Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Специалист работа с клиенти

Кой е специалистът работа с клиенти?

Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.

Cambridge dictionary

Специалистът работа с клиенти е служител, който общува с клиентите на компанията от името на организация. Той представя компанията, нейните продукти или услуги.

Когато клиентите се обаждат или пишат, служителят отговаря на техните въпроси, запитвания или оплаквания. Клиентите могат да се свържат със специалист по телефон, имейл, чат или друг комуникационен канал.

Специалистите работа с клиенти преминават през подходящо обучение, но трябва и да притежават някои важни качества (като умения за разговор и слушане). Те имат много важна роля във всяка организация – те са гласът на компанията.

Какво прави специалистът работа с клиенти?

  • Отговаря на жалби от клиенти
  • Предоставя информация
  • Комуникира с клиентите чрез множество канали
  • Съдейства при анулиране, възстановяване на сумата или замяна
  • Отговаря на въпроси от клиенти

Как софтуера за обслужване на клиенти подпомага служителите?

Ето няколко предимства:

  • възможност за обработка на всички клиентски заявки от един интерфейс
  • съкратено време за отговор
  • организирани тикети в правилните отдели
  • всички клиентски данни в една система

Софтуерът за обслужване на клиенти като LiveAgent комбинира отличен Live чат, тикетинг система и автоматизация, които Ви позволяват да осигурите невероятно обслужване за Вашитеклиенти.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Как да станем специалист обслужване на клиенти?

Обикновено няма конкретни изисквания за наемането на специалист работа с клиенти. Въпреки това, притежаването на диплома за средно образование е задължително в повечето компании. Има по-съществени фактори, които играят роля в процеса на наемане и определени качества, които отделите човешки ресураи обикновено търсят и вашите комуникационни умения са най-важните сред тях.

Но нека внесем повече яснота. Има 2 важни категории умения, които всеки служител обслужване на клиенти трябва да притежава. Първата и най-важна са личностните умения . Вторите са техническите. Това, което компанията може да Ви научи, е техническата част на продукта / услугите. И все пак те не могат да ви предадат личностни качества. Всеки клиент и ситуация са уникални, а разбирането им трябва да бъде интуитивно.

Както споменахме, има техническа страна на работата, която ще бъде Ви бъде преподадена. Обикновено под формата на обучение. Обучението дава знания за продукти / услуги,за самата компания,зате вътрешни програми и др. Може да продължи няколко седмици, въпреки че в някои компании може да отнеме и няколко месеца.

Важният аспект на обучението е наставничеството . Слушането / ученето от служители с повече опит е полезна тактика в началото. Но работата обикновено започва в средата на обучението, като по този начин се научавате в движение.

Компанията обикновено се опитва да ви даде “лесните” клиенти. И все пак няма начин да се предскаже какъв клиент ще се падне на новият служител. Но не се притеснявайте, имате ръководители , които ви помагат на всяка стъпка. След обучението можете да потърсите помощ от старши специалист работа с клиенти или мениджър.

След приключване на обучението учебната част не е приключила. Учиш се в движение. Винаги има всякакви уникални ситуации и все пак, дори след известно време пак можете да получите допълнително обучение за продукти или нови процедури. Винаги има място за подобрение.

Често задавани въпроси

Какво означава специалист работа с клиенти?

Специалистът работа с клиенти е служител, който общува с клиентите на компанията от името на организация. Той е връзката между фирмата и клиентите. Представя компанията, нейните продукти или услуги.

Какви отговорности има специалистът работа с клиенти?

Задълженията на специалиста обслужване на клиенти включват връзка с клиентите чрез различни комуникационни канали. Изключително важно е служителя да се опита да поддържа позитивен тон с клиентите - и ако ситуацията не е оптимистична, да се опита да изгради добри модели от нея. Изключително важно е специалистът да познава компанията много добре и да знае точно продуктите и услугите, които тя предлага. Специалистът трябва да се занимава и с документация, свързана с клиентите.

Как да добавим специалист работа с клиенти в LiveAgent?

За да добавите специалист работа с клиенти в LiveAgent, отидете на ‘Конфигурации’, след това ‘Агенти’ и кликнете на ‘Създай Агент’. Тук можете да дефинирате какъв обхват на правата ще има служителя и каква ще е неговата роля в системата

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо