Какво е възлагането на тикет?
Тикетът е комуникацията между агент и клиент. Тикетите са създадени без собственост. Необходимо е да се възлагат тикетите на правилните клиенстки представители или отдели, както и ръчно да се променя собствеността. Знаете ли кой е отговорен за решаването на проблеми и запитвания, както и избягването на проблеми.
In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.

- Какво представлява онлайн историята на тикета? (+ Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Какво представлява множеството от тикет раздели? (+ Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Отдели? (+Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Отговорност - Лесното управление на тикети| LiveAgent
- Какво представляват имейл известията? (+Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Какво представлява оценяването на служителите? (+ Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Средно време за обработка [Обяснено]
- Какво са тикет полетата? (+ Безплатна пробна версия) | LiveAgent