• Шаблони
  • Шаблони за имейли за потвърждение

Шаблони за имейли за потвърждение

Имейлите за потвърждение са сред първите официални имейли, които потребителите или клиентите ви получават когато се регистрират за продукт или услуга. Имейлите за потвърждение трябва да са привлекателни и да окуражават клиента за продължи да използва продукта ви.

Създаването на перфектният имейл отнема време и усилия. Първата сериозна грешка, която можете да направите, е да изпратите готово, напълно автоматизирано съобщение за потвърждение.

Важно е да изградите взаимоотнощения с потребителя чрез персонализирани имейли, за да има усещането, че е в добри ръце. Когато създадете връзка с потребителя, той ще е по-лоялен на бизнеса ви.

Какво е имейл за потвърждение? Защо е важен?

Имейл потвърждението е важна част от комуникационната стратегия, но защо?

Имейлът за потвърждение е кратък информативен имейл, който се изпраща след конкретни действия на потребителя. Целта му е да успокои потребителя, че е изпълнил всички необходими стъпки в определен процес (плащане, поръчка, регистрация).

Що се отнася до клиентските портали, този имейл за потвърждение трябва да казва, че профилът на клиента е създаден успешно и че може да започне да използва платформата, за да обменя знания с други потребители.

Какво е имейл за потвърждение? Защо е важен? - App - Uploads - 2020 - 09 - Customer Portal Example.png
Създайте множество клиентски портали с LiveAgent

Примери за теми на имейли за потрвърждение

  • Потвърждение: профилът ви е създаден
  • Добре дошли на борда
  • Профилът ти е готов!
  • Вашият профил в [име на клиентския портал] е готов
  • Можете да започнете да използвате профила си в [клиентски портал]
  • Влезте в профила си в [клиентски портал]
  • Активирахме профил за [име]
  • Благодарим ви за регистрацията, влезте в профила си
  • Регистрацията ви е готова
  • Имейл за потвърждение на профил

Имеи за шаблони за имейли за потвърждение

Кратък шаблон за имейл за потвърждение


Hello [name],

Thank you for joining [customer portal].

We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.

[Link/Button]

If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Шаблон за имейл за потвърждение “Благодарим за регистрацията”


Dear [name]

Thank you for completing your registration with [customer portal].

This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


Шаблон за имейл за потвърждение “Нямаме търпение да…”


Hello [name],

Thank you for creating your [customer portal] account.

We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.

The [customer portal] team


Шаблон за имейл за потвърждение с линкове към ресурси


Hello [name],

We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.

Let’s start with the basics!

To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Шаблон за имейл за потвърждение “В случай, че не сте се регистрирали”


Hi there!
Thank you for signing up for our [customer portal]

To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.

If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.

Regards,
The [company] support team

Шаблони за имейли за потвърждение – често задавани въпроси

Необходимо ли е да се изпраща потвърждение по имейл след всяка регистрация?

Необходимо ли е да се изпраща потвърждение по имейл след всяка регистрация?

Да, трябва да изращате имейл всеки път когато нов потребител успешно създаде и потвърди профила си. Без подобно съобщение, клиентът може да си помисли, че нещо се е объркало и профилът му не е бил създаден.

Кога трябва да изпратя имейл потвърждение?

Време за отговор

Най-добре е да изпратите потвърждение по имейл веднага след като потребителят успешно е потвърдил профила си в клиентския портал. Например: потребител създава профил, използвайки имейл адреса си, получава съобщение за потвърждение и след това потвърждава данните си като кликне на линк или въведе код за потвърждение. В този случай, потребителят трябва да получи имейл за потвърждение ведната след като е потвърдил данните си, за да знае, че процесът е бил успешен.

Трябва ли имейлът за потвърждение да включва призив към действие?

Помощно приложение

Най-добре е на включите бутон с призив към действие в края на имейла за потвърждение, за да сте сигурни, че клиентите ще започнат да използват клиентския ви портал.

Този бутон трябва да препраща клиентите към клиентския портал без да иска от тях да се впишат наново.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Необходимо ли е да се изпраща потвърждение по имейл след всяка регистрация?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Да, трябва да изращате имейл всеки път когато нов потребител успешно създаде и потвърди профила си. Без подобно съобщение, клиентът може да си помисли, че нещо се е объркало и профилът му не е бил създаден.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да изпратя имейл потвърждение?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-добре е да изпратите потвърждение по имейл веднага след като потребителят успешно е потвърдил профила си в клиентския портал.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли имейлът за потвърждение да включва призив към действие? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-добре е на включите бутон с призив към действие в края на имейла за потвърждение, за да сте сигурни, че клиентите ще започнат да използват клиентския ви портал. Този бутон трябва да препраща клиентите към клиентския портал без да иска от тях да се впишат наново.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    ×
    Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

    Свободни сме в различни дни

    Насрочете демо