Използвайте имейл шаблони за абонамент за бюлетин, за да стартирате ефективно комуникацията с вашите клиенти. Оферирайте персонализирано съобщение за добре дошли и рекламирайте допълнителни материали, предлагащи стойност на абонатите ви. Отговаряйте на често задавани въпроси и направете първото впечатление възможно най-положително.
Когато някой се абонира да получава редовно бюлетина ви, той гласува голямо доверие на компанията ви. Този нов абонат се ангажира на база на минал опит с бранда или бизнеса ви и съдържанието, с което вече е запознат.
Трябва да се възползвате максималко от симпаниите, които са окуражили определен потребител да стане абонат на бюлетина ви. Това е точно като нуждата от това да капитализирате доброто чувство, което потенциалните клиенти обикновено имат преди да направят покупка и станат пълноценни клиенти. Един от най-добрите начини да се възползвате от тази възможност е да изпращате имейл за абонамент, фокусиран върху клиента, който изпъква в препълнетата входяща кутия с приветливо и персонализирано съобщение, като същевременно дава допълнителна стойност на получателя си.
Може да добавите и приветствието си за добре дошли към този имейл, за да бъдете учтиви.
Имейлът за абонамент за бюлетин е съобщение за добре дошли, което изпращате на новите си абонати. Това е първата ви комуникация с потребителя, който започва нова фаза в отношенията си с бизнеса ви, която в тази случай е да се съгласи редовно да получава съдържание по имейл. Използването на имейл, за да изградите тази връзка, е ефективна маркетингова стратегия, която може да изгради доверие в бранда чрез предоставянето на допълнителна информация и добавена стойност.
За разлика от другите видове приветствия, имейлът за абонамент за бюлетин не е задължително първото впечатление, което ще оставите у потребителя, тъй като той вече е виждал съдържанието ви преди да реши да се абонира. Целта на тези имейли е да изградите връзка между бизнеса ви и получателя на бюлетина, което е горе-долу същото с всеки друг имейл за добре дошли.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Take advantage of our free 30-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Бизнесите могат да увеличат кликовете си като изпращат имейл от конкретен човек вместо общ имейл от името на компанията. Освен това, имейли, които са персонализирани и се обръщат към получателя по име, може да увеличат лоялността, доверието и ангажираността.
Приветствените имейли биват отваряни много по-често. По този начин те могат да се използват да генерират повече приходи от други промоционални имейли в дългосрочен план (като предоставят ценна информация, която ангажира получателите).
На първо място, тъй като приветстващият имейл вероятно е първата комуникация, която новият абонат получава от бизнеса ви, той трябва да изразява благодарност към получателя, за да направи добро първо впечатление. Просто “благодаря” може да има голям ефект върху изграждането на доверие и лоялност в началото на нещо, което се надяваме да бъде дълга и щастлива връзка между клиент и бизнес.Може също така да представите някои от продуктите и услугите си в този момент, за да различите кои абонати се интересуват само от бюлетина ви и кои може би се интересуват от други типове съдържание и да сегментирате базата си данни според това.И накрая, може да решите да предложите допълнителни материали, които да насочат абонатите ви към закупуване на продуктите ви.
Контакти на бюрото за помощ на Rolex
Как да се свържете с обслужването на клиентите на Rolex по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.
Шаблони за имейли с молба за изследване на казус
Case studies are a key content used in marketing and are the most effective form of self-promotion used by marketing agencies. Case studies play an important role in the decision-making process for small and large companies. Email requests for case studies are sent frequently to successful companies. The article also provides templates and questions for conducting business case studies.
Контакти за бюрото за помощ на ZOHO
Текстът представя софтуерната услуга LiveAgent, която помага за подобряване на клиентското обслужване. Предлагат се различни функции, интеграции и алтернативи, като се поддържа и програма за партньори. Компанията е получила различни награди и сертификати, а в блога се публикуват полезни материали, а калкулаторът на цени и тестът за скорост на писане помагат на клиентите да изберат най-подходящия план за тях. На сайта се намира и портал за поддръжка, където клиентите могат да получат помощ.
Контакти за бюрото за помощ на Twitter
The text is promoting LiveAgent, a software for customer service and management. It offers various tools including VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. The company has won awards and offers a partner program. Sales contact information is provided and interested individuals can sign up for a newsletter to receive updates and discounts.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team