Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Шаблони за имейли за добре дошли

Шаблони за имейли за добре дошли

Имейлите за добре дошли са една от най-важните стъпки към изграждането на дълготрайни връзки с нови клиенти или потенциални клиенти, които току що са решили да пробват бизнеса ви. Впечатлението, което оставя вашето съобщение за добре дошли/представяне, има голямо влияние върху успеха на всичките ви усилия за имейл маркетинг. Проучванията показват обаче, че само 57,7% от брандовете изпращат имейли за добре дошли на новите си потребители.

Какво е имейл за добре дошли/представяне?

Имейлът за добре дошли или имейл за представяне е първият, който абонатите или клиентите ви получават веднага след първото си взаимодействие с бизнеса ви. Може да служи за различни цели, като представяне на бранда/продукта/услугата на клиентите, предлагане на следващи стъпки или просто да увери клиентите, че са направили правилният избор. Силата на имейлите за добре дошли да създават клиентска ангажираност и да изграждат лоалност към бранда не трябва да се подценява. Всъщност, проред поучванията:

74% от хората очакват да получат имейл за добре дошли веднага след като се абонират за имейлите ви.Абонатите, които получат имейл за добре дошли, са 33% по-ангажирани с бранда.Средният процент на отворените имейли за добре дошли е 50% което ги прави 86% по-ефективни от бюлетините.
Имейлите за добре дошли отбелязват 4 пъти повече отваряния и 5 пъти повече кликове от стандартните имейл маркетингови кампании.Процентът на конверсиите на имейлите за добре дошли е 0,94%, сравнено с 0,10% за типичните имейли.Имейлите за добре дошли средно генерират до 320% повече приходи на имейл от останалите рекламни имейли.
Имейл за нови абонати от LiveAgent
Пример за имейл за добре дошли

20 теми за имейли за добре дошли/представяне

Имайки предвид, че самата тема на имейла е решаващ фактор за 47% от хората за това дали ще прочетат имейла ви или не, правилната тема е основата на добрия имейл за представяне. Ето някои доказани теми за имейли за добре дошли, които можете да адаптирате към и да ги използвате веднага:

  1. Радваме се, че се присъединихте към нас! Ето как да започнете
  2. [ИМЕ], радваме се, че сте тук!
  3. Чудите се как работи [ПРОДУКТ]?
  4. Добре дошли в [БРАНД]! Полезни линкове като за начало
  5. Добре дошли в [БРАНД]! Възползвайте се от 10 лв отстъпка от първата си поръчка
  6. Добре дошли! Ето го кодът ви за отстъпка
  7. Добре дошли в [БРАНД]! Важни следващи стъпки
  8. Добре дошли! Ето какво следва
  9. Добре дошли в [БРАНД]! Чувствайте се като у дома си
  10. Готови ли сте за следващата стъпка? Добре дошли в [БРАНД]!
  11. Официално е, вече сте в списъка ни!
  12. Добре дошли в [БРАНД]! Нека се опознаем
  13. Радваме се, че сте в списъка ни! Да започваме
  14. Добре дошли! Как да направим [ПРОДУКТ] по-полезен за Вас?
  15. Радваме се, че сте тук, да започваме!
  16. Вашето приключение с [БРАНД] започва сега
  17. Радваме се, че се присъединихте към нас, [ИМЕ]!
  18. Официално е, вече сте в списъка ни!
  19. Добро решение. Добре дошли в нашето семейство! 😊
  20. Добре дошли в [БРАНД], пазарувайте сега ♥

5 примера за имейли за добре дошли

Професионалният имейл за представяне/добре дошли за нови клиенти или абонати може да съдържа следните ключови елементи:

  • Изкажете благодарност за това, че са се абонирали/станали клиенти
  • Припомнете какво прави вашия бранд/продукт/услуга ценни
  • Опишете следващите стъпки
  • Избройте полезни ресурси и ръководства с призив към действие
  • Обяснете какво да очакват от следващите ви имейли
  • Окуражете клиентите да се свържат с вас в случай, че имат въпроси или имат нужда от помощ
  • Споделете данните си за контакт, линкове към страници в социалните медии

Разгледайте тези шаблони за имейли за добре дошли, които можете да използвате в бизнес комуникацията си.

Имейл за добре дошли за нови абонати


Hi [NAME],
Thanks for signing up for our newsletter! You’re joining an amazing community of beauty lovers. From now on you’ll enjoy:
Exciting new product announcementsSpecial offers and exclusive dealsOur unique take on the latest beauty trends
As promised, here is your 10% off your first purchase. Simply use this discount code at the checkout: [CODE]
While you wait for the next issue, check out some of our most popular blog posts:
[LINK 1][LINK 2][LINK 3]
Want more? Follow us on social media and get your daily dose of advice, behind-the-scenes looks and beauty inspiration:
Like us on Facebook / Follow us on Instagram
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Шаблон Добре дошли в безпатния ни тестов период


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE]! Your 15-day free Trial starts today.
What happens next? Keep an eye on your inbox as we’ll be sending you the best tips for [PRODUCT/ SERVICE] to make sure you get the most out of it.
Want to get things done faster? Choose a plan below:
[plan details or a link]
If you’re interested in learning more about [PRODUCT/ SERVICE] or need help deciding on the best plan for your business, feel free to contact our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.
Have an awesome day,
[YOUR SIGNATURE]

Шаблон за имейл за добре дошли с фокус върху продукта


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE] – we’re excited to have you on board and we’d love to say thank you on behalf of our whole company for chosing us. We believe our [PRODUCT/ SERVICE] will help you [summary of key product/ service benefits].
To ensure you gain the very best out of our product/ service, we’ve put together some of the most helpful guides:
This video [LINK] walks you through setting up your [PRODUCT] for the first time. Our FAQ [LINK] is a great place to find the answers to common questions you might have as a new customer. The knowledge base [LINK] has the answers to all of your tech related questions. Our blog [LINK] has some great tips and best practices on how you can use and benefit from [PRODUCT].
Have any questions or need more information? Just shoot us an email! We’re always here to help. Feel free to hit us up on Facebook (link) or Twitter (link), if you want a fast response, too.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]

Шаблон за добре дошли до нов клиент


Hi [NAME],
Thanks for signing up with us to use [PRODUCT]. My name is [YOUR NAME], and I’m your point-of-contact for getting up-and-running using the tool. Over the next few weeks, I’ll be sending you a few more emails to help you gain maximum value from [PRODUCT].
For the start, you might find these resources helpful for getting going:
[SETUP GUIDE][HOW-TO VIDEOS][COMPANY BLOG]
If you have any difficulties with setting up the tool, we can schedule an onboarding call for next week, and I can walk you through it. In the meantime, be sure to complete your profile and add your [CUSTOMER PREFERENCES] so we can send you other content that will help you get started.
If you ever have questions, run into problems, consider an upgrade or anything at all, don’t hesitate to reach out to us via phone [NUMBER], email [ADDRESS], or live chat [CLICK-TO-CHAT], or you can connect with me directly using the contact information below.
Looking forward to hearing from you soon!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за представяне на нов служител на колеги


Hi all,
I am very pleased to announce that our team is growing! I’d like to introduce [EMPLOEE NAME] who will start working for our company’s customer service department on [DATE].
As a customer service manager, [NAME] will be responsible for [information about what an employee will be doing]. She will also work closely with the marketing and sales teams. [NAME] has worked in customer service with two different companies before working with us and she can bring over 10 years of experience to the table.
Please join me in welcoming our new team member and make sure to stop by her workspace to introduce yourselves!
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]

Шаблони за имейли за добре дошли – често задавани въпроси

Кога трябва да да изпратя имейл за добре дошли?

Време за отговор

Трябва да изпратите имейл за добре дошли веднага след като потребител създаде профил в клиентския портал. Не го карайте да чака прекалено дълго, защото ако не получи съобщение до няколко минути, може да си помисли, че нещо се е объркало.

Трябва ли да включа някакви конкретни линкове в имейла за добре дошли?

Интеграция

Имейлът за добре дошли трябва да е кратък, но може да работи и като съобщение, което улеснява навигацията на потребителя в портала ви.

Затова може да включите няколко (най-много 3 ако не искате получателя ви да се обърка) линкове, водещи до, например, раздел с често задавани въпроси, основни ръководства или терминологичен речник.

Добре ли е да персонализирам имейлите за добре дошли според типа клиент?

Различни езици

Изпращането на опростени, автоматизирани имейли през 2022 г. не е най-добрата идея. Опитайте да сегментирате контактите си и включете някаква уникална информация, свързана с получателите ви. Използвайте токени за персонализация, за да споменете типа на абонамента, често срещани проблемни области или датата, на която са се присъединили към компанията ви.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да да изпратя имейл за добре дошли?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Трябва да изпратите имейл за добре дошли веднага след като потребител създаде профил в клиентския портал. Не го карайте да чака прекалено дълго, защото ако не получи съобщение до няколко минути, може да си помисли, че нещо се е объркало..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да включа някакви конкретни линкове в имейла за добре дошли?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът за добре дошли трябва да е кратък, но може да работи и като съобщение, което улеснява навигацията на потребителя в портала ви. Затова може да включите няколко (най-много 3 ако не искате получателя ви да се обърка) линкове, водещи до, например, раздел с често задавани въпроси, основни ръководства или терминологичен речник.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Добре ли е да персонализирам имейлите за добре дошли според типа клиент?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпращането на опростени, автоматизирани имейли през 2022 г. не е най-добрата идея. Опитайте да сегментирате контактите си и включете някаква уникална информация, свързана с получателите ви. Използвайте токени за персонализация, за да споменете типа на абонамента, често срещани проблемни области или датата, на която са се присъединили към компанията ви.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо