Използвайте шаблони за имейли за потвърждение на регистрациите и услугите, които предлагате. Те трябва да бъдат привлекателни и да окуражават клиентите. Предоставени са кратък шаблон и съвети за успех при този вид имейли.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Имейлите за потвърждение са сред първите официални имейли, които потребителите или клиентите ви получават когато се регистрират за продукт или услуга. Имейлите за потвърждение трябва да са привлекателни и да окуражават клиента за продължи да използва продукта ви.
Създаването на перфектният имейл отнема време и усилия. Първата сериозна грешка, която можете да направите, е да изпратите готово, напълно автоматизирано съобщение за потвърждение.
Важно е да изградите взаимоотнощения с потребителя чрез персонализирани имейли, за да има усещането, че е в добри ръце. Когато създадете връзка с потребителя, той ще е по-лоялен на бизнеса ви.
Имейл потвърждението е важна част от комуникационната стратегия, но защо?
Имейлът за потвърждение е кратък информативен имейл, който се изпраща след конкретни действия на потребителя. Целта му е да успокои потребителя, че е изпълнил всички необходими стъпки в определен процес (плащане, поръчка, регистрация).
Що се отнася до клиентските портали, този имейл за потвърждение трябва да казва, че профилът на клиента е създаден успешно и че може да започне да използва платформата, за да обменя знания с други потребители.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Да, трябва да изращате имейл всеки път когато нов потребител успешно създаде и потвърди профила си. Без подобно съобщение, клиентът може да си помисли, че нещо се е объркало и профилът му не е бил създаден.
Най-добре е да изпратите потвърждение по имейл веднага след като потребителят успешно е потвърдил профила си в клиентския портал. Например: потребител създава профил, използвайки имейл адреса си, получава съобщение за потвърждение и след това потвърждава данните си като кликне на линк или въведе код за потвърждение. В този случай, потребителят трябва да получи имейл за потвърждение ведната след като е потвърдил данните си, за да знае, че процесът е бил успешен.
Най-добре е на включите бутон с призив към действие в края на имейла за потвърждение, за да сте сигурни, че клиентите ще започнат да използват клиентския ви портал.
Този бутон трябва да препраща клиентите към клиентския портал без да иска от тях да се впишат наново.
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.
Шаблони за маркетингови имейли
Използвайте готови шаблони за маркетингови имейли, за да увеличите ефективността на кампаниите и да привлечете повече клиенти. Шаблоните включват приветствия, новини, партньорства и други.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни