Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Възлагане на тикет

Какво е възлагането на тикет?

Тикетът е комуникацията между агент и клиент. Тикетите са създадени без собственост. Необходимо е да се възлагат тикетите на правилните клиенстки представители или отдели, както и ръчно да се променя собствеността. Знаете ли кой е отговорен за решаването на проблеми и запитвания, както и избягването на проблеми.

На LiveAgent, Вие сте в състояние автоматично да възлагате тикетите на клиентските представители след отговора.  Персонализирайте Вашите собствени критерии, правила и условия в конфигурацията и я стартирайте автоматично.

Възлагане на тикет
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава възлагане на тикет?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Тикетът е основният инструмент за комуникация между агента и клиентите. Възлагането на тикет означава, че тикетът трябва да бъде възложен на правилния агент или отдел за да бъде в състояние да работи по него.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как можете да възлагате тикети, като използвате LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “На LiveAgent, можете да възлагате тикети на правилния агент. Това може да се служи автоматично, след като агентът отговори на клиента. Собственикът на дадено известие може също да бъде променено.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Възлагането на тикети е автоматично ли е?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent има опцията да възлага тикети автоматично. Това се случва, когато въпросният клиент отговаря на клиент. Можете също така да персонализирате Вашите собствени критерии, правила и условия в конфигурацията.” } }] }

FAQ

Какво означава възлагане на тикет?

Тикетът е основният инструмент за комуникация между агента и клиентите. Възлагането на тикет означава, че тикетът трябва да бъде възложен на правилния агент или отдел за да бъде в състояние да работи по него.

Как можете да възлагате тикети, като използвате LiveAgent?

На LiveAgent, можете да възлагате тикети на правилния агент. Това може да се служи автоматично, след като агентът отговори на клиента. Собственикът на дадено известие може също да бъде променено.

Възлагането на тикети е автоматично ли е?

LiveAgent има опцията да възлага тикети автоматично. Това се случва, когато въпросният клиент отговаря на клиент. Можете също така да персонализирате Вашите собствени критерии, правила и условия в конфигурацията.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо