрутизиране. Това подобрява обработка на тикети, проследяване на SLA и качеството на обслужване. Безплатна демонстрация е налична, както и поддръжка, блог и академия.
Автоматично разпределение на тикети
Автоматичното разпределение на тикети важно за ефективно управление на клиентски запитвания. LiveAgent предлага различни методи за разпределяне на тикети, като "Позвъни на всички" и "Максимално натоварване". Това помага за подобряване на клиентското обслужване и увеличаване на продуктивността.