Имате ли проблем с висок процент на напускане на Вашия уебсайт? Или може би се чудите как да подобрите обслужването на клиентите си?
Знаете ли, че “Активните чат покани могат да реализират до 105% възращаемост и милиони долари в полза на бизнеса?”
Активните покани за чат могат просто да подпомогнат посетителите на уебсайта по време на различни етапи, като ги поканят на чат с Вашите служители.
LiveAgent е усъвършенствана система, която гарантира, че кани посетителите да чатят с Вашите служители само когато имате достатъчно налични представители на компанията.
Реален пример:
Например можете да поканите клиентите да разговарят през целия процес на плащане. В резултат на това можете да изградите доверието им в покупките, да подобрите тяхното пазаруване и да ги задържите като Ваши клиенти. Всичко това, като просто им предоставите истински човек, с когото да разговарят.
Още функции на активните покани за чат
Създайте различни чат покани за различните групи от клиенти
Създайте множество активни покани за чат за насочване към различни видове клиенти. Въпреки че активните покани са автоматизирани, винаги трябва да се стремите към персонализирано изживяване. Създайте бутон за покана за чат за нови клиенти, както и за завръщащи се такива. Използвайте уникално приветствено съобщение за различни страници на Вашия уебсайт.
Създавайте лесно активни покани за чат на множество езици
Работите ли в повече от една държава? Или може би трябва да предоставите многоезично обслужване на клиентите. Така или иначе LiveAgent Ви позволява да персонализирате активен бутон за чат на всеки език, който може също да възложи запитването на правилния отдел за ефективен работен процес.
Чудите ли се какви езици предлага LiveAgent? Разгледайте функцията за многоезичност на LiveAgent.
Обърнете се към клиента по време на неговото пътешествие през уебсайта
Активните покани за чат на LiveAgent Ви позволяват да зададете предпочитани URL адреси, за да осигурите максимална интерес от страна клиентите. Например можете да насочвате клиентите към стратегически URL адреси / страници;
- Страница с често задавани въпроси
- Страница с цени
- Страница с продукти
- Страница за плащане
Задайте конкретно време за активната покана за чат
Много компании обикновено изчакват около 30 секунди, преди да се обърнат към клиента. Оставете го да разгледа малко и се свържете с него след това.
Автоматизирайте Вашите проактивни комуникационни съобщения
Въпреки че автоматизацията е полезна функция, имайте предвид, че взаимодействието с реален човек е от голямо значение. Затова се опитайте да направите съобщението по-лично и не звучете като робот.
Правете разлика между нови и завръщащи се клиенти
Друга чудесна функция е възможността за идентифициране на завръщащ се и нов клиент. Можете да персонализирате бутона за покана за чат и за двата типа клиенти.
Бизнес ползи от проактивните покани за чат
- Клиентите, които участват в активни чатове, са по-заинтересовани от покупките, отколкото клиентите, които не го правят
- Връзка в реално време с посетителите
- Увеличени продажби от чата средно с 23%
- Конкурентно предимство
- Увеличена удовлетвореност на клиентите
- Клиентите имат незабавен достъп до помощ от Ваша страна.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 30-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Възможности за дизайн на активните чат покани
- Страничен
- Ъглов
- Центриран
- Различен
TЗа да разгледате всички възможни дизайни, насочете се към Галерията с активни чат покани.
Перонализирайте
- Изображението
- Текста (заглавие и съобщение за добре дошли)
- Позицията на активната чат покана
- Цветовете на бутона
Възможни настройки
- Разрешаване оставяне на офлайн съобщения
- Скрийте отново бутона за стартиране на активния онлайн чат
- Активирайте скриването на приветственото съобщение
- Избор на език
- Избор на предпочитан отдел
Бонус съвети за ефективно използване на активни покани за чат
Не се натрапвайте
Активната покана за онлайн чат трябва да действа като опция, поради това не се опитвайте да я налагате. Това може да стане досадно и клиентът да реши да напусне уебсайта Ви. Така че, ако клиентът реши да откаже чата, не изпращайте верижни съобщения. Те ще ви уведомят, ако се нуждаят от Вашата помощ.
Изпробвайте ги
Ако не сте сигурни кога, къде или как да се свържете активно с клиентите си, просто го тествайте и вижте. Но добро правило е да оставите клиента да разглежда малко, за предпочитане 30 секунди. След това просто се представете и уведомете потребителя, че сте там, за да му помогнете, ако има нужда от вас. Изпробвайки го, ще откриете предпочитанията на клиентите си. Може би ще разберете, че трябва да използвате активния онлайн чат само на определени URL адреси, като например плащане или страница за ценообразуване.
Полезна информация
Тук е поместено подробно ръководство как да внедрите активни чат покани.
Не сте сигурни какви приветствени съобщения да използвате? Тук има шаблони за покани за чат за копиране.
Искате да научите повече? Разгледайте двадесет и петте най-добри чат плъгина за WordPress.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 30-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.