Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони за абонамент за бюлетин

Имейл шаблони за абонамент за бюлетин

Когато някой се абонира да получава редовно бюлетина си, той гласува голямо доверие на компанията ви. Този нов абонат се ангажира на база на минал опит с бранда или бизнеса ви и съдържанието, с което вече е запознат.

Трябва да се възползвате максималко от симпаниите, които са окуражили определен потребител да стане абонат на бюлетина ви. Това е точно като нуждата от това да капитализирате доброто чувство, което потенциалните клиенти обикновено имат преди да направят покупка и ви станат пълноценни клиенти. Един от най-добрите начини да се възползвате от тази възможност е да изпращате имейл за абонамент, фокусиран върху клиента, който изпъква в препълнетата входяща кутия с приветливо и персонализирано съобщение, като същевременно дава допълнителна стойност на получателя си.

Имейл за абонамент за бюлетин от McEvoy Ranch
Имейл за абонамент за бюлетин от McEvoy Ranch

Какво точно представлява имейла за абонамент за бюлетин?

Имейлът за абонамент за бюлетин е съобщение за добре дошли, което изпращате на новите си абонати. Това е първата ви комуникация с потребителя, който започва нова фаза в отношенията си с бизнеса ви, която в тази случай е да се съгласи редовно да получава съдържание по имейл. Използването на имейл, за да изградите тази връзка, е ефективна маркетингова стратегия, която може да изгради доверие в бранда чрез предоставянето на допълнителна информация и добавена стойност.

За разлика от другите видове приветствия, имейлът за абонамент за бюлетин не е задължително първото впечатление, което ще оставите у потребителя, тъй като той вече е виждал съдържанието ви преди да реши да се абонира. Целта на тези имейли е да изградите връзка между бизнеса ви и получателя на бюлетина, което е горе-долу същото с всеки друг имейл за добре дошли.

Имейл за абонамент за бюлетин от &Other Stories
Имейл за абонамент за бюлетин от &Other Stories

Относно на имейли за абонамент за бюлетин

  • Здравейте, вече сте абониран
  • Добре добли в бюлетина [заглавие]
  • Отворете, за да видите [съдържание], което пожелахте
  • След като вече се абонирахте…
  • Вече сте успешно абониран за [бюлетин]
  • Абонаните на бюлетина на [компания] се интересуват и от…

Имейл шаблони за абонамент за бюлетин

Имейл шаблон за абонамент за бюлетин 1 – добре дошли от конкретен човек

Имейл шаблон за абонамент за бюлетин 2 – съдържание в замяна на абонамент

Имейл шаблон за абонамент за бюлетин 3 – реклама на допълнително съдържание

Често задавани въпроси

Всички имейли за абонамент за бюлетин ли трябва да са персонализирани?

Бизнесите могат да увеличат кликовете си като изпращат имейл от конкретен човек вместо общ имейл от името на компанията. Освен това, имейли, които са персонализирани и се обръщат към получателя по име може да увеличат лоялността, доверието и ангажираността.

Какви са предимствата на изпращането на имейл за абонамент за бюлетин?

Приветствените имейли биват отваряни много по-често. По този начин те могат да се използват да генерират повече приходи от други промоционални имейли в дългосрочен план (като предоставят ценна информация, която ангажира получателите).

Какво трябва да съдържа имейлът за абонамент за бюлетин?

На първо място, тъй като приветственият имейл вероятно е първата комуникация, която новият абонат получава от бизнеса ви, той трябва да изразява благодарност към получателя, за да направи добро първо впечатление. Просто “благодаря” може да има голям ефект за изграждането на доверие и лоялност в началото на нещо, което се надяваме да бъде дълга и щастлива връзка между клиент и бизнес.

Може също така да представите някои от продуктите и услугите си в този момент, за да различите кои абонати се интересуват само от бюлетина ви и кои може би се интересуват от други типове съдържание и да сегментирате базата си данни според това.

И накрая, може да решите да предложите допълнителни материали, които да насочат абонатите ви към закупуване на продуктите ви.

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “SВсички имейли за абонамент за бюлетин ли трябва да са персонализирани?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Бизнесите могат да увеличат кликовете си като изпращат имейл от конкретен човек вместо общ имейл от името на компанията.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви са предимствата на изпращането на имейл за абонамент за бюлетин?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Приветствените имейли биват отваряни много по-често. Освен това, те могат да се използват да генерират повече приходи чрез предоставянето на ценно съдържание, което ангажира получателите.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво трябва да съдържа имейлът за абонамент за бюлетин?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Просто “благодаря” може да има голям ефект за изграждането на доверие и лоялност. Може също така да представите някои от продуктите/услугите си, за да направите разлика между абонатите си.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо