Възлагане на тикет

Какво е възлагането на тикет?

Тикетът е комуникацията между агент и клиент. Тикетите са създадени без собственост. Необходимо е да се възлагат тикетите на правилните клиенстки представители или отдели, както и ръчно да се променя собствеността. Знаете ли кой е отговорен за решаването на проблеми и запитвания, както и избягването на проблеми.

In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.

LiveAgent's assign ticket function
Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо