Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Онлайн посетители

Уморени ли сте от превключване между интерфейси, за да помогнете на клиентите си? Прекарването на време в търсене между платформите може да намали удовлетвореността на клиентите и да накара вашите агенти да подчертаят

За да осигурите изключително обслужване на клиентите, трябва да имате подходящите инструменти за вашите агенти. Те са първите хора, с които клиентите влизат в контакт. В резултат на това вашите агенти създават имиджа на марката или, с други думи, възприятието на клиентите на вашата фирма.

Вашите представители на клиенти имат властта или да създават дълготрайни взаимоотношения, или да загубят клиенти от състезанието.

LiveAgent е сложен софтуер за помощно бюро, който е лесен за ползване. Тя позволява на вашите агенти да се справят с всички запитвания на клиентите от едно място. Системата има повече от 170 функции които да помогнат на вашите агенти да осигурят плавен CX. Един от тях се нарича онлайн посетители.

Какво представляват онлайн посетителите?

Това е раздел / функция на LiveAgent, където можете да видите всички посетители онлайн сърфиране вашия сайт на един екран. Така че, можете да проверите кои сайтове те разглеждат и колко време са прекарали там. Освен това, можете да намерите препратките на посетителите, IP адрес и страна, за да помогне да се подготвите преди разговор в чата.

Как можете да използвате функцията за онлайн посетители?

Функцията за онлайн посетители е донякъде подобна на Google Анализ или други платформи, които ви показват данни за посетителите на уебсайта Ви. Не е нужно да сменяте платформите, когато искате да имате бърз преглед на посетителите си онлайн.

Освен това, секцията за онлайн посетители е чудесен източник на информация за вашите агенти, преди агентите да започнат да разговарят с клиентите. Тъй като можете да използвате проактивни покани в LiveAgent,, можете да използвате тази информация по-късно или веднага в разговора, за да осигури възможно най-добрите CX.

Какво можете да видите в секцията “Онлайн посетители”? 

  • Страна на посетителя 
  • Време
  • IP адрес
  • Реалният сайт на посетителя
  • Препращащ посетител

Как можете да поканите посетителите да разговарят?

Вашите агенти могат да ги поканите да чатят, като кликнат върху бутона Start Chat. След това, можете да изберете правилния чат прозорец на покани от падащия списък (поканата за чат се показва на страницата, която посетителят в момента разглежда).

Ползи:

  • Преглед на текущия Ви трафик на уебсайта
  • Източник на информация
  • По-добър проактивен подход за чат
  • Повишена удовлетвореност на клиентите
  • По-добър работен процес на агент 

Ready to try LiveAgent?

Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!

FREE TRIAL

Безплатен чат на бюрото за помощ:

Проследяване на чата

Ако искате да проследите цялата информация за чата в Google Analytics, за да видите въздействието на чата на живо на уебсайта Ви, имаме приставка, която ви позволява да синхронизирате информацията за чата.

Разберете LiveAgent информация, която можете да проследявате в Google Анализ.

Вградено чат проследяване

Разпространение на чат

Уверете се, че агентите ви работят ефективно, като настроите маршрутизиране на чат в LiveAgent. Например, можете да присвоите произволно агенти или да създадете организиран работен поток. По този начин, те могат ефективно да се справят с клиенти чат запитвания.

Разпространение на чат

Научете повече за опциите за разпространение на чата – LiveAgent.

Активни покани за чат

Тази функция е тясно свързана с онлайн посетителите. Това е ефективен начин да достигнете до вашите посетители онлайн и да им предложите помощ, ако е необходимо.

Галерия с чат покани

Научете повече за LiveAgent – Проактивни покани за чат.

Ресурси на базата на знанието

Ако искате да знаете повече, прочетете за Как да създадете онлайн чат бутон.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо