Много т. нар. “експерти” обявяват края на имейл маркетинга от няколко години. Този канал обаче, неразделна част от маркетинговата матрица, все още продължава да е популярен.
Имейл бюлетините, които са специфична част от имейл съобщенията, няма скоро да престанат да съществуват. Точно обратното, те стават все по-важни и по-важни в дигиталните стратегии на компаниите. Заради това, имейл бюлетинът все още е необходим инструмент за комуникация, стига употребата му да е разумна и да има цел.
Имейл бюлетинът е дигитална публикация, която се разпраща през определени интервали от време (дневно, седмично, месечно, на 2 или на 3 месеца) чрез имейл. Бюлетините обикновено се състоят от различни статии за бранд, компания или секторът, в който работи, заедно в призиви към действие.
Обикновено хората, които получават този тип комуникация, са абонати, които в миналото са проявили интерес към бизнеса и продуктите или услугите му и са се съгласили да получават бюлетина. Това е от съществено значение, тъй като трябва да изпращате имейлите само на потребители, които са се съгласили да ги получават.
Освен това, бизнесите трябва да имат предвид специфични законови разпоредби в различни части на света, като ОРЗД в Европа, преди да изпратят имейл комуникация. Тези разпоредби се отнасят до всяка организация, работеща в определен регон, както и за организациите извън региона, които предлагат стоки или услуги на клиенти или бизнеси в този регион.
Не забравяйте винаги да включвате бутон или линк за отписване в бюлетина си, най-добре в долната чат на имейла. Получателите на бюлетина ви трябва винаги да имат възможността да се откажат от получаването на имейлите ви.
91% от потребителите проверяват имейлите си на смартфоните си поне веднъж на ден (източник), така че не забравяйте да създадете бюлетин, оптимизиран за мобилни устройства!
Регистриран потребител, който се е съгласил да получава комуникация по имейл от компанията ви, е много ценен. Ако имате списък с активни абонати, тогава имате хиляди причини защо изпращането на бюлетин би било полезно:
Има много предимства на изпращането на бюлетини. Трябва обаче да бъдете внимателни когато използвате тази комуникационна стратегия. Винаги първо помислете за потребителя и се уверете, че му предлагате добавена стойност с това, което му пращате.
Сега нека погледнем няколко полезни шаблона за имейл бюлетин.
Годината е пълна със специални поводи и дни, специално определени за промоции, и клиентите ви вероятно чакат да разберат какво сте им подготвили. Зимните или летните разпродажби и дните за намаления като Черния петък, Кибер понеделник и Коледа са само няколко примера за значими дати, от които трябва да се възползвате, за да увеличите конверсиите си.
Разгледайте няколко от нашите шаблони за имейл бюлетин, които можете да използвате за следващата си кампания. Не забравяйте да добавите интригуващи визуализации на предмета (предметите), които рекламирате в имейла си.
It’s that special time of the year again – [Name of a season or holiday] is near, and we wanted to let you know all about the special offers that we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
Take advantage of these [discounts/offers/promotions] by clicking the button below.
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Имате нужда от шаблон за имейл бюлетин, който е специално разработен за вашата индустрия?
Използвайте шаблона по-долу, за да изпратите съобщение на клиентите си, без значение в коя индустрия работите – туризъм, автомобилна индустрия, услуги, кетъринг или недвижими имоти.
You are an active subscriber of our mailing list [Name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated especially for those who subscribe to our newsletter.
[List of the resources with short descriptions with CTAs like “Read more”/ “Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Шаблонът по-долу ще ви свърши добра работа ако трябва да изпратите ясно и директно съобщение на абонатите на бюлетина си.
И така, кога можете да използвате тези шаблони за имейл бюлетин? Когато искате да информирате получателите за предстоящо събитие, да им съобщите за пускането на нов продукт/услуга или да ги уведомите за нова функционалност. И отново, както е променато по-долу, не забравяйте да използвате визуализации!
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below. We’ve prepared a special discount that is only available for the recipients of this message.
or:
Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts for you.
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Бюлетинът трябва да се изпраща редовно, за да не бъдете забравени от абонатите си. Изпращането на бюлетин прекалено често обаче може да създаде впечатление у читателите, че ги спамите или притеснявате.
Изпращането на месечни или двуседмични бюлетини е много често срещано, но като цяло всичко между две седмици и два месеца е разумно. Бъдете последователни обаче – недейте да изпращате два бюлетина за три седмици и после да замлъквате за два месеца.
Най-полезните метрики за измерване на ефекта от бюлетина са процента на доставените имейли, отваряния, кликания и дела на отхвърлените имейли. Всички надеждни маркетингови агенции или инструменти за имейл маркетинг ще ви дадат тези статистики.
Обикновено трябва да се целите в:
Тези проценти и показатели за сравнение обаче могат да варират между отраслите. Най-важлият елемент, който влияе върху резултатите, е качеството на данните в кампанията и стойността на съдържанието.
Съдържанието трябва да е кратко, лесно за бързо преглеждане и представено на малки части. Обикновено потребителите отделят само няколко секунди да прегледат имейлите, забелязвайки общите ключови думи и теми. Ако забележат нещо релевантно, ще забавят и ще прочетат съобщението ви по-внимателно. Започнете като напишете имейла си, след което го съкратете докато остане само ключовата информация, представена по възможно най-кратък и приятел начин.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко често трябва да изпращам имейл бюлетин?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Бюлетиниър трябва да се изпращат редовно, така че на месец и на две седмици е често срещано. Всичко между две седмици и два месеца също е разумно.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да измеря успеха на бюлетина ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-полезните метрики за измерване на ефекта от бюлетина са процента на доставените имейли, отваряния, кликания и дела на отхвърлените имейли. Всички надеждни маркетингови агенции или инструменти за имейл маркетинг ще ви дадат тези статистики.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълъг трябва да е бюлетинът ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Обикновено потребителите отделят само няколко секунди да прегледат имейлите, забелязвайки общите ключови думи и теми, така че съдържанието трябва да е кратко, лесно за бързо преглеждане и представено на малки части.” } }] }Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни