Шаблони за бизнес имейли

Имейл маркетингът е много гъвкав метод за комуникация. Този канал ви дава възможност да изпращате писмени съобщения в разнообразни формати, включително текст, статични и динамични изображения, проследяеми URL-и цветни шрифтове.

Поради тази причина, повечето компании използват имейл маркетинга в стратегиите си, за да изпращат промоции и оферти на клиентите.

Ако смятате, че всички имейли са еднакви, сте в голяма грешка! Можем да разделим типовете съобщения в имейл маркетинга на три различни формата:

  • Трансакционни имейли
  • Имейли за създаване и поддържане на връзки
  • Рекламни имейли

Необходимо е да различавате тези три формата когато създавате собствената си маркетингова стратегия, тъй като всеки изпълнява различни цели.

Шаблони за бизнес имейли - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
Имейл маркетинг в LiveAgent

Разберете трите типа имейл маркетингови кампании

Както вече споменахме, имейл маркетингът е много гъвкав. Ако погледнете входящата си кутия сега, може да забележите, че получавате имейли от компании, които изпращат различни съобщения с различен стил.

Имейл, рекламиращ самолетни билети например, няма да изглежда по същия начин като потвърждение за онлайн покупка. И въпреки това и двата се считат за част от имейл маркетинга!

За да разберете основните елементи на всеки тип съобщение, най-добрите практики и свързаните маркетингови стратегии, разделихме имейл маркетинговите стратегии на три основни категории: трансакционни, за създаване и поддържане на връзки и рекламни имейли.

Трансакционни имейли

Както името предполага, трансакционните имейли са тези, които са свързани с трансакцията, която е се е случила между двете страни.

Когато направите поръчка в онлайн магазин, например, може да получите серия от трансакционни имейли: един, потвърждаващ трансакцията, когато завършите поръчката си, един, след като плащането ви бъде получено, още един след изпращането на продукта и т.н.

Някои примери за трансакционни имейли са:

  • Потвърждение на трансакции
  • Фактури
  • Известия за доставка
  • Потвърждения за връщане
  • Запитвания за поддръжка
  • Възстановяване на парола
  • Потвърждение на имейл адрес
Имейл за смяна на парола от LiveAgent
Имейл за смяна на парола

Имейли за създаване и поддържане на връзки

Основната цел на имейлите за създаване и поддържане на връзки е ангажирането или съблазняването на аудиторията ви.

Имейлите за създаване и поддържане на връзки се фокусират върху връзката ви с клиентите и потенциалните клиенти, като им изпращат съдържание, което има обучителна цел и/или им дава добавена стойност.

Имейлите създаване и поддържане на връзки може да включват:

  • Приветстване на нови абонати
  • Бюлетини
  • Имейли, рекламиращи статии в блог
  • Потвърждение на регистрации за уебинари
  • Проучвания на мнения
  • Имейли с новини или трендове в определен отрасъл
  • Покани за курсове
Имейлите създаване и поддържане на връзки може да включват: - App - Uploads - 2020 - 08 - LiveAgent Promo Email.gif
Имейли за създаване и поддържане на връзки от LiveAgent

Рекламни имейли

Рекламните имейли биват изпращани от бизнесите към техните съществуващи и потенциални клиенти.

Поради тази причина обикновено форматът е тясно свързан с имейл маркетинга. Но както сте виждали, има няколко типа имейли, които могат да бъдат изпратени и попадат в една и съща категория.

В допълнение към промоциите и офертите, рекламният имейл може да съдържа също:

  • Информация за пускане на нови продукти или услуги
  • Пускане на нови ресурси
  • Обобщение на уебинари
  • Съобщения, предлагащи безплатен тест период
  • Оферти за надграждане на продукт/услуга
В допълнение към промоциите и офертите, рекламният имейл може да съдържа също: - App - Uploads - 2020 - 03 - Emailtemp5 1.png
Пример за рекламен имейл – с любезното съдействие на Starbucks

Работят ли все още имейлите?

