Изпратете най-доброто впечатление на новопостъпилите клиенти с приветствени имейли. Получете безплатни шаблони и съвети за персонализация и решения за клиентско обслужване.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Welcome emails are one of the most important steps in building long-lasting relationships with new customers or prospects who have just made their decision in favor of your business. The impression your welcome/ introduction message leaves has a huge impact on the success of your overall email marketing efforts. Research shows however that only 57.7% of brands send welcome emails to their newly subscribed users.
Какво е имейл за добре дошли/представяне?
Имейлът за добре дошли или имейл за представяне е първият, който абонатите или клиентите ви получават веднага след първото си взаимодействие с бизнеса ви. Може да служи за различни цели, като представяне на бранда/продукта/услугата на клиентите, предлагане на следващи стъпки или просто да увери клиентите, че са направили правилният избор. Силата на имейлите за добре дошли да създават клиентска ангажираност и да изграждат лоалност към бранда не трябва да се подценява. Всъщност, проред поучванията:
74% от хората очакват да получат имейл за добре дошли веднага след като се абонират за имейлите ви. | Абонатите, които получат имейл за добре дошли, са 33% по-ангажирани с бранда. | Средният процент на отворените имейли за добре дошли е 50% което ги прави 86% по-ефективни от бюлетините. |
Имейлите за добре дошли отбелязват 4 пъти повече отваряния и 5 пъти повече кликове от стандартните имейл маркетингови кампании. | Процентът на конверсиите на имейлите за добре дошли е 0,94%, сравнено с 0,10% за типичните имейли. | Имейлите за добре дошли средно генерират до 320% повече приходи на имейл от останалите рекламни имейли. |
20 теми за имейли за добре дошли/представяне
Имайки предвид, че самата тема на имейла е решаващ фактор за 47% от хората за това дали ще прочетат имейла ви или не, правилната тема е основата на добрия имейл за представяне. Ето някои доказани теми за имейли за добре дошли, които можете да адаптирате към и да ги използвате веднага:
5 примера за имейли за добре дошли
Професионалният имейл за представяне/добре дошли за нови клиенти или абонати може да съдържа следните ключови елементи:
Разгледайте тези шаблони за имейли за добре дошли, които можете да използвате в бизнес комуникацията си.
Имейл за добре дошли за нови абонати
Шаблон Добре дошли в безпатния ни тестов период
Шаблон за имейл за добре дошли с фокус върху продукта
Шаблон за добре дошли до нов клиент
Имейл за представяне на нов служител на колеги
Шаблони за имейли за добре дошли – често задавани въпроси
Кога трябва да да изпратя имейл за добре дошли?
Трябва да изпратите имейл за добре дошли веднага след като потребител създаде профил в клиентския портал. Не го карайте да чака прекалено дълго, защото ако не получи съобщение до няколко минути, може да си помисли, че нещо се е объркало.
Трябва ли да включа някакви конкретни линкове в имейла за добре дошли?
Имейлът за добре дошли трябва да е кратък, но може да работи и като съобщение, което улеснява навигацията на потребителя в портала ви.
Затова може да включите няколко (най-много 3 ако не искате получателя ви да се обърка) линкове, водещи до, например, раздел с често задавани въпроси, основни ръководства или терминологичен речник.
Добре ли е да персонализирам имейлите за добре дошли според типа клиент?
Изпращането на опростени, автоматизирани имейли през 2022 г. не е най-добрата идея. Опитайте да сегментирате контактите си и включете някаква уникална информация, свързана с получателите ви. Използвайте токени за персонализация, за да споменете типа на абонамента, често срещани проблемни области или датата, на която са се присъединили към компанията ви.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.
Текстът обхваща представянето на софтуерния продукт LiveAgent. Той предлага множество функционалности за създаване на клиентски портали, включително статии в базата знания, форуми и раздели с отзиви. LiveAgent също така поддържа API интеграция и мултиезичност. Продуктът има много обхватни възможности, като например вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания, персонализирани бутони и API приложения. LiveAgent е алтернатива на Hubspot Service Hub и може да се интегрира с хиляди инструменти чрез Zapier. Безплатният тестов период и базата знания помагат на потребителите да научат повече детайли.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни