Какво е възлагането на тикет?
Тикетът е комуникацията между агент и клиент. Тикетите са създадени без собственост. Необходимо е да се възлагат тикетите на правилните клиенстки представители или отдели, както и ръчно да се променя собствеността. Знаете ли кой е отговорен за решаването на проблеми и запитвания, както и избягването на проблеми.
In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.

Expert note
Възлагането на тикети е важна част от организацията на клиентското обслужване. Това позволява бързо и ефективно разпределяне на работата между служителите и отделите, за да се осигури най-доброто обслужване на клиентите.

Функцията за обединяване на тикети позволява на служителите да съчетаят повече от един тикет за същото запитване. Това помага да се избегне дублиране на работата и да се спестят време и усилия. Обединяването на тикетите изтрива първоначалния тикет и е необратимо, затова трябва да се избегне да се прави това, освен ако е абсолютно необходимо. LiveAgent предлага и безплатна пробна версия за тези функции.