Имейлът все още е един от най-често използваните канали за комуникация в света. Той е по-неинвазивна и по-точна алтернатива на много други методи за комуникация. Ако се използва правилно, имейлът създава стабилна директна връзка между бизнеса и клиентите.

Гъвкавостта му е една от ключовите причина за чудесния му обхват и ефективност. Можем да говорим за всички цели, които изпълнява, буквално с часове. Имейлът продължава да е основният начин за намиране на потенциални клиенти, разпространение на съдържание, повишаване на продажбите и подобряване на връзките с клиентите, както и много други.

Важен факт е, че 72% от хората предпочитат да получават рекламно съдържание по имейл, отколкото чрез социални медии (източник).

Според Email Monday, 68,9% от получателите разглеждат маркетингови имейли на смартфоните си 2-3 дни седмично (източник) и 81% от собствениците на мобилни устройства редовно използват смартфон за промерка на имейли (източник).

Невъзможно е да игнорирате силата на имейла и трябва да сте нясно с всички възможности, които този канал за комуникация предлага. Какъв е обаче най-удобният начин да използвате имейл в бизнеса си? Как можете да използвате силата на имейла по най-удобния и ефективен начин? Отговорът е: като използвате всякакъв вид шаблони за бизнес имейли.

Какво е шаблон за имейл и какви са предимствата от използването му?

Имейл шаблон е HTML или текстов шаблон, който служи като рамка. Съдържанието може да се промени, за да пасне на това, което искате да кажете.

Имейл шаблонът ви позволява да създавате имейл кампании бързо. Всичко, което трябва да направите, е да настроите имейла като смените изображенията, текста, шрифта и други елементи. Добър имейл шаблон е подходящ за всякакви видове организации, работещи в различни отрасли, без значение дали електронна търговия, туризъм и хотелиерство, бизнес, хранителна индустрия, здравеопазване, образование и много други.

Предимства от използването на шаблони за имейл

Спестявате време и ресурси

Вместо да пишете имейл или да създавате имейл шаблон от нулата, можете лесто да качите изображенията си, да смените текста и да изберете ново съдържание, което се отнася до базата ви данни. Не е нужно да избирате кои части от имейла да включите, къде да добавите изображения и къде да напишете текста. Вместо това, с готови шаблони ще имате повече време да създадете уникално съдържание.

Няма нужда да проверявате форматирането

Всеки път когато създавате нов шаблон за имейл от нулата, трява да го проверите за грешки, защото работата с голяма база данни носи риск от изпускането на важни раздели или допускането на грешки при форматиране. Използването на шаблон ви гарантира, че имейлът изглежда точно както на предварителния преглед. И все пак, не забравяйте да тествате шаблоните за всеки случай.

Обяснение на шаблоните за бизнес имейли

Както вече споменахме, има три типа имейли: трансакционни имейли, имейли за създаване и поддържане на връзки и рекламни имейли. Всяка от тези категории се състои от различни имейли. Подготвили сме набор от шаблони за бизнес имейли за всяка категория, за да ви улесним в пускането на първата си кампания или за да подобрите вече съществуваща.

Шаблони за бизнес имейли – пускане на нов продукт

Шаблон за обявяване на пускане на нова функционалност


Hello [name]!

Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!

We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].

Ready to test the updated version?

Click on the button below and get started!

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Шаблон за обявяване на нов физически продукт


Dear [name],

The new [product name] is finally available!

What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]

You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].

[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Имейл за обявяване на нов физически продукт – кратък шаблон


Hello [name],

We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.

But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.

Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:

Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….

Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.

[CTA button]

Enjoy!

Best,
[your name & company’s name]

Научете повече за Шаблоните за имейли за пускане на нов продукт

Шаблони за бизнес имейли – Препоръки/отзиви

Професионалният подход в шаблоните за препоръки/отзиви


Hello [name],

I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.

When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.

I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.

You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.

Once again, it has been a pleasure working with you!

Best regards,
[your name & the company’s name]


Щаблон за приятелски имейл с молба за препоръка/отзив


Hi [name],

We really appreciate you as a customer here at [company].

That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.

You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.

Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]


Шаблон с искане на препоръка/отзив след положително мнение


Hey [name],

The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.

We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.

We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.

Have a great day,
[your name & company’s name]

Научете повече за Шаблоните за имейли за препоръка/отзив

Шаблони за имейл бюлетин

Шаблон, свързан с празник или определен сезон


Hello [subscriber’s name],

We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:

Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description

The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]

Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!

Best wishes,
[your name & company’s name]


Шаблон за имейл бюлетин за различни бизнес сектори


Hi [subscriber’s name],

You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].

We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.

[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].

[Don’t forget to use visuals!]

Happy reading!

Best,
[your name & company’s name]


Шаблон за имейл за изпращане на информативни съобщения


Hi [subscriber’s name],

Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].

We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.

[A description of an item(s) that the message refers to.]

If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.

We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.

или:


Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts just for you.

[CTA]

Best,
[your name & company’s name]

Научете повече за Шаблоните за имейл бюлетин

Шаблони за бизнес имейли – Онбординг

Приветстващ онбординг имейл


Hi [name],

Thanks for joining [name of company].

We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].

We are really curious why you signed up for [product/service].

Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.

Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].

Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].

We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].

Thanks!

[name and company]


Шаблон за онбординг имейл, идваш от реален човек


Hey [name],

I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].

We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].

I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!

I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.

[name and company]


Шаблон за онбординг имейл “Благодарим ви, че се присъединихте към нас”


Hey [name],

I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.

We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.

If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?

I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.

Reply to this email and let me know what you think.

By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.

Thanks, [name of the CEO], [company name]

Научете повече за Шаблоните за имейли за онбординг на клиенти

Шаблони за бизнес имейли – молба за обратна връзка

Имейл шаблон Оценете продуктите, които закупихте


Hello [name],

We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:

Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]

Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]

Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.

Always yours,
[company] team


Имейл шаблон за обратна връзка Благодарим ви за съвместен проект


Morning [name],

Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.

When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.

If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.

Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].

In the meantime, please reach out if you have any questions.

Best wishes,
[name & company]


Шаблон за имейл Споделете какво мислите във видео


Hi [name]!

Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.

Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.

Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!

We appreciate your help.

As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]

Научете повече за Шаблоните за имейли за обратна връзка

Шаблони за бизнес имейли – покана за телефонен разговор

Шаблон за покана за първоначален контакт


Hey [first name]

My name is [name], and I work at [company].

We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].

Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?

I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.

If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!

Cheers,
[name & company]


Имейл покана за последващ разговор


Hello [name],

It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].

I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.

Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!

[CTA]

Best,
[name & company]


Шаблон за имейл покана за последващ разговор “Да насрочим обаждане?”

Hello [contact name],

Are you still looking for a hand with [pain point]?

If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.

[CTA]

Regards,
[name & company]

Научете повече за Шаблоните с покана за телефонен разговор

Шаблони за бизнес имейли – Контакт след телефонен разговор

Когато искате да обощите среща


Hi [name],

Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!

I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:

Next step 1
Next step 2
Next step 3

As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.

Let me know if that works for you.

If you need anything else, I will be happy to help!

Best,
[name & company]


Когато искате да уредите среща


Dear [name],

It was very nice to talk to you.

I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].

As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].

I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.

I hope we can talk soon.

Yours sincerely,
[name & company]


Когато искате директно да рекламирате продукт или услуга


Hello [name],

Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].

I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].

To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.

Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].

Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?

Best,
[name & company]

Научете повече за Шаблоните за имейли след телефонен разговор

Шаблони за бизнес имейли – предложение за отстъпка

Шаблон за официален имейл с предложение за отстъпка


Hello [name],

Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]


Шаблон за неофициален имейл с предложение за отстъпка


Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:

[code]

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]


Общ имейл с код за отстъпка


Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Научете повече за Шаблоните за имейли с оферта за отстъпка

“Относно” за различните шаблони за бизнес имейли

Относно на имейли за пускане на нов продукт

  • Борите се с [проблем]? Ние ще ви помогнем! [продукт]
  • Най-накрая е тук! Запознайте се с [продукт]: Сега получавате [полза]
  • Нов [продукт или услуга] от [компания]: Решението на [проблем]
  • Запознайте се с [продукт]! Сега [полза] в ръцете ви!
  • Изморени сте от [проблем]? Не се притеснявайте повече! [продукт] е тук, за да ви помогне!
  • Наличен сега: [продукт], решението за [проблем]

Относно на имейли за препоръка/отзив:

  • Благодарности от екипа на [компания]!
  • Благодарим ви за покупката/Как бихте оценили обслужването ни?
  • Вашият безплатен абонамент/подарък
  • И така, какво мислите за [компания/продукт/услуга]?
  • Кажете няколко думи и вземете [награда]
  • Благодарим ви за помощта

Относно на имейл бюлетини:

  • Няма по-добър момент от сега
  • Доза от последните новини от [компания] специално за теб, [име]
  • [име], това е последният ти шанс за големи отстъпки този [име на празник/сезон]
  • Вземете безплатно [продукт или услуга] като просто прочетете този имейл
  • Някога чудили ли сте се как [специалност] работи в [компания от Fortune 500 или която и да е друга класация на успешни/известни компании]?
  • Вие [име на професия], който иска [желан резултат] ли сте?

Относно на имейли за повторно ангажиране на клиентите

  • Искате ли да продължите да получавате бюлетина ни? Каквото и да решите, трябва да ни кажете истината
  • Бъди честен с нас, [име]… Не можем да чакаме повече
  • Липсваме ли ви? Нека се свържем отново
  • Мина известно време. Броим часовете и дните
  • Ще се разделяме ли или какво?
  • Искате ли все още да получавате имейли от нас?

Относно на имейли за онбординг на клиенти:

  • Добре дошли в [компания], [име и фамилия]
  • [име], добре дошли в общността на [компания]!
  • [име], да действаме!
  • [име], заслужавате най-доброто
  • Добре дошли в [компания], [име]. Това са офертите ви!
  • Нови ли сте в света на [компания]?

Относно на имейли за искане на обратна връзка:

  • Кратка благодарност от екипа на [компания]
  • Бихме искали да научим какво е мнението ви за [продукт/услуга]
  • Как се справихме, [име]?
  • Споделете какво мислите за [продукт/услуга/компания]
  • Благодарим ви, че купихте [продукт/услуга]. Как беше обслужването ни?
  • Трябва да поговорим, [име]…

Относно на имейли за покана за разговор:

  • Хайде да се чуем, [име]
  • [име], готови ли сте за бърз разговор?
  • Все още се затруднявате с [проблемна област]? Нека обсъдим някои решения!
  • Нека поговорим по телефона, [име]
  • Трябва да поговорим, нали?
  • Не пропускайте обаждането ни
  • Ще се радваме да ви чуем

Относно на имейли след телефонен разговор:

  • Беше ми приятно да поговорим, [име]!
  • Благодаря, че намерихте време да говорите с мен
  • Ето какво се разбрахме по време на разговора си на [дата и час]
  • Обобщение на разговора ни на [дата и час]
  • Благодаря, че отделихте време да говорите с мен днес, [име]
  • Беше ми приятно да се запознаем, [име]
  • Благодаря, че обсъдихте притесненията си относно [едно от предизвикателсвата пред потенциалния ви клеинт] с мен
  • Току що ви изпратих съобщение

Относно на имейли с предложение за отстъпка

  • Х% отстъпка – кодът ви за намаление е вътре
  • Специална оферта: Х% отстъпка
  • Х% отстъпка – код за намаление вътре
  • Х% отстъпка на всички артикули!
  • Само днес: Х% отстъпка на всички артикули!
  • Х% отстъпка за любимите ви [продукти]
  • Х% отстъпка за всички абонаменти!
  • Вземете Х% отстъпка от всички планове!

Изпращане на бизнес имейли – най-добри практики

Ако искате бизнес имейлите ви да носят очакваните резултати, трябва да следвате определени правила. Дори няма да споменаваме очевидни неща като слагането на бутон с призив към действие най-долу в имейла, сегментиране на списъка с абонати, измерване и анализиране на всяка кампания или максимално персонализиране на всяко съобщение. Вече знаете това, нали? Нека поговорим за някои по-малко популярни аспекти на имейл маркетинга, за които трябва да се погрижите ако искате да управлявате възможно най-добрите маркетингови кампании.

1. Използвайте SSL сървъри за имейл комуникацията си

1. Използвайте SSL сървъри за имейл комуникацията си

Secure Socket Layer (SSL) е технология за криптиране, която ви позволява да комуникирате с имейл сървър с повишена сигурност. Тя използва два отделни “ключа”, за да криптира всички данни в имейл: публичен ключ и личен ключ, до който има достъп само получателя. Това означава, че ако случайно някой имейл бъде прихванат, той няма да може да бъде прочетен от междинния агент без личния ключ.

Когато конфигурирате десктоп клиентите си като Outlook, Thunderbird или мобилни устройства, се опитайте да използвате сигурните ни портове и сървъри.

2. Избягвайте СПАМ думи в съобщенията си

SPAM филтри

Имейл доставчиците имат филтри срещу спам, за да ни предпазят от получаването на нежелана поща във входящите си кутии.

Това е много добре за всички нас (ужасно е да получавате спам всеки ден нали?), но също така е предизвикателство, което всички, занимаващи се с имейл маркетинг, трябва да преодолеят.

Бюлетинът ви вероятно ще се окаже в спам папките ако не сте достатъчно внимателни. И ако това се случи, след това всеки път, когато пращате имейл от сървъра си, той ще отива директно в спам папката на потребителя.

Има различни фактори, които имейл доставчиците вземат предвид когато слагат имейл в спам папката. Един от тях е идентифицирането на думи, които често се асоциират със спамърски съобщения.

Ако искате имейлът ви да отиде безпроблемно във входящата кутия на потребителя, избягвайте думи като: безплатен, подарък, специална промоция, намаление, разпродажба, кликни тук, спечели пари, купи, най-добра цена, най-ниска цена, само за, безплатно обаждане, инвестиция, 50% по-малко, защо да плащате повече, отървете се от дълга си, сега, направи го сега, започни днес, за ограничен период от време, както по телевизията, отслабване и т.н.

3. Сменете паролите и пренасочете профилите на бивши служители

Пренасочване в помощен център

Това гарантира, че когато служителите ви напуснат организацията, вече няма да имат достъп до профилите или бизнес операциите ви. Пренасочването гарантира, че ако някой отговори на бизнес имейл, използвайки профила на бивш служител, настоящ служител може да продължи или делегира комуникацията.

4. Не изпращайте масови имейли от ваши имейл сървъри

4. Не изпращайте масови имейли от ваши имейл сървъри

Когато изпращате много имейли наведнъж до контактите си с рекламна цел, съобщения или бюлетини, не го правете от уеб пощата или десктоп клиента си. Защо? Защото подобно действие излага репутацията на домейна ви пред сериозен риск. Всичките ви имейли могат да бъдат отбелязани като спам в дългосрочен план или дори имейл услугата ви да бъде закрита.

За да изпращате безопасно големи обеми имейли, трябва да следвате определени правила и процедури. Обикновено това се прави чрез специализиран доставчик, който ще ви помогне да се съобразите с регулациите срещу спам.

5. По-малко е по-добре

5. По-малко е по-добре

В повечето случаи, най-простите имейли изглеждат много по-добре от тези, пълни с изображения, различни цветове или сложен дизайн…

По-малко е по-добре: имейлът ви трябва да е опростен. Колкото по-малко прилича на типичен бюлетин (от тези, които са оформени в различни колони, пълни с различни картинки или със заглавия), толкова по-добре.

Свикнали сме да асоциираме спам с “добре оформени” бюлетини. Ето защо, любопитното е, че опростен имейл, кокто изглежда като “нормално” съобщение, което приятел би ни пратил, обикновено постига по-добри резултати.

Правилото е: нека е простичко и глупаво (keep it simple, stupid – KISS)

Шаблони за бизнес имейли – често задавани въпроси

Как да измеря успеха на бизнес имейлите ми?

Отчети

Основните и най-полезни измерватели на успеха на имейл кампания са процентите на доставени и отворени имейли, кликове и дял на отхвърлените имейли. Всички надеждни маркетингови агенции и инструменти за имейл маркетинг ще ви предоставят тези данни.

  • Процентът доставени имейли е делът на имейлите, които не са били отхвърлени, спрямо броя на изпратените имейли.
  • Процентът на отворените имейли е делът на абонатите, които са отворили имейла, към броя доставени имейли.
  • Процентът на кликовете е делът на хората, които са кликнали линковете в имейла спрямо броя доставени имейли.
  • Процентът на отхвърление имейли е делът на имейл адресите от мейлинг листата ви, които не са получили съобщението ви, тъй като имейл сървърът го е върнал, отнесен към общия брой имейл адреси в списъка ви.

Обикновено, добри резултати са:

  • Процент на доставените имейли 95% или повече
  • 30% отворени имейли
  • Над 10% кликове
  • По-малко от 2% отхврълени имейли

И все пак, тези показатели варират между различните отрасли. Най-важните елементи, които повлияват тези резултати, са качеството на данните на кампанията и стойността на съдържанието.

Колко дълги трябва да са имейлите ми?

Колко дълги трябва да са имейлите ми?

Съдържанието трябва да е кратко, лесно за бързо преглеждане и представено на малки части. Получателите отделят секунди, за да прегледат имейлите, забелязвайки основните ключови думи и теми. Ако забележат нещо интересно, ще забавят и ще прочетат съобщението по-внимателно. Започнете като напишете имейла си и започнете да премахвате съдържание докато ви остане само ключовата информация.

Имейл с обикновен текст ли да напиша или с HTML?

Имейл с обикновен текст ли да напиша или с HTML?

Имейл с обикновен текст съдържа само текст без форматиране. Дава ви възможност също така да добавите прости визуализации или GIF файлове в съдържанието на имейла. В същото време, HTML версията съдържа изображения, цветове и други опции за форматиране на текста. Изборът зависи от стратегията ви за имейл маркетинг, брандинга, стила на компанията и много други фактори.

Изглжеда разумно да използвате имейли, базирани на HTML код, особено за потребителските стоки, тъй като този тип имейл ви дава възможности да представите визуално продукта си. 62% от специалистите по маркетинг обаче казват, че изпращат смесица от имейли с HTML и обикновен текст на абонатите си (източник).

Колко голяма трябва да е базата ми с имейли?

Опашка

Това е индивидуално за всеки бизнес. Ако продавате масов потребителски продукт, който е наличен за много типове потребители (като мобилен телефон, шал или икономична кола), базата ви данни ще бъде огромна и ще се състои от стотици хиляди контакти. Ако обаче предлагате високоспециализиран софтуер за управление на доставките за фирми, базата ви данни очевидно ще бъде по-малка. Най-важното е да сегментирате базата си.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да измеря успеха на бизнес имейлите ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Основните и най-полезни измерватели на успеха на имейл кампания са процентите на доставени и отворени имейли, кликове и дял на отхвърлените имейли.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълги трябва да са имейлите ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Съдържанието трябва да е кратко, лесно за бързо преглеждане и представено на малки части. Получателите отделят секунди, за да прегледат имейлите, забелязвайки основните ключови думи и теми. Ако забележат нещо интересно, ще забавят и ще прочетат съобщението по-внимателно.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Имейл с обикновен текст ли да напиша или с HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изборът зависи от стратегията ви за имейл маркетинг, брандинга, стила на компанията и много други фактори. Разумно е обаче да използвате имейли, базирани на HTML, особено за потребителски продукти, тъй като този тип имейли ви дава възможност да покажете по-добре продукта си.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо