Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за активни чат покани

Шаблони за активни чат покани

Реактивното обслужване на клиенти е норма от години, но все повече бизнеси възприемат по-проактивен подход, който се оказа с висока ефективност. Всъщност изследванията на BT установиха, че 78% от потребителите харесват, когато организациите забележат, че са имали затруднения с уебсайт / попълване на поръчка и се свързват директно с тях, за да се опитат да помогнат. Тук влизат и активните покани за чат. Задействаните, силно персонализирани и перфектно синхронизирани активни покани за чат могат да подобрят потребителското изживяване, да осигурят удовлетвореност на клиентите и да предоставят повече възможности за продажби.

Галерия с чат покани
Пример за активна чат покана

Какво представлява проактивния чат?

За разлика от реактивните чатове, активните чатове се инициират от компанията (ръчно или автоматично). Автоматизирани активни покани за чат могат да бъдат задействани въз основа на конкретна информация за посетителите, предварително дефинирани правила и различни показатели за поведение, като например текущата страница, която те разглеждат, броят на посещенията на Вашия сайт, времето, което са прекарали в сърфиране в уебсайта и др.

Когато се използва стратегически, активният чат може да спомогне за изграждане на доверие при посетители, да увеличи ангажираността на потребителите и удовлетвореността на клиентите (според едно проучване, 94 % от клиентите, които са били поканени активно за чат, са били донякъде или много доволни ), предотвратява се изоставянето на количката за пазаруване , намалява се степента на отпадане, увеличават се процентите на продажбите и средните стойности на поръчките.

Активна чат покана
Галерия с активни чат покани

Най-добри практики за проактивен чат

  • Дайте на посетителите си малко време да поразгледат, преди да ги поканите на чат – задайте точния момент въз основа на средното време, прекарано на всяка страница.
  • Улеснете посетителите в това да приемат или отхвърлят проактивна покана за чат, за да се уверят, че контролират ситуацията.
  • Не изпращайте множество покани за чат по време на една и съща сесия – особено след като посетител вече е отхвърлил поканата Ви веднъж.
  • Не активирайте поканите на всяка отделна страница, това може само да раздразни посетителите ви – вместо това насочете към стратегически страници (като страници за продукти / цени / плащане).
  • Избягвайте твърде общи съобщения. Направете Вашите активни покани за чат персонализирани, конкретни и подходящи за страницата, на която ще се визуализират.
Шаблони за активни чат покани

Шаблони за проактивен чат за всякакви сценарии

Активни покани за чат за хора, посещаващи за пръв път сайта Ви

Активни покани за чат за потребители, завръщащи се на сайта

Активни покани за чат за колебливи посетители

Активни покани за чат на продуктовите страници

Активни покани за чат на страниците с цени

Активни покани за чат на страниците за плащане

Активни покани за чат на страниците, на които обичайно потребители напускат сайта

Активни покани за чат на страниците с често задавани въпроси

Активни покани за чат за възможности за надграждане или кръстосана продажба

Примери за специфични за бизнеса активни покани за чат

Често задавани въпроси

Какво трябва да включите в активната покана за чат?

Когато инициирате чат, искате да съберете информация от клиента, която ще ви помогне бързо да разрешите проблема му. Когато започнете чат, ще искате да попитате клиента за техния проблем, информация за поръчката и т.н. Каквато и информация да получите, вземете я под внимание, за да можете да я използвате, за да отговорите на притесненията на клиента.

Как да отговорите на ядосан клиент чрез чат?

За да отговорите на ядосан клиент, направете пауза, за да се успокоите, след което напишете отговор, който се фокусира върху решението. Освен това не забравяйте да обясните всички стъпки, които сте предприели, за да разрешите проблема му.

Колко дълга трябва да бъде активната покана за чат?

Активната покана за чат трябва да бъде кратка и лесна за разбиране. Следователно тя трябва да е между 1 и 2 изречения.

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: ” Какво трябва да включите в активната покана за чат?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Когато инициирате чат, искате да съберете информация от клиента, която ще ви помогне бързо да разрешите проблема му. Когато започнете чат, ще искате да попитате клиента за техния проблем, информация за поръчката и т.н. Каквато и информация да получите, вземете я под внимание, за да можете да я използвате, за да отговорите на притесненията на клиента.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да отговорите на ядосан клиент чрез чат?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “За да отговорите на ядосан клиент, направете пауза, за да се успокоите, след което напишете отговор, който се фокусира върху решението. Освен това не забравяйте да обясните всички стъпки, които сте предприели, за да разрешите проблема му.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълга трябва да бъде активната покана за чат?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Активната покана за чат трябва да бъде кратка и лесна за разбиране. Следователно тя трябва да е между 1 и 2 изречения.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо