Какво е възлагането на тикет?
Тикетът е комуникацията между агент и клиент. Тикетите са създадени без собственост. Необходимо е да се възлагат тикетите на правилните клиенстки представители или отдели, както и ръчно да се променя собствеността. Знаете ли кой е отговорен за решаването на проблеми и запитвания, както и избягването на проблеми.
In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.

Expert note
Възлагането на тикети е важна част от организацията на клиентското обслужване. Това позволява бързо и ефективно разпределяне на работата между служителите и отделите, за да се осигури най-доброто обслужване на клиентите.

LiveAgent е софтуер за управление на тикети, който подобрява клиентската услуга. Системата включва тикетинг, кол център, чат на живо и др. Характеристиките помагат на агентите да управляват тикети и на клиентите да персонализират запитванията си. Характеристиките за консервирани съобщения и докладване на умения са от съществено значение. LiveAgent предлага безплатен пробен период за подобряване на клиентската услуга.
LiveAgent предоставя шаблони за известия, които могат да се персонализират, за да подобрят клиентския опит в компанията. Центърът за обслужване на клиенти е важна част от организацията, която позволява ефективна поддръжка и събиране на данни за клиентите.razgovorite се записват и виртуалният център за обаждания е един от видовете.
Статията представя софтуер за поддръжка на клиенти - LiveAgent. Той предлага опции за преназначаване на тикети и лични бележки за обмен на информация. LiveAgent има различни цени, функции, интеграции и алтернативи. Също така предоставя опция за онлайн чат на живо и кадърен мениджър за обслужване на клиенти. LiveAgent има ценни инструменти и шаблони на Академията и портала за поддръжка. Предоставят се алтернативи и партньорски програми.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